هاست پرسرعت
تکنولوژی

اپل انتشار اولین نسخه بتای توسعه دهنده iOS 16.3 را آغاز کرد

اپل انتشار اولین نسخه بتای توسعه دهنده iOS 16.3 را آغاز کرد

خرید بلیط هواپیما از سفرمارکت

اکنون که iOS 16.2 به طور رسمی برای عموم منتشر شده، اپل شروع به کار بر روی اولین نسخه بتای توسعه دهنده برای iOS 16.3، iPadOS 16.3، macOS Ventura 13.2 و tvOS 16.3 کرده است. کاربران دارای پروفایل Developer Beta اکنون می‌توانند با رفتن به صفحه تنظیمات دستگاه و بخش به‌روزرسانی نرم افزار، بیلد جدید را دانلود و نصب کنند.

از جمله ویژگی‌های جدید iOS 16.3 می‌توان به «کلیدهای امنیتی» (Security Keys) اشاره کرد که با کلیدهای امنیتی فیزیکی تأیید شده توسط FIDO برای تأیید و ورود به وب‌سایت‌ها و دستگاه‌ها کار می‌کنند. این ویژگی جدید برای کاربران iPadsOS 16.3 و macOS Venture 13.2 نیز در دسترس است. از دیگر ویژگی‌های جدید iOS 16.3 می‌توان به حساب پس‌انداز اپل کارت، سرویس پرداخت قسطی اپل پی، سرویس موزیک‌های کلاسیک در اپل موزیک، حالت دسترسی سفارشی و محافظت از داده‌های پیشرفته برای iCloud در خارج از مرزهای ایالات متحده اشاره کرد.

بتای توسعه دهنده iOS 16.3

انتظار می‌رود iOS 16.3 در ماه‌های فوریه یا مارس 2023 (بهمن و اسفند 1401) به طور رسمی منتشر شود. توجه داشته باشید که مانند همیشه در مواجهه با به‌روزرسانی‌های نسخه بتا باید محتاط باشید و همیشه قبل از نصب، از اطلاعات مهم خود نسخه پشتیبان تهیه کنید.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا