هاست پرسرعت
تکنولوژی

برخی مشخصات «گلکسی تب اس 9» و «گلکسی تب اس 9 اولترا» فاش شد

برخی مشخصات «گلکسی تب اس 9» و «گلکسی تب اس 9 اولترا» فاش شد

انتظار می‌رود سامسونگ امسال تبلت‌های سری گلکسی تب اس 9 را حداقل در سه مدل گلکسی تب اس 9، گلکسی تب اس 9 پلاس و گلکسی تب اس 9 اولترا عرضه کند و اکنون به لطف لیست نتایج Geekbench 6 جزئیات بیشتری در مورد مدل‌های استاندارد و اولترا منتشر شده است.

نسخه استاندارد گلکسی تب اس 9 (با شماره SM-X716B) به نسخه سفارشی تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 کوالکام مجهز خواهد بود که شامل هسته اصلی Cortex-X3 با فرکانس 3.36 گیگاهرتز بوده و در کنار آن به 8 گیگابایت حافظه رم مجهز شده است. این تبلت موفق شده در تست بنچمارک Geekbench 6 امتیاز چشمگیر 1929 را در بخش تک هسته‌ای و امتیاز 4735 را در بخش چند هسته‌ای کسب کند. این لیست همچنین تأیید می‌کند که تبلت مذکور دارای سیستم عامل اندروید 13 (احتمالاً با رابط کاربری One UI 5.1) خواهد بود.

مشخصات گلکسی تب اس 9

از سوی دیگر، گلکسی تب اس 9 اولترا (با شماره مدل SM-X916B) امتیاز 2054 را در تست تک هسته‌ای و امتیاز 5426 را در بخش چند هسته‌ای کسب کرده است. این تبلت نیز دقیقاً از همان پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 ویژه گلکسی استفاده کرده و پیکربندی رم گلکسی تب اس 9 را دارد. همچنین سیستم عامل اندروید 13 با رابط کاربری One UI 5.1 به صورت پیش فرض بر روی آن اجرا می‌شود.

انتظار می‌رود تبلت آتی مدل اولترا دارای طراحی مشابه مدل قبلی خود بوده و از صفحه نمایش 14.6 اینچی سوپر امولد و باتری 11200 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 45 وات استفاده کند. همچنین شایعه شده که این تبلت توانسته گواهینامه IP68 را در زمینه مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار کسب کند. به هر حال، زمان زیادی تا رونمایی رسمی سری گلکسی تب اس 9 باقی نمانده و باید دید سامسونگ این بار چه فناوری‌های جدیدی را به تبلت‌های پرچمدار اندرویدی خود اضافه کرده است.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا