هاست پرسرعت
تکنولوژی

اولین دسته بازی با برند نوکیا (GC5000) به زودی روانه بازار خواهد شد

اولین دسته بازی با برند نوکیا (GC5000) به زودی روانه بازار خواهد شد

دسته بازی نوکیا 5000 (شماره مدل GC5000) قبل از عرضه در پلتفرم‌های رسمی و خرده‌فروشی‌ها لو رفت. GC5000 اولین کنترلر بازی با برند نوکیا است و قبل از عرضه رسمی توسط وب سایت StreamView فهرست شده است. StreamView دارای مجوز برند نوکیا است و بلافاصله بعد از انتشار تصاویر و مشخصات دسته بازی نوکیا، آن را از دسترس خارج کرد.

دسته بازی نوکیا GC5000

کنترلر نوکیا GC5000 به طور کاملاً ارگونومیک طراحی شده و جنس بدنه آن نیز به صورتی است که در دست گرفتنش در حین بازی را بسیار راحت‌تر می‌کند. باتری این دسته بازی می‌تواند تا 14 ساعت دوام داشته باشد و از طریق پورت USB-C شارژ می‌شود. این کنترلر را می‌توان در تلویزیون‌های هوشمند اندرویدی، دستگاه‌های استریم اندرویدی و گوشی‌های هوشمند اندرویدی مورد ستفاده قرار داد. همچنین، از دستیار صوتی گوگل اسیستنت نیز پشتیبانی می‌کند تا به کاربر کمک کند به راحتی در بین بازی‌ها جستجو کرده و یا در منوها حرکت کند.

دسته بازی نوکیا GC5000

نوکیا GC5000 از فناوری نوین هپتیک فیدبک برای ارائه تجربه هر چه واقعی‌تر از بازی‌ها استفاده می‌کند. همچنین، ژیروسکوپ شش محوره برای کنترل حرکتی و تغییر جهت سریع ارائه شده است.

در لیست StreamView علاوه بر مشخصات کلیدی، تصاویری از نوکیا GC5000 نیز ارائه شده اما با این حال این شرکت هیچ اطلاعاتی درباره قیمت یا زمان عرضه اولین دسته بازی نوکیا اعلام نکرده است. از دیگر ویژگی‌های GC5000 می‌توان به اتصال بلوتوث نسخه 5.0، دکمه فعال سازی مستقیم دستیار صوتی گوگل و میکروفون داخلی اشاره کرد. ظرفیت باتری این دسته بازی 650 میلی آمپر ساعت بوده و یک آداپتور USB هم در داخل جعبه آن موجود خواهد بود.

دسته بازی نوکیا GC5000

با اینکه StreamView هنوز هیچ اشاره‌ای به قیمت نوکیا GC5000 نکرده اما یک خرده فروشی آن را با برچسب قیمت 52.90 یورو (57 دلار) فهرست کرده است. در مورد زمان عرضه نیز با وجود مشخص نشدن هیچ تاریخ دقیقی، انتظار می‌رود به زودی شاهد رونمایی رسمی و ورود این محصول به بازار باشیم.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا