هاست پرسرعت
تکنولوژی

بهترین تلفن ویپ سیسکو اداری

بهترین تلفن ویپ سیسکو اداری

خرید بلیط هواپیما از سفرمارکت

انتقال صدا از طریق اینترنت (VoIP) یک راه تماس مدرن و جدید است. حال این میان شرکت سیسکو، با ارائه یکی از بهترین ابزار ها به نام تلفن ویپ سیسکو، شما را در این راه همراهی می نماید. شما این امکان را دارید که تماس های تلفنی خود را از طریق اتصال اینترنت به جای تلفن ثابت معمولی برقرار کنید.

تلفن های ویپ طراحی و ویژگی های امنیتی خاصی دارند و از لحاظ ارتباطی سازمان شما را به سطح بالاتری از تکنولوژی می رسانند. اهمیت تلفن ویپ در سیستم اداری بیش از یک وسیله ارتباطی به روز و مدرن است. برند سیسکو از جمله پیشگامان این صنعت است.

با کمک تلفن ویپ می توانید از قابلیت های پیشرفته ارتباطی در سازمان، شرکت و همینطور کسب و کار خود بهره مند شوید. تلفن های ویپ در مقایسه با سیستم های آنالوگ و تلفن های ساده و سنتی دارای مزایایی مثل کاهش هزینه برقراری تماس در میان کارمندان، نیاز نداشتن به کابل کشی مجدد، استفاده از یک خط تلفن به جای چندین خط برای برقراری تماس های همزمان و … دارد.

در ادامه به معرفی بهترین تلفن ویپ سیسکو اداری خواهیم پرداخت.

سیسکو سیستم در دسامبر ۱۹۸۴ توسط لئونارد بوزاک و سندی لرنر تأسیس شد. این دو دانشمند کامپیوتر، در دانشگاه استنفورد که در اتصال کامپیوترها در استنفورد نقش مهمی داشتند. آن ها پیشگام مفهوم شبکه محلی (LAN) بودند که برای اتصال رایانه های دور از طریق یک سیستم روتر چند پروتکلی استفاده می شد.

سیسکو سیستمز، شرکت فناوری آمریکایی، که در سرتاسر جهان فعالیت می کند، که بیشتر به خاطر محصولات شبکه های کامپیوتری خود شناخته شده است. باید بدانید که سیسکو مجموعه ای معتبر در سراسر جهان است که در فروش تجهیزاتی مثل سوئچ و تلفن های ویپ بسیار موفق عمل کرده است.

اهمیت تلفن ویپ در سیستم اداری

تلفن تحت شبکه با دارا بودن ویژگی های منحصر به فرد برای کسب و کارهای کوچک و بزرگ به شرکت ها کمک می کند تا ارتباط میان افراد به آسانی و با کیفیت و دقت و هزینه کمتری صورت پذیرد. تلفن voip راه حل تلفنی تحت شبکه و پیشرو برای سازمان هایی است که می‌خواهند میزان بهره وری را افزایش دهند .

هزینه های مرتبط با مدیریت و نگهداری شبکه های صوتی معمولی را کاهش دهند. انعطاف پذیری و عملکرد پیچیده تلفن ویپ چارچوبی را دارد. امکان استقرار سریع برنامه های نوظهور مانند تلفن IP ، پیام رسانی یکپارچه، تلفن ویدئویی، ادغام برنامه های سازمانی با نمایشگرهای تلفن IP و را فراهم می کند. تلفن ویپ یک راه حل ارتباطی مقرون به صرفه و کوچک است.پس تماس هایی که از طریق سیستم ویپ انجام می شوند، از تماس های تلفنی شبکه عمومی یا PSTN یا شبکه تلفن سنتی ارزان تر می باشند.

تلفن های VoIP از چند جهت بر تلفن های ثابت غلبه می کنند. مزیت اصلی کاهش شدید قبض تلفن است. وقتی صحبت از تماس های بین المللی می شود، تماس های VoIP کسری از هزینه تلفن سنتی است.

تلفن های VoIP اداری به کاربران این امکان را می دهد که کاملاً سیار باشند و از هر دستگاهی که به اینترنت دسترسی دارد قابل دسترس باشند. تلفن های VoIP امکان برقراری ارتباط آزادانه را در چندین کانال و دستگاه فراهم می کنند.

برای ایمن نگه داشتن داده های ارزشمند، به راحتی ذخیره می شوند یکی دیگر از مزایای سیستم تلفن سیسکو VoIP لیست به ظاهر بی پایان ویژگی های موجود است. این شامل تلفن گویا، قسمت خودکار، ضبط تماس، چت ویدئویی و کنفرانس است، اما محدود به آن نمی شود. ویژگی های نوآورانه مانند تخته سفید دیجیتال و چت تصویری که VoIP را به گزینه ای عالی برای سازمان ها تبدیل می کند.

همچنین تحقیقات زیادی در این زمینه انجام شده که نشان دهنده این موضوع است که استفاده از تلفن ویپ جهت دورکاری، بهره وری کارمندان را بالا می برد و همینطور در استفاده از فضای محل کار صرفه جویی می کند.

همینطور باید اشاره داشته باشیم که سیستم های ویپ در تماس های دریافتی، با ضبط یک پیام و هدایت  مخاطب به بخش موردنظر در اتوماسیون شدن کار نقش زیادی دارد و نیاز به منشی را کاهش داده و شرکت یا سازمان را از استخدام نیروی انسانی اضافه می رهاند.

بهترین تلفن ویپ سیسکو اداری

امکانات بهترین تلفن ویپ سیسکو اداری

از امکانات فوق العاده و ویژه این تلفن ها می توان به برقراری حداکثر سه تماس در یک خط اشاره کرد. مکالمه گروهی صوتی شش نفره نیز از مزیت های این تلفن voip سیسکو است. امکان جستجو، مدیریت و درست کردن فهرست از طریق یک پورتال کاربر نیز از سایر موارد قابل توجه است. می توانید تماس ها را در حالت انتظار قرار داده و یک موسیقی برای فرد پشت خط پخش کنید.

اگر هم در یک تماس گروهی باشید، می توانید به خط دوم نیز پاسخ دهید. تماس کنفرانس در حالت انتظار قرار می گیرد و همراهان شما در مکالمه گروهی می توانند به موسیقی تعیین شده از طرف شما گوش دهند.

با استفاده از امکانات این تلفن همراه شما می توانید لابی شرکت را به میز مدیریتی تبدیل کنید. تبدیل خانه به دفتر کسب و کار نیاز امروزه بسیاری از افراد است که استفاده از این تکنولوژی این امکان را به افراد می دهد.

برای صحبت از مزایای این تکنولوژی به ذکر چند مورد دیگر بسنده می کنیم:

  • هزینه های پایین تر
  • افزایش دسترسی
  • قابلیت حمل کامل برای افراد
  • مقیاس پذیری بالاتر
  • ویژگی های پیشرفته برای تیم های کوچک و بزرگ.
  • کیفیت صدای واضح تر
  • چند وظیفه ای را پشتیبانی می کند.
  • انعطاف پذیری بیشتر با تلفن های نرم افزاری.

بهترین تلفن ویپ سیسکو اداری

معرفی بهترین تلفن ویپ سیسکو اداری

همان طور که کسب و کارهای بیشتری به تلفن VoIP روی می آورند و رقابت بین ارائه دهندگان سخت تر می شود. محصول تلفن های سیسکو VoIP نیز از این قاعده مستثنی نیست.

بهتر است نگاهی دقیق تر به مدل های تلفن اداری سیسکو برای هر کسب و کاری با جایگاه و بودجه ای که داریم می اندازیم. هر تلفن VoIP بی سیم سیسکو ارزش زیادی برای کسب و کار شما دارد، اما ما معتقدیم که تلفن های زیر فراتر از آن هستند.

اگر به دنبال یک تلفن ویدئویی HD با کیفیت بالا هستید که به شما امکان دسترسی به پیشرفته ترین ویژگی های ارتباطی یکپارچه را نیز بدهد. این مدل پاسخگوی تمامی نیازهای شما می شود، همچنین دارای سطح بالایی از امنیت است.

دارای نزدیکی هوشمند سیسکو برای صدای موبایل است که امکان انتقال آسان بین میز و تلفن همراه را فراهم می کند. دارای طراحی جذاب، ارگونومیک و شهودی است، هم کیفیت صدا و هم کیفیت فیلم برداری این گوشی در سطح بالایی قرار دارد.

این ویدئو با کیفیت 720p HD با کدگذاری ویدئویی پیشرفته H.264 است. صدا به لطف صدای باند پهن و یک بلندگوی تمام دوبلکس شفاف است. Cisco 8845 برای کارکنان سازمان ها ، کارکنان اداری و مدیران در سراسر ادارات ایده آل است.

به کاربران اجازه می دهد تا به راحتی در چندین کانال ارتباط برقرار کنند و از صدها ویژگی پیشرفته سیسکو به راحتی استفاده کنند. ممکن است تنها نقطه ضعف واقعی این گوشی قیمت بالای آن دانست. با توجه به بهره وری این سیستم و قابلیت های آن صرف هزینه زیاد در دراز مدت به نفع شبکه و سیستم خواهد بود.

نکات مثبت

  • کلیدهای خط قابل برنامه ریزی
  • ویدئو HD
  • امنیت بالا
  • قابلیت های بلوتوث
  • رنگ زغالی یا سفید

نکات منفی

  • بدون درگاه Wi-Fi یا USB
  • بدون دوشاخه /سوکت ۳٫۵ میلی متری صدا
  • قیمت بالا نسبت به مدل های دیگر

ویژگی ها

  • شماره تماس گیرنده
  • تا ۵ خط
  • بلوتوث
  • نزدیکی هوشمند سیسکو
  • قابل نصب روی دیوار

سخن آخر

شما می توانید بهترین تلفن تلفن ویپ سیسکو اداری را از شرکت نت یک تهیه کنید. کلیه لوازم، تجهیزات شبکه در فروشگاه نت یک به همراه کارتت تضمین سلامت و کارت تضمین اصالت دستگاه ارائه می گردد. شرکت نت یک کلیه محصولات خود را به صورت آنلاین و همچنین در فروشگاه و دفاتر نت یک به فروش می رساند.

#توجه: این مطلب یک رپرتاژ تبلیغاتی بوده و محتوای آن توسط تبلیغ دهنده تهیه و نگارش شده است.
gsxr مسئولیتی در قبال محتوای تبلیغاتی ندارد.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا