هاست پرسرعت
تکنولوژی

برای اولین بار یک زن به سمت ریاست سامسونگ رسید

برای اولین بار یک زن به سمت ریاست سامسونگ رسید

خرید بلیط هواپیما از سفرمارکت

زنان روز به روز نقش پررنگ‌تری در مشاغل مختلف بر عهده می‌گیرند و اکنون یکی از غول‌های بزرگ فناوری در جهان یکی از مدیران زن خود را به سمت ریاست شرکت ارتقا داده است. لی یانگ هی (Lee Young-Hee) به عنوان اولین رئیس زن سامسونگ، کار خود را با این شرکت کره‌ای در سال 2007 آغاز کرد و در سال 2012 به سمت معاون رئیس ارتقاء یافت. خانم لی که سابقه کار کردن در شرکت لورئال (یک شرکت تولید محصولات آرایشی و بهداشتی فرانسوی) را نیز در کارنامه دارد، به دلیل موفقیت‌هایی که در به شهرت رساندن گوشی‌های گلکسی سامسونگ داشته، به سمت ریاست غول کره‌ای رسیده است.

لی یانگ هی پیش از این توانسته بود در بخش تجربه دستگاه سامسونگ (DX) که مسئولیت مدیریت کسب و کار گوشی‌های تلفن همراه این شرکت را بر عهده دارد، به سمت ریاست مرکز بازاریابی جهانی ارتقاء یابد و سامسونگ پیش‌بینی می‌کرد که این ارتقاء به سایر کارمندان زن با استعداد این فرصت را خواهد داد تا بتوانند در زمینه پیشرفت شغلی تلاش و انگیزه بیشتری داشته باشند.

لی یانگ هی

او یکی از هفت رئیس جدیدی است که به عنوان بخشی از تغییرات ساختاری سامسونگ از زمانی که لی جائه یونگ، رهبر واقعی این شرکت، در ماه اکتبر به ریاست اجرایی این شرکت ارتقا یافت، منصوب می‌شود.

از زمانی که لی جائه سونگ در ماه اکتبر به دلایل شخصی نامشخص از سمت ریاست کناره‌گیری کرد، سامسونگ جایگزینی برای رهبری بخش لوازم خانگی خود معرفی نکرده است. این شرکت اعلام کرده که پس از استعفای لی، هان جونگ هی، نایب رئیس و مدیرعامل سامسونگ به طور موقت به انجام مسئولیت این بخش ادامه خواهد داد.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا