هاست پرسرعت
بازی

بازی Sea of Stars تا سال 2023 تاخیر خورد

بازی Sea of Stars تا سال 2023 تاخیر خورد

اثر نقش‌آفرینی Sabotage Studio یعنی بازی Sea of Stars از پنجره‌ی عرضه‌ی اصلی خود یعنی تعطیلات سال 2022 به سال 2023 تاخیر خورده است. البته Sabotage Studio گفته که یک دمو ممکن است در سال جاری منتشر شود.

حدود دو سال از معرفی بازی Sea of Stars توسط Sabotage Studio می‌گذرد. Sea of Stars یک نقش‌آفرینی رتروی نوبتی است که در جهان بازی قبلی این استودیو یعنی The Messenger جریان دارد. The Messenger یک بازی مترویدوینیا ساید-اسکرولر بود. Sea of Stars هم با نمایش‌های خوب خود توانسته توجهات طرفداران این سبک از بازی‌ها را جذب کند.

سال گذشته Sabotage Studio اعلام کرد که تعطیلات سال 2022 را به عنوان پنجره‌ی عرضه‌ی بازی Sea of Stars هدف قرار داده است. با این حال برنامه عوض شده است. این استودیو در توئیتر خود اعلام کرد که بازی Sea of Stars در سال 2023 عرضه خواهد شد. با این حال Sabotage Studio برنامه دارد تا یک قسمت قابل بازی را در سال 2022 در اختیار هواداران قرار دهد.

البته مشخص نیست که منظور از یک قسمت قابل بازی دقیقا چه خواهد بود، اما احتمالا با یک دموی کوتاه از بازی طرف خواهیم بود. بازی Sea of Stars در حال حاضر برای پلتفرم PC و کنسول نینتندو سوییچ منتشر شده است.

meysambPlaystation TAmir :)Sekiroo0ashil0o

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا