هاست پرسرعت
تکنولوژی

بررسی کوتاه اوپو رنو 10؛ میان‌رده‌ای زیبا با دوربین بسیار کارآمد

بررسی کوتاه اوپو رنو 10؛ میان‌رده‌ای زیبا با دوربین بسیار
کارآمد

اوپو مدل‌های سه‌گانه رنو 10 (Reno10) را در ماه مه در کشور خود یعنی چین معرفی کرد و چند هفته بعد نیز رونمایی بین المللی این گوشی‌ها را انجام داد. ما پیش از این به معرفی مشخصات و ویژگی‌های هر سه مدل رنو 10، رنو 10 پرو و رنو 10 پرو پلاس پرداختیم و در این مطلب قصد داریم بررسی کوتاهی از مدل استاندارد این سری داشته و نگاهی اجمالی به آن داشته باشیم. با دیجی رو همراه باشید.

خوشبختانه، مدلی که ما در این مقاله قصد داریم بررسی کنیم، مدل آبی یخی رنو 10 است که زیبایی فوق العاده‌ای دارد. پنل پشتی این گوشی بسته به نحوه و زاویه برخورد نور، درخشش خوب و زیبایی در تمام رنگ‌های رنگین کمان دارد. همچنین، بد نیست به محتویات جعبه هم اشاره کنیم که شامل یک شارژر 67 وات SuperVOOC و یک کابل شارژ اختصاصی است.

بررسی کوتاه اوپو رنو 10

اوپو رنو 10 قرار است یک میان‌رده مقرون به صرفه باشد، اما چیزی که در مواجهه عملی با گوشی می‌بینیم یک گوشی بسیار زیبا با حس و حال محصولات رده بالا است. بدنه گوشی نسبتاً سبک است و صفحه نمایش خمیده 2.5 بعدی آن، در دست گرفتنش را بسیار لذت بخش کرده و حس راحتی به کاربر منتقل می‌کند. صفحه نمایش این گوشی یک پنل 6.7 اینچی بزرگ و روشن از نوع امولد است که حتی می‌تواند با بهترین‌های صنعت موبایل نیز رقابت کند.

بررسی کوتاه اوپو رنو 10

اوپو رنو 10 یک مدل کمیاب در کلاس گوشی‌های میان‌رده است که سه دوربین پشتی کاملاً مناسب و کارآمد را ارائه می‌کند. دوربین اصلی این گوشی دارای سنسور 64 مگاپیکسلی است و در کنار آن از دو دوربین کمکی تله فوتو 32 مگاپیکسلی با زوم 2 برابر و 8 مگاپیکسل فوق عریض استفاده شده است. همچنین این اولین گوشی استاندارد در سری رنو محسوب می‌شود که استفاده از سنسور 2 مگاپیکسلی بی‌مصرف را کنار گذاشته است.

بررسی کوتاه اوپو رنو 10

در مجموع،‌ مدل استاندارد اوپو رنو 10 یک گوشی مقرون به صرفه بسیار زیبا، خوش ساخت و کارآمد در رده قیمت زیر 400 دلار است و به خصوص کسانی که به دوربین اهمیت می‌دهند، از خرید آن کاملاً راضی خواهند بود. چرا که این روزها در کمتر گوشی هوشمند میان‌رده‌ای می‌توانید سنسورهای اصلی، تله فوتو و فوق عریض را با وضوح مناسب در کنار هم ببینید.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا