هاست پرسرعت
تکنولوژی

بهترین ترفندهای بازی موبایل لجند

بهترین ترفندهای بازی موبایل لجند

خرید بلیط هواپیما از سفرمارکت

موبایل لجند (Mobile Legends) این روزها یکی از محبوب‌ترین بازی‌های موبا (Moba) به‌شمار می‌رود. سازندگان این بازی با میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان هر روز به ویژگی‌ها و قابلیت‌های آن اضافه می‌کنند تا پلیرهای جدید را به بازی کردن ترغیب کنند. اگر یک بازیکن حرفه‌ای باشید، احتمالا با بیشتر ترفندهای بازی موبایل لجند آشنایی دارید. اگر هم مبتدی هستید و تجربه زیادی در این بازی ندارید حتما به ترفندها و نکاتی نیاز دارید که شما را به یک بازیکن حرفه‌ای تبدیل کنند. در ادامه برخی از ترفندها و نکات مهم بازی را که در درک بیشتر جزئیات و استراتژی بازی به شما کمک می‌کنند بررسی خواهیم کرد.

ترفندهای بازی موبایل لجند برای کسب مهارت های بیشتر در مبارزات

موبایل لجندز یک بازی چندنفره آنلاین در یک میدان نبرد است که در گروه بازی‌های موبا قرار می‌گیرد. برای اینکه در این بازی مهارت بیشتری به‌دست بیاورید باید با قوانین کلی بازی و البته ترفندها و نکات مهم آن آشنا شوید. مکانیک بازی ساده و مشخص است. ماموریت شما نابود کردن کریستال انمی‌ها در قلعه تیم دشمن است. از بین بردن برجک‌های تیم حریف راه شما را به قلعه‌ها باز کرده و به برنده شدن در بازی کمک می‌کند. راه دیگر برای پیشرفت در بازی خرید جم موبایل لجند می باشد که از سایت های فروش گیفت مانند ونوم استور می توانید خرید کنید.

یک نقش انتخاب کنید

همانطور که می‌دانید بازی با انتخاب یک کاراکتر و یک نقش(Role)  آغاز می‌شود که در عین سادگی می‌تواند یکی از بهترین ترفندهای بازی موبایل لجند به‌شمار رود. شما در این بازی می‌توانید یکی از این نقش‌ها را برای بازی انتخاب کنید.

  • تانک‌ها (Tanks) که در خط اول نبرد قرار دارند و با قدرت خود حملات را دفع کرده و به دیگر کاراکترها در مبارزات کمک می‌کنند.
  • قاتل‌ها (Assassins) قهرمان‌هایی با استراتژی و تاکتیک‌های خاص هستند.
  • تیراندازان (Marksmen) تحرک کمتری نسبت به دیگر کاراکترها دارند. این قهرمان‌ها حملات را از راه دور انجام می‌دهند.
  • فایترها (Fighters) در نزدیک‌ترین فاصله به دشمن مبارزه می‌کنند.
  • جادوگران (Mages) با استفاده از قدرت‌های جادویی خود و از فاصله دور دشمنان را هدف قرار می‌دهند.
  • پشتیبان‌ها (Supports) قهرمان‌ها را برای دفاع از هم‌ تیمی‌هایشان تشویق و حمایت می‌کنند.

هرکدام از این نقش‌ها به شما در فتح قلعه دشمن کمک می‌کنند. نادیده گرفتن هرکدام از این نقش‌ها به معنای استفاده تیم حریف از عدم حضور آن‌ها است. البته برخی از بازیکنان حرفه‌ای از نقش‌های یکسان اما در موقعیت‌ها و مسیرهای گوناگون استفاده می‌کنند. اگر در این روش مهارت کافی پیدا کنید، می‌توانید آن را به‌عنوان یکی از مهم‌ترین ترفندهای موبایل لجند حساب کنید. انتخاب نقش مناسب در بازی برای امتیاز و رنک تیم اهمیت بسیاری دارد؛ بنابراین باید با دقت انتخاب کنید.

بهترین ترفندهای بازی موبایل لجند

به نقش قهرمان خود توجه کنید

همانطور که اشاره کردیم هرکدام از قهرمان‌های موبایل لجند دارای نقش مخصوص به خود هستند. آگاهی از نقش هر کاراکتر در نبردها به ارتباط موثر بازیکنان و عملکرد بهتر تیم کمک می‌کند. از جادوگران در مسیر میانی و از قاتل‌ها در جنگل استفاده کنید. تیرانداز‌ها را در مسیر طلا یا (Gold Lane) و فایترها را در (EXP Lane) قرار دهید. از حضور تانک‌ها و پشتیبان‌ها هم با توجه به نیاز تیم استفاده کنید.

یک تیم قوی بسازید

سعی کنید با انتخاب قهرمان‌ها قوی‌ترین تیم ممکن را بسازید. هرچقدر هم که قهرمان شما قوی باشد و بتواند برجک‌های دشمن را نابود کند، لازم است که مهارت‌ها و توانایی‌های او را ارتقا دهید و پشتیبانی‌های لازم را از او انجام دهید. با اتک کردن یا حمله، پشتیبانی و جادو و می‌توانید هنگام مبارزات به او کمک کنید.

فراموش نکنید که شما باید حتما توانایی‌های حرکتی و جنگل خود را ارتقا دهید. این ویژگی‌ها به شما امکان حرکت در مسیرهای دیگر و عبور از برجک‌های دشمن را می‌دهد. این روش هم یکی از موثرترین ترفندهای بازی موبایل لجند به‌شمار می‌رود و رویارویی با انمی‌ها را برای شما آسان‌تر می‌سازد.

یادگیری ترفند های بازی های موبایل دیگر مانند لیگ آف لجند و پابجی موبایل هم می تواند شما را در پیشرفت و لذت بردن از بازی بیشتر کمک کند.

همیشه به نقشه نگاه کنید

در میان ترفندهای بازی موبایل لجند، نگاه کردن به نقشه یا مینی مپ از اهمیت زیادی برخوردار است. مینی مپ (Mini map) همان نقشه کوچکی است که در قسمت بالا و سمت راست اسکرین قرار دارد. به کمک این نقشه می‌توانید موقعیت تیم خود را ببینید و از همه مهم‌تر، از موقعیت تیم دشمن هم باخبر شوید. بیشتر بازیکنانی که رنک پایین‌تری دارند، به نقشه کمتر توجه می‌کنند و این یک اشتباه بزرگ است.

اگر همیشه نگاه‌تان به نقشه باشد، می‌توانید از گنک شدن جلوگیری کنید یا به تیم‌تان نسبت به خطرات محاصره دشمن هشدار دهید. یکی از دلایلی که بازیکنان حرفه‌ای موبایل لجند رنک‌های بالایی دارند این است که هر ۵ یا ۱۰ ثانیه به نقشه نگاه می‌کنند. این کار می‌تواند درک بهتری از موقعیت دشمن و استراتژی تیم حریف به شما بدهد. پس از همین حالا نگاه کردن به نقشه را جدی بگیرید تا بتوانید حرکات دشمن را پیش‌بینی کرده و از گنک و محاصره شدن جلوگیری کنید.

بهترین ترفندهای بازی موبایل لجند

به متا توجه کنید

بازیکنان حرفه‌ای موبایل لجند باید به متا (META) توجه کنند. متا در اصطلاحات مربوط به گیمینگ به معنای استراتژی پذیرفته‌‌شده بین اعضای جامعه گیمینگ است. این استراتژی می‌تواند بهترین روش برای برنده شدن و ارائه بهترین عملکرد به‌شمار رود. برخی متا را با یک جمله ساده تعریف می‌کنند؛ موثرترین تاکتیک ممکن برای پیروزی.

بازیکنانی که رنک پایین‌تری دارند با متای قدیمی‌تر بازی می‌کنند و این یکی از اشتباهات رایج است. بازیکنان حرفه‌ای متای جدید را می‌شناسند و بر اساس آن بازی می کنند. اگر می‌خواهید بدانید که چگونه می‌توانید متا را در موبایل لجند بهتر درک کنید، تنها کافی است به یادداشت‌های پس از هر آپدیت نگاه کنید یا به تماشای نبرد بازیکنان حرفه‌ای بنشنید.

کیل گرفتن راه برنده شدن نیست

بازیکنانی که رنک پایین‌تری دارند به کشتن کاراکترهای حریف یا به اصطلاح کیل گرفتن علاقه زیادی دارند. آن‌ها حاضرند هرکاری برای کیل گرفتن انجام دهند. اما باید بدانید که هدف بازی موبایل لجند این نیست. موبایل لجند مبارزه‌ای است که شما تنها با نابود کردن برج‌ها به عنوان برنده بازی شناخته می‌شوید نه با داشتن کیل‌های بیشتر. هرچه بیشتر برجک‌های تیم حریف را تخریب و جنگل‌هایشان را سرقت کنید، راحت‌تر می‌توانید برنده بازی باشید. این موضوع می‌تواند از موثرترین ترفندهای بازی موبایل لجند باشد. آنچه اهمیت دارد این است که مانند یک گیمر حرفه‌ای بازی کنید.

دشمن را محاصره کنید

یکی از روش‌هایی که می‌تواند دشمن را در بازی موبایل لجند کلافه کند، گنکینگ (Ganking) نام دارد. این اصطلاح به معنای محاصره یا گرفتار کردن تیم حرف است. برای این کار باید همیشه با تیم خود در ارتباط باشید و مطمئن شوید که حداقل ۴ نفر هستید. در این صورت است که می‌توانید بدون تلفات دشمن را گنک کرده و هرکدام از کاراکترها را به مسیر خود بازگردانید.

بهترین بتل اسپل (Battle Spell) برای گرفتار کردن دشمن ارایول (Arrival) است. این جادو به شما اجازه می‌دهد برج را حفظ کنید یا بدون طی کردن مسیر به‌صورت پیاده به گنک پیوندید. گنک‌های موفقیت‌آمیز می‌توانند شانس پیروزی شما را افزایش دهند.

از فارم کردن دست نکشید

یکی از ترفندهای بازی موبایل لجند که می‌تواند در برنده شدن نهایی شما نقش داشته باشد فارم کردن (Farming) است. شما همیشه باید سعی کنید هیولاهای جنگل را از بین برده و طلا جمع‌آوری کند. ایستادن در یک نقطه و انتظار کشیدن برای رسدن مینیون‌های تیم دشمن کار اشتباهی است. با کشتن هیولاهای جنگل و به‌دست آوردن طلای بیشتر، شانس برنده شدن شما هم بیشتر خواهد شد.

این موارد برخی از بهترین ترفندهای بازی موبایل لجند هستند که با به خاطر سپردن آن‌ها می‌تواند مهارت زیادی در بازی پیدا کنید. اگر مدت‌ها است که بازی می‌کنید و پیشرفتی در روند بازی خود نمی‌بینید یا از شکست‌های متعدد خسته شده‌اید، این ترفندها به کارتان خواهد آمد.

#توجه: این مطلب یک رپرتاژ تبلیغاتی بوده و محتوای آن توسط تبلیغ دهنده تهیه و نگارش شده است.
gsxr مسئولیتی در قبال محتوای تبلیغاتی ندارد.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا