هاست پرسرعت
تکنولوژی

بررسی کوتاه هواوی جی تی رانر؛ یک ساعت جذاب ویژه دونده ها!

بررسی کوتاه هواوی جی تی رانر؛ یک ساعت جذاب ویژه دونده ها!

خرید بلیط هواپیما از سفرمارکت

هواوی واچ جی تی 3 یکی از بهترین ساعت‌های هوشمند موجود در بازار است و موفقیت‌های خوبی را در زمینه فروش نصیب هواوی کرده است. حال، این کمپانی چینی نسخه جدیدی را با نام «جی تی رانر» (Watch GT Runner) را وارد بازارهای جهانی کرده و قصد دارد تا به واسطه آن سهم خود را از بازار پوشیدنی‌های هوشمند افزایش دهد. این ساعت جدید شباهت‌های زیادی به جی تی 3 دارد، اما تفاوت‌هایی نیز وجود دارد که در ادامه به صورت اجمالی به آن‌ها خواهیم پرداخت. با دیجی رو همراه باشید.

هواوی جی تی رانر بدنه‌ای کاملاً سبک دارد و طراحی آن نسبت به جی تی 3 تاحدودی اسپورت‌تر شده است. نوارهای طراحی شده بر روی بند لاستیکی نیز بر جذابیت ظاهری آن هر چه بیشتر افزوده است. یکی دیگر از تغییرات عمده در این نسخه، طراحی آنتن است که بنا به ادعای هواوی باعث بهبود ارتباط با ماهواره‌های L1 و L5 می‌شود.

هواوی جی تی رانر

با اینکه ظاهر جی تی رانر تا حدود زیادی متفاوت از جی تی 3 به نظر می‌رسد، اما عملکرد آن تقریباً بدون تغییر باقی مانده است. این ساعت تنها در یک اندازه 46 میلی‌متری عرضه می‌شود و از همین رو ممکن است برای افرادی که مچ کوچک‌تری دارند، مناسب نباشد.

صفحه نمایش امولد و دایره‌ای هواوی جی تی رانر دارای قطر 1.43 اینچی و وضوح تصویری 466 در 466 پیکسل است. این ساعت از سیستم عامل هارمونی او اس 2.0 استفاده می‌کند که پیش از این در هواوی واچ 3 و واچ جی تی 3 نیز به کار گرفته شده بود.

هواوی جی تی رانر

در پشت بدنه می‌توان سنسور ضربان قلب بهبود یافته، یک دماسنج و البته یک سنسور SpO2 (اندازه‌گیری اکسیژن خون) را مشاهده کرد و از آنجا که این ساعت مخصوص دوندگان ساخته شده، قابلیت تخمین VO2Max (میزان اکسیژن مصرفی یا حداکثر ظرفیت هوازی) را نیز دارا می‌باشد.

هواوی وعده طول عمر باتری 14 روزه را برای این ساعت جدید داده که البته هنوز در تست‌های عملی صحت آن ارزیابی نشده است.

هواوی جی تی رانر

در مجموع، به نظر می‌رسد هواوی بالاخره توانسته در بازار ساعت‌های هوشمند اعتبار خوبی برای خود کسب کرده و سیستم عامل هارمونی او اس را حداقل در این دستگاه‌ها به محبوبیت خوبی برساند. اگر شما هم به دنبال خرید یک ساعت هوشمند باکیفیت و اسپورت هستید و به خصوص به دوندگی علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم هواوی جی تی رانر را به عنوان یکی از گزینه‌های اصلی خود در نظر داشته باشید.

بامن

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا