هاست پرسرعت
تکنولوژی

بررسی گوگل پیکسل ۷ پرو به‌عنوان رقیب آیفون ۱۴ پرو

بررسی گوگل پیکسل ۷ پرو به‌عنوان رقیب آیفون ۱۴ پرو

خرید بلیط هواپیما از سفرمارکت

با توجه به اینکه پیکسل ۷ پرو با حرص و طمع تمام به‌روزرسانی‌های اصلی را انجام داده است، جای تعجبی هم ندارد که این گوشی هوشمندی است که گوگل از شما می‌خواهد حتما در سال ۲۰۲۲ به سراغش بروید. گوشی شباهت‌های زیادی به پیکسل ۷ معمولی دارد، اما از جات دیگری هم می‌تواند بهتر ظاهر شود. مدل پرو تقریبا همه آن چیزی است که شما از آن می‌خواهید. برخلاف گوشی‌های دیگری هم افزایش قیمت در این گوشی رخ نداده است. با این حال، با وجود بازاری که از قبل اشباع شده است و مملو از گوشی‌های رده بالایی مانند آیفون 14 پرو مکس است، ممکن است که این گوشی کمی با چالش مواجه شود.

برند اپل که سری آیفون 14 جدید خود را روانه بازار کرده است، رقیب اصلی برای این گوشی بوده و باید دید که آیا گوگل شرایط را به اندازه‌ای تغییر داده است که پیکسل ۷ پرو بتواند قابل رقابت با آیفون 14 باشد؟ پیکسل ۷ پرو در کنار پیکسل واچ در مراسم رونمایی سالانه گوگل معرفی شده و دارای تعدادی از ویژگی های انحصاری مانند صفحه نمایش بزرگ‌تر ۶.۷ اینچی با وضوح بالاتر QHD+، دوربین اصلی اضافی ۴۸ مگاپیکسلی از نوع تله فوتو و همچنین یک باتری بزرگ ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است. عنوانی که امسال روانه بازار شده است، نسل دوم تراشه تنسور G2 گوگل را هم به همراه دارد.

رقیبی برای آیفون 14

نسل دوم این تراشه جانشین نسل اولی است که گوگل سال گذشته از آن در پیکسل ۶ پرو استفاده کرده بود. به لطف افزایش حداکثر کلاک ساعت، نوید چند بهبود عملکردی را در این گوشی را داریم که در کنار کارایی می‌تواند گزینه بسیار جالبی برای خرید باشد. اگر هم بر اساس موفقیت سال گذشته به آن نگاه کنیم، تراشه G2 می‌تواند به خوبی در کنار بهترین‌ها رقابت داشته باشد. پیکسل ۷ پرو همراه با برادر کوچک‌ترش به عنوان اولین گوشی‌های هوشمندی شناخته می‌شوند که با اندروید ۱۳ از پیش نصب شده روانه بازار شده‌اند و گوگل هم وعده به روزرسانی های امنیتی پنج ساله را می‌دهد. این گوشی همچنین دارای استاندارد IP68 مانند آیفون 14 بوده و می‌تواند در برابر آب مقاوم باشد.

یک سری لایه‌های امنیتی هم مانند گوریلا گلس ویکتوس در این گوشی هوشمند دیده می‌شود که در جلو و پشت گوشی می‌تواند محافظت خوبی را از دستگاه شما داشته باشد. گوگل طراحی کلی پیکسل ۷ پرو را تغییر داده است و اگرچه، نوار دوربین افقی و بحث برانگیز در قسمت عقب برای دومین سال پیاپی بازگشته است و محفظه دوربین هم به شکل قرص به طرز ماهرانه‌ای متفاوت از سال گذشته عمل می‌کند. گوگل در این گوشی از مواد ۱۰۰ درصد بازیافتی استفاده می‌کند که برای بخش روکش آلومینیومی استفاده می‌شود و برای سال ۲۰۲۲ می‌تواند مورد جدیدی باشد که البته از نظر ظاهر و حس تفاوت چندانی با مدل‌های قبلی ندارد.

بررسی گوگل پیکسل ۷ پرو به‌عنوان رقیب آیفون ۱۴ پرو

محصولی برای رقابت با آیفون 14 پرو مکس

مجموعه‌ای از رنگ‌های جدید نیز برای این گوشی ارائه شده است و می‌توانیم به ابسیدین و همچنین رنگ برفی در آن اشاره کنیم. رنگ طلایی هم نسخه منحصربه‌فردی است که برای پیکسل ۷ پرو در نظر گرفته شده است. مدل Snow برای تست به خیلی‌ها ارسال شده است و جذاب‌ترین گزینه‌ای است که می‌توانید خریداری کنید. از نظر اندازه، پیکسل ۷ پرو شکل و شمایل شبیه به آجر را دارد و در مقایسه با پیکسل ۷ پایه هم این قیاس بیشتر رنگ و بوی واقعیت پیدا می‌کند. همراه با صفحه نمایش و باتری بزرگ‌تر، وزن این گوشی در حد ۲۱۲ گرم بوده و کمی سنگین‌تر از سال گذشته شده است.

به این ترتیب است که کمی هنگام استفاده با یک دست می‌تواند کار سختی به همراه داشته باشد. آیفون 14 پرو مکس هم به دلیل اندازه بزرگ چنین شرایطی را به همراه دارد. اگر قصد دارید که با پیاده روی اقدام به ارسال پیامک کنید، ممکن است که روند سختی را داشته باشید. به‌طرز قابل پیش بینی، پیکسل ۷ پرو دارای صفحه نمایش بزرگ‌تر بوده و با اندازه ۶.۷ اینچی دقیقا مانند آیفون 14 پرو مکس عمل می‌کند. پنل این گوشی از نوع اولد بوده و دارای وضوح بالاتری نسبت به پیکسل ۷ پایه است. این محصول نرخ تازه سازی نرم تر ۱۲۰ هرتزی را به همراه داشته و نکته‌ای که باید به آن توجه کنید، این است که وضوح در بخش تنظیمات هم قابل تغییر خواهد بود.

خرید از بازرگانی سیب

علاقه‌مندان می‌توانند گوشی‌های هوشمند سری آیفون 14 را از فروشگاه بازرگانی سیب دریافت کنند. خرید به‌صورت نقدی یا اقساطی انجام می‌شود و با کمک خرید اقساطی، شما دیگر نیازی به صبر چند ساله برای خرید این مدل‌ گوشی‌های جدید به خاطر قیمت بالای‌شان نخواهید داشت. خیلی راحت می‌توانید به سراغ سری آیفون 14 رفته و با پیش پرداخت، در عرض ۴۵ دقیقه گوشی مورد نظر خود را دریافت کنید. مابقی هزینه را هم می‌توانید در قالب اقساط ۳ الی ۱۲ ماهه پرداخت کنید.

برگرفته شده از وب سایت gsm

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا