هاست پرسرعت
بازی

بازی Company of Heroes 3 تا سال 2023 تاخیر خورد

بازی Company of Heroes 3 تا سال 2023 تاخیر خورد

شرکت سگا (SEGA) به تازگی اعلام کرده که بازی Company of Heroes 3 تا سال 2023 تاخیر خورده است. این بازی استراتژی پیش از این قرار بود در نوامبر 2022 منتشر شود.

سومین نسخه از فرنچایز استراتژی محبوب Company of Heroes قرار بود در تاریخ 17 نوامبر سال 2022 منتشر شود. با این حال این بازی حالا سه ماه تاخیر خورده و در عوض در سال 2023 عرضه خواهد شد. استودیوی Relic Entertainment گفته به خاطر تلاش برای ارائه‌ی تجربه‌ای کامل‌تر تصمیم گرفته تا این بازی را تا تاریخ 23 فوریه‌ی 2023 (پنج شنبه، ۴ اسفند ۱۴۰۱) به تاخیر بیندازد.

به گفته‌ی سگا، Relic Entertainment قصد دارد تا وقت بیشتری را صرف بهبود کلی بازی و متعادل‌سازی المان‌های مختلف Company of Heroes 3 کند تا از ارائه‌ی بهترین تجربه‌ی تاکتیکی در تاریخ این سری مطمئن شود. بازی Company of Heroes 3 اصالتا در جولای سال 2021 معرفی شد و بازیکنان قادر بودند تا نسخه‌ی پیش از آلفای این بازی را دانلود و تجربه کنند.

تبلیغات

از آن زمان Relic Entertainment چندین تغییر را بر روی بازی اعمال کرده و بر اساس بازخورد بازیکنان چندین ویژگی جدید را به Company of Heroes 3 اضافه کرده است. این شامل مواردی مثل تمرکز بیشتر بر روی جزئیات بصری به هنگام نبردها، بهبود موقعیت دوربین‌های بازی و اطلاعات کامل‌تر و واضح‌تر بر روی نقشه‌ی کوچک بازی می‌شود. مدیر امور کلی Relic Entertainment در مورد این تاخیر اخیر گفته:

کار کردن با جامعه‌ی توسعه‌ی Company of Heroes 3 طی یک سال اخیر تجربه‌ی فوق‌العاده ارزشمندی بوده و تمام کمک آن‌ها به روند توسعه‌ی این بازی ممنون هستیم. ما قصد داریم تا بزرگ‌ترین و درگیرکننده‌ترین بازی تاریخ این فرنچایز را ارائه دهیم. این به معنای نیاز داشتن زمان بیشتر برای رفع باگ‌ها و بهبود بازی است تا مطمئن شویم بازیکنان تجربه‌ی معرکه‌ای را به هنگام عرضه خواهند داشت.

بازی Company of Heroes 3 با موتور Essence Engine 5 توسعه یافته است. این جدیدترین نسخه از موتور داخلی استودیوی Relic Entertainment است که برای بازی‌های استراتژی طراحی شده است. در Company of Heroes 3 شاهد یک بخش داستانی متغیر هستیم که در آن با کنترل نیروهای زمینی، دریایی و هوایی باید برای باز پس گرفتن ایتالیا تلاش کنید.

DARKSIRENArkhamvahid gamerDr.Pyroامیر حسینAmir17

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا