هاست پرسرعت
تکنولوژی

اینفینیکس زیرو 30 فایو جی با دوربین سلفی 50 مگاپیکسل رونمایی شد

اینفینیکس زیرو 30 فایو جی با دوربین سلفی 50 مگاپیکسل رونمایی
شد

اینفینیکس امروز در یک رویداد مجلل در ونیز ایتالیا، جایی که جشنواره بین المللی فیلم ونیز در حال برگزاری است، گوشی «زیرو 30 فایو جی» (Zero 30 5G) را رونمایی کرد. این گوشی هوشمند سلفی محور دارای یک دوربین 50 مگاپیکسلی در جلوی بدنه خود است که قابلیت فیلمبرداری 4K را داشته و یک فلاش LED نیز به همراه دارد.

تراشه پردازشی که در داخل بدنه اینفینیکس زیرو 30 فایو جی به کار گرفته شده، یکی از تولیدات مدیاتک به نام دیمنسیتی 8020 است. این تراشه پردازشی دارای یک پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای است که شامل خوشه‌ای چهار هسته‌ای با فرکانس 2.6 گیگاهرتز می‌باشد. در کنار این تراشه پردازشی قدرتمند، 8 یا 12 گیگابایت حافظه رم و همچنین، 256 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی (غیر قابل ارتقاء) برای جدیدترین محصول اینفینیکس در نظر گرفته شده است.

اینفینیکس زیرو 30 فایو جی

سه دوربین در پشت بدنه زیرو 30 فایو جی وجود دارد. سنسور اصلی از نوع ایزوسل HM6 با وضوح 108 مگاپیکسلی و اندازه 1/1.67 اینچی اتس که سامسونگ آن را ساخته و با لنز 6 عنصری f/1.65، قابلیت لرزشگیر اپتیکال (OIS) و فوکوس خودکار تشخیص فاز (PDAF) همراه شده است. در کنار سنسور اصلی، یک دوربین 13 مگاپیکسلی برای ثبت عکس‌های فوق عریض و یک سنسور 2 مگاپیکسلی وجود دارد که البته به نظر می‌رسد بیشتر جنبه تزئینی دارد. فلاش دایره‌ای شکل هم که Aura Light نام دارد، از چهار LED تشکیل شده است.

دوربین سلفی نیز دارای سنسور سامسونگ از نوع ایزوسل JN1 است و از فوکوس خودکار تشخیص فاز (PDAF) پشتیبانی می‌کند. همان‌طور که اشاره شد، یک فلاش هم برای دوربین سلفی در نظر گرفته شده که به شکل هوشمندانه‌ای در حاشیه باریک بالای نمایشگر تعبیه شده و هیچ فضایی را از نمایشگر اشغال نکرده است.

اینفینیکس زیرو 30 فایو جی

نکته جالبی که در مورد رونمایی زیرو 30 فایو جی می‌توان اشاره کرد این است که اینفینیکس برای بزرگداشت معرفی این گوشی در جشنواره فیلم ونیز، جایزه‌ای ویژه مقرر و از ولاگرها دعوت کرده تا با استفاده از زیرو 30 فایو جی اقدام به تولید فیلم‌هایی کوتاه کنند.

اینفینیکس زیرو 30 فایو جی در جلوی بدنه خود یک صفحه نمایش امولد 6.78 اینچی با وضوح فول اچ دی پلاس، نرخ تازه‌سازی 144 هرتز و نرخ نمونه‌برداری 360 هرتز دارد و برای اینکه در دست گرفتن گوشی راحت‌تر شود، کناره‌های آن خمیده شده که البته این ویژگی باعث می‌شود دستگاه کمی رده بالاتر و ممتازتر هم به نظر برسد.

اینفینیکس زیرو 30 فایو جی

علاوه بر همه این‌ها، یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 68 وات وظیفه تأمین انرژی قطعات را بر عهده داشته و از طریق درگاه USB-C شارژ می‌شود.

گوشی اینفینیکس زیرو 30 فایو جی در سه رنگ عرضه می‌شود که عبارتند از گرادیان طلایی و صورتی، سبز با پنل پشتی از جنس چرم گیاهی و تزئینات طلایی در قاب و جزیره دوربین و بنفش فانتزی. قیمتی که برای این محصول تعیین شده حدود 339 دلار است، اگرچه مشخصاً از بازاری به بازار دیگر متفاوت خواهد بود. زمان در دسترس بودن در هر منطقه نیز متعاقباً اعلام خواهد شد.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا