هاست پرسرعت
تکنولوژی

اوپو A58 فور جی با نمایشگر بزرگ‌تر و پردازنده متفاوت عرضه شد

اوپو A58 فور جی با نمایشگر بزرگ‌تر و پردازنده متفاوت عرضه
شد

سال گذشته اوپو از یک گوشی فایو جی مقرون به صرفه با نام اوپو A58 رونمایی کرد. اکنون این شرکت نسخه فور جی همین گوشی را منتشر کرده که به طور طبیعی پردازنده متفاوتی دارد و همچنین صفحه نمایش آن با یک پنل بزرگ‌تر و بهتر جایگزین شده است. با دیجی رو همراه باشید.

اوپو A58 فور جی جدید فعلاً در اندونزی عرضه شده و در حال حاضر با قیمتی معادل 165 دلار در دسترس است. این گوشی در رنگ‌های سبز و مشکی تولید شده و طراحی کلی آن نسبت به نسخه فایو جی بدون تغییر باقی مانده است. البته، یک تغییر کوچک در این بین وجود دارد و آن هم اینکه دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی (با لنز 80 درجه با گشودگی دیافراگم f/2.0) اکنون به جای بریدگی، در حفره بالای نمایشگر قرار گرفته است.

اوپو A58 فور جی

صفحه نمایش اوپو A58 فور جی مجهز به یک پنل 6.72 اینچی با وضوح تصویری فول اچ دی پلاس، یعنی 1080 در 2400 پیکسل بوده و نسبت تصویر 20 به 9 را ارائه می‌کند. این صفحه نمایش در مقایسه با نمایشگر  6.56 اینچی نسخه فور جی که رزولوشن اچ دی پلاس داشت، بزرگ‌تر و بهتر است. با این وجود، نرخ تازه‌سازی نمایشگر اوپو A58 فور جی از 90 هرتز به 60 هرتز کاهش یافته، اما نرخ نمونه‌برداری لمسی همان 180 هرتز باقی مانده است. این گوشی دامنه‌های رنگی DCI-P3 و sRGB را به طور کامل پوشش داده، روشنایی معمولی آن 550 نیت است و در بالاترین حالت نیز به 680 نیت می‌رسد که علاوه بر وضوح بسیار بیشتر، آن را کمی روشن‌تر هم می‌کند (تراکم پیکسلی از 269 پیکسل در اینچ به 391 پیکسل در اینچ افزایش یافته است).

اوپو A58 فور جی

در مورد تراشه پردازشی، تغییر به وجود آمده کمتر هیجان انگیز است و پردازنده هلیو G85 جای دیمنسیتی 700 را گرفته است. در این مدل جدید، 6 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی با تراشه پردازشی همراه شده است. مدل فایو جی روی فیلمبرداری 1080p با نرخ 30 فریم در ثانیه محدود شده بود و در اینجا هم شرایط همینطور است.

اوپو A58 فور جی

علاوه بر دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی، یک دوربین دوگانه هم در پشت بدنه تعبیه شده که دارای سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی (لنز 75.5 درجه با گشودگی دیافراگم f/1.8) و یک سنسور کمکی 2 مگاپیکسلی از نوع تشخیص عمق است.

اوپو A58 فور جی

در حالی که اوپو A58 فور جی کمی بلندتر و پهن‌تر از نسخه فایو جی شده، ضخامت آن تغییری نکرده و همان 8 میلی متر است. وزن کلی گوشی هم 192 گرم است که تنها 4 گرم سنگین‌تر شده است. با این حال،‌ بزرگ‌تر شدن بدنه به خاطر تعبیه باتری بزرگ‌تر نبوده و در اینجا نیز شاهد همان باتری 5000 میلی آمپر ساعتی یکسان با شارژ سریع 33 وات از نوع SuperVOOC هستیم که تنها در 30 دقیقه می‌تواند تا 50 درصد شارژ‌ شود.

اوپو A58 فور جی

از جمله موارد دیگری که تغییر نکرده‌اند می‌توان به شیار کارت حافظه میکرو اس دی، جک 3.5 میلی متری هدفون، بلندگوهای استریو و اسکنر اثر انگشت در کناره بدنه اشاره کرد. بدنه اوپو A58 فور جی دارای استاندارد IPX4 برای مقاومت در برابر پاشش آب است. به طور کلی، تفاوت‌های بین دو مدل A58 در حد تفاوت‌هایی است که بین اوپو A78 فور جی و A78 فایو جی دیده بودیم.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا