هاست پرسرعت
تکنولوژی

بررسی کوتاه موتورولا موتو G53؛ اتصال فایو جی به چه قیمت؟!

بررسی کوتاه موتورولا موتو G53؛ اتصال فایو جی به چه قیمت؟!

حدود یک ماه پیش گوشی موتو G53 به همراه موتو G73 معرفی شد. موتورولا در این گوشی‌های مقرون به صرفه خود سعی کرده تا یک سخت افزار معقول و نسبتاً مدرن را در ازای قیمتی مناسب در اختیار خریداران قرار دهد و در این بین، موتو G53 به واسطه قیمت پایین‌تری که دارد می‌تواند گزینه بهتری برای خریداران با بودجه محدود باشد. در ادامه این مقاله از دیجی رو با ما همراه باشید تا بررسی کوتاهی از این محصول داشته باشیم.

بررسی کوتاه موتورولا موتو G53

مطابق رسم همیشگی بخش بررسی کوتاه، کار خود را از بررسی محتوای جعبه بسته‌بندی شروع می‌کنیم. موتورولا موتو G53 در یک جعبه ساده به همراه یک شارژر 10 وات و یک کابل USB عرضه می‌شود و سعی شده تا مسائل زیست محیطی نیز رعایت شود. با این حال، هیچ خبری از قاب محافظ یا گلس نیست و اگر کاربر محتاطی نیستید، بهتر است یک قاب یا کیف برای گوشی خود تهیه کنید. چرا که موتو G53 جزو گوشی‌های ارزان قیمت بازار بوده و نباید انتظار مقاومت بالایی را در برابر ضربه و خط و خش داشته باشید.

موتورولا موتو G53 از لحاظ سخت افزاری یک گوشی توانمند است. این دستگاه از تراشه پردازشی 8 نانومتری اسنپدراگون 480 پلاس استفاده می‌کند که قابلیت اتصال به شبکه‌های فایو جی را نیز مهیا کرده و از این حیث یک ارتقای کلیدی نسبت به موتو G52 محسوب می‌شود. با این حال، از لحاظ عملکرد پردازشی تاحدودی ضعیف‌تر از تراشه 6 نانومتری اسنپدراگون 680 است که در موتو G52 دیده بودیم. البته، پسرفت این گوشی تنها به همین مورد خلاصه نمی‌شود و در برخی بخش‌های دیگر نیز شاهد افت نسبت به مدل نسل پیش هستیم.

بررسی کوتاه موتورولا موتو G53

صفحه نمایش یکی دیگر از بخش‌هایی است که یک پله پایین‌تر از G52 قرار می‌گیرد. موتورولا در این مدل جدید از یک نمایشگر 6.5 اینچی LCD با وضوح 720 در 1600 پیکسل استفاده کرده که در مقایسه با صفحه نمایش امولد 6.6 اینچی 1080p یک پسرفت کامل محسوب می‌شود. با این وجود، نکته مثبت این است که نرخ تازه‌سازی صفحه نمایش موتو G53 از 90 هرتز به 120 هرتز ارتقاء یافته است.

موتو G53 توسط یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 10 وات تغذیه می‌شود و این در حالی است که حداکثر سرعت شارژ در مدل نسل گذشته یعنی موتو G52 برابر 30 وات بود!

بررسی کوتاه موتورولا موتو G53

موتورولا موتو G53 در زمان انتشار این مقاله 250 یورو قیمت دارد و نکته عجیب ماجرا این است که نسخه نسل قبلی آن با مشخصات بهتر (در اغلب بخش‌ها) هنوز در بازار موجود است و با قیمت حدود 210 یورو به فروش می‌رسد! با این اوصاف به نظر می‌رسد برای کسانی که نیاز به اتصال فایو جی ندارند، موتو G52 هنوز هم گزینه بهتری است و ارزش خرید بالاتری دارد.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا