هاست پرسرعت
تکنولوژی

تاریخ جدید رونمایی از سری شیائومی 13 مشخص شد

تاریخ جدید رونمایی از سری شیائومی 13 مشخص شد

خرید بلیط هواپیما از سفرمارکت

شیائومی در ابتدا قرار بود سری 13 از گوشی‌های پرچمدار خود را در روز 1 دسامبر (10 آذر) در چین معرفی کند. با این حال، بنا بر گزارش‌ها به دلیل مرگ جیانگ زمین، رهبر سابق چین، مدیران شرکت تصمیم به لغو این رویداد گرفتند. حساب کاربری شیائومی در ویبو و وب سایت رسمی این شرکت در چین هنوز تاریخ عرضه جدیدی برای سری شیائومی 13 اعلام نکرده‌، با این حال، اسکرین‌شات‌های اپلیکیشن Mi Store که در ویبو منتشر شده‌اند، نشان می‌دهند که این سری جدید از گوشی‌های شیائومی در تاریخ 11 دسامبر (20 آذر) رونمایی خواهد شد. با دیجی رو همراه باشید.

اسکرین‌شات‌ها نشان می‌دهند که مراسم رونمایی ساعت 7 عصر به وقت محلی برگزار خواهد شد. به غیر از سری شیائومی 13، انتظار می‌رود که این شرکت چندین محصول جدید دیگر مانند سیستم عامل MIU 14، ساعت شیائومی واچ اس 2 و هدفون بی‌سیم شیائومی بادز 4 را نیز معرفی کند. همچنین، گفته می‌شود در این رویداد از شیائومی مینی هاست (Xiaomi Mini Host) به عنوان اولین رایانه دسکتاپ این غول چینی رونمایی خواهد شد.

تاکنون شایعات و اطلاعات تأیید نشده زیادی در مورد مشخصات سری شیائومی 13 فاش شده و تقریباً می‌دانیم با چه نوع گوشی‌های هوشمندی روبرو خواهیم بود. مشخص است که مدل استاندارد این سری با صفحه نمایش تخت E6 امولد با اندازه 6.36 اینچ وارد بازار خواهد شد و مدل‌هایی با پنل پشتی چرمی و شیشه‌ای خواهد داشت. از سوی دیگر، شیائومی 13 پرو دارای صفحه نمایش 6.73 اینچی امولد با وضوح +QHD و لبه‌های خمیده خواهد بود. هر دو گوشی از نرخ تازه‌سازی 120 هرتز پشتیبانی خواهند کرد و مدل پرو دارای پنل پشتی چرمی و سرامیکی خواهد بود.

تاریخ رونمایی از شیائومی 13

شیائومی 13 و 13 پرو برای پردازش اطلاعات به تراشه قدرتمند و کاملاً جدید اسنپدراگون 8 نسل 2 مجهز بوده و از حافظه رم LPDDR5x و فضای ذخیره‌سازی UFS 4.0 بهره خواهند برد که جدیدترین نسل از فناوری‌های حوزه خود محسوب می‌شوند. گفته می‌شود مدل استاندارد دارای باتری 4500 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 67 وات است، در حالی که مدل پرو از یک باتری 4820 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 120 وات استفاده می‌کند. همچنین، نسخه پرو مجهز به شارژ بی‌سیم 50 وات نیز خواهد بود.

شیائومی 13 دارای دوربین سه‌گانه با سنسورهای اصلی 50 مگاپیکسلی، فوق عریض 12 مگاپیکسلی و سنسور کمکی 10 مگاپیکسلی خواهد بود و در مدل پرو هم از یک سیستم دوربین سه‌گانه با سه سنسور 50 مگاپیکسلی (اصلی، فوق عریض و تله فوتو) استفاده شده است. انتظار می‌رود هر دو گوشی با سیستم عامل MIUI 14 مبتنی بر اندروید 13 عرضه شوند.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا