هاست پرسرعت
تکنولوژی

اپل هفته آینده به‌روزرسانی iOS 16.3 را منتشر خواهد کرد

اپل هفته آینده به‌روزرسانی iOS 16.3 را منتشر خواهد کرد

اپل امروز اعلام کرد که هفته آینده آپدیت جدید iOS را منتشر خواهد کرد. غول فناوری کوپرتینویی ماه گذشته iOS 16.2 را منتشر کرده بود و به‌روزرسانی بعدی قرار است آن را به iOS 16.3 ارتقاء دهد. این نسخه قرار است در کنار اصلاح برخی اشکال‌های شناخته شده، بهبودهایی را در بخش‌های مختلف سیستم عامل اعمال کرده و همچنین برخی محتوای انحصاری را نیز اضافه کند.

به‌روزرسانی iOS 16.3 مشکل خطوط افقی را در صفحه نمایش آیفون 14 پرو و ​​پرو مکس که پس از روشن کردن صفحه نمایش ایجاد می‌شد، برطرف می‌کند. این نسخه همچنین استفاده از کلیدهای امنیتی فیزیکی را برای محافظت از Apple ID فعال می‌کند، به این معنی که کاربران می‌توانند یک دستگاه سخت افزار فیزیکی را به عنوان عامل دوم برای احراز هویت دو مرحله‌ای حساب‌های خود پیکربندی کنند.

iOS 16.3

اپل همچنین مشکلات مربوط به صفحه قفل را که در آن ویجت نمی‌توانست وضعیت برنامه Home را به طور دقیق نمایش دهد، برطرف خواهد کرد. همچنین پشتیبانی از نسل دوم هوم پاد تازه عرضه شده به همراه یک سری آموزش‌ها نیز اضافه شده که به کاربران آموزش می‌دهد چگونه از ویژگی‌های Handoff سازگار با آیفون و هوم پاد استفاده کنند.

کاربران آیفون می‌توانند به محض انتشار iOS 16.3 آن را نصب کنند. این کار را می‌توان با رفتن به صفحه تنظیمات (Settings)، انتخاب گزینه عمومی (General) و در نهایت وارد شدن به قسمت به‌روزرسانی نرم افزار (Software Update) انجام داد. در کنار iOS 16.3، اپل همچنین قرار است iPadOS 16.3 ،watchOS 9.3 ،tvOS 16.3 و macOS 13.2 را نیز معرفی کند.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا