هاست پرسرعت
تکنولوژی

بررسی فرصت‌های سرمایه گذاری در دنیای متاورس

بررسی فرصت‌های سرمایه گذاری در دنیای متاورس

خرید بلیط هواپیما از سفرمارکت

سرمایه گذاری در بازار ارزهای دیجیتال جزو اموری است که طی چند سال اخیر به شدت مورد توجه قرار گرفته است. در این میان ایجاد فضاهای جدیدی مثل متاورس (metaverse)، علاقه افراد را به سرمایه گذاری چندین برابر کرده است. اما باید قبل از هرکاری از خودتان سوال کنید میان هزاران پروژه رنگارنگ با اهداف و وعده‌های مختلف، کدام ارز دیجیتال متاورسی برای سرمایه گذاری مناسب است؟ در ادامه مقاله مهم‌ترین پروژه‌های این حوزه را معرفی می‌کنیم و به بررسی چندین نمونه عالی از ارز متاورسی برای سرمایه گذاری می‌پردازیم.

نکات مهم سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال

بازار ارزهای دیجیتال به عنوان یکی از بازارهای مالی محبوب برای سرمایه گذاری، فضای پیچیده و البته جذابی دارد که در عین پرریسک بودن، امکان کسب درآمد زیادی را برای کاربران خود فراهم می‌کند. سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال یکی از موضوعات جذابی است که توسط تحلیلگران و کارشناسان اقتصادی زیادی مورد بررسی قرار گرفته است. اما نتیجه گیری کلی که این است که فعالیت در این بازار اگر همراه با آگاهی و به شکل اصولی صورت بگیرد، می‌تواند سود زیادی داشته باشد؛ البته که این قاعده برای تمام سرمایه‌گذاری‌های صادق است اما جهان کریپتو کارنسی کمی پیچیده‌تر است.سرمایه گذاری در دنیای متاورس

نگاهی به متاورس و کارکرد آن

قبل از اینکه با ارز متاورس برای سرمایه گذاری آشنا شوید، بهتر است کمی درباره متاورس و جایگاه آن در دنیای کریپتوکارنسی بدانید. متاورس یکی از جذابیت‌های هیجان‌انگیز دنیای کریپتوکارنسی است که از ترکیب دو واژه “Meta” به معنای فراتر و “Universe” به معنای جهان تشکیل شده است. به عبارتی می‌توان گفت که متاورس به معنای فراتر از جهان است. این اصطلاح برای اولین بار در سال ۱۹۹۲ توسط نویسنده‌ای آمریکایی در کتاب «سقوط برفی» استفاده شد.

دنیای خاص متاورس

متاورس دنیایی متفاوت‌تر و فراتر از ارزهای دیجیتال است که در یک فضای سه بعدی تشکیل شده است. شما به عنوان یک کاربر عادی می‌توانید در حالی که پشت سیستم خود نشسته‌اید و عینک واقعیت مجازی (VR) خود را به چشم زده‌اید، آواتار سه بعدی خود را بسازید و وارد این فضای مجازی شوید. شما می‌توانید در این فضا فعالیت‌های زیادی مثل برگزاری جلسه، انجام معامله، خرید و فروش زمین، رفتن به کنسرت و سینما و … انجام دهید.

مانا (MANA)

بی‌شک یکی از رمز ارزهای متاورسی مناسب برای کسب سود، ارز دیجیتال مانا است. ارز دیجیتال مانا نه تنها در پلتفرم مخصوص خود (دیسنترالند) کاربردهای فراوانی دارد، بلکه در فضای خارج آن و در بازار ارزهای دیجیتال نیز از محبوبیت زیادی برخوردار است. عرضه کل این توکن چیزی حدود ۲ میلیارد دلار است. اکنون افراد زیادی به قصد سرمایه گذاری به خرید و فروش این توکن می‌پردازند.سرمایه گذاری در دنیای متاورس

سند (SAND)

یکی دیگر از بهترین ارزهای متاورس برای سرمایه گذاری، ارز دیجیتال سند است که توسط پروژه سندباکس ارائه شده است. این ارز دیجیتال در رقابت شدیدی با ارز دیجیتال مانا قرار دارد و جایگاهشان با یکدیگر نیز تنها سه رتبه فاصله دارد. اکنون افراد زیادی در بازار ارزهای دیجیتال به مبادله این توکن می‌پردازند و قصد سرمایه گذاری در آن را دارند. ضمن اینکه سرمایه گذاران قدرتمندی از پلتفرم ارائه دهنده آن حمایت می‌کنند و این موضوع می‌تواند ویژگی مثبتی برای یک ارز دیجیتال محسوب شود.

توجه داشته باشید که برای سرمایه گذاری روی یک ارز متاورسی خوب باید عملکرد آن را در بازار رمز ارزها و عملکرد پلتفرم ارائه دهنده آن را بین پروژه‌های متاورسی بررسی کنید. ارز SAND در هر دوی این موارد شرایط خوبی دارد و رفتار مناسبی از خود نشان داده است. ارز دیجیتال SAND یک توکن حکومتی با استاندارد ERC20 است. بنابراین امکان خرید و فروش آن در تمام والت‌هایی که از این استاندارد پشتیبانی می‌کنند نیز وجود دارد. والت‌هایی مثل متامسک، تراست والت و …

دنیای دیجیتال در جهان به قدری گسترش پیدا کرده است که هر روز شاهد خلاقیت‌های جذابی در آن خواهیم بود. متاورس در دنیای کریپتوکارنسی و ارزهای متاورسی نیز یکی از همین موارد هستند که با مطالعه‌ی بیشتر در مقاله زیر درباره‌ی آن‌ها می‌توانید با ریسک کم‌تری در این پلتفرم‌ها سرمایه گذاری کنید:

https://wallex.ir/blog/top-metaverse-tokens-for-investment/

 

#توجه: این مطلب یک رپرتاژ تبلیغاتی بوده و محتوای آن توسط تبلیغ دهنده تهیه و نگارش شده است.
gsxr مسئولیتی در قبال محتوای تبلیغاتی ندارد.

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا