هاست پرسرعت
تکنولوژی

تاریخ رونمایی از گوشی‌های سری آیفون 15 لو رفت

تاریخ رونمایی از گوشی‌های سری آیفون 15 لو رفت

اخیراً گزارش‌هایی در مورد سری جدید آیفون‌های اپل در سال 2023 منتشر شده که به مشخصات و ویژگی‌های آن‌ها اشاره داشته‌اند. اما اکنون به نظر می‌رسد که تاریخ عرضه سری آیفون 15 نیز به بیرون درز کرده است. بر اساس آخرین گزارش‌ها، گوشی‌های پرچمدار جدید اپل ممکن است ماه آینده عرضه شوند. در ادامه با دیجی رو همراه باشید تا جزئیات خبر را با هم مرور کنیم.

تاریخ عرضه سری آیفون 15 اپل

در حالی که گزارش‌های اولیه ادعا می‌کردند که غول کوپرتینویی مراسم رونمایی آیفون‌های جدید را به تاخیر خواهد انداخت، گزارش جدید خلاف آن را نشان می‌دهد. یک گزارش جدید نشان می‌دهد که اپراتورهای تلفن همراه در ایالات متحده از کارمندان خود خواسته‌اند تا در روز 13 سپتامبر (22 شهريور) به دلیل آنچه که مراسمی بزرگ برای معرفی گوشی‌های هوشمند جدید اعلام شده، استراحت کنند. مدل مورد بحث به طور خاص ذکر نشده است اما به احتمال زیاد منظور همان آیفون‌های جدید است، زیرا با جدول زمانی عرضه سالانه اپل نیز مطابقت دارد.

آیفون 15

به خاطر داشته باشید که در حال حاضر این فقط یک حدس و گمان است و گزارش تایید شده نیست. اخیراً شایعه شده بود که اپل ممکن است به دلیل مشکلات تولید آیفون 15 پرو و ​​آیفون 15 پرو مکس، عرضه را به تاخیر بیاندازد. با این حال، گزارش دیگری نیز ادعا می‌کند که مراسم رونمایی طبق رسم هر ساله در ماه سپتامبر برگزار خواهد شد.

اگر می‌خواهید بیشتر در مورد خط تولید آیفون‌های جدید بدانید، باید اشاره کنیم که سری آیفون 15 شامل چهار مدل، یعنی آیفون 15، آیفون 15 پلاس، آیفون 15 پرو و ​​آیفون 15 پرو مکس خواهد بود. ظاهراً گوشی‌های آیفون 15 نسبت به مدل‌های قبلی خود به‌روزرسانی‌هایی را به همراه برخی تغییرات در بخش طراحی، مانند دکمه اکشن قابل برنامه‌ریزی که جایگزین سوئیچ قطع صدا می‌شود، خواهند داشت.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا