هاست پرسرعت
تکنولوژی

تاریخ عرضه سری گلکسی اس 23 به صورت رسمی مشخص شد

تاریخ عرضه سری گلکسی اس 23 به صورت رسمی مشخص شد

در گزارش‌های قبلی اشاره شده بود که انتظار می‌رود سری گلکسی اس 23 سامسونگ در تاریخ 1 فوریه 2023 (12 بهمن) معرفی شود. گفته می‌شود که این سری پرچمدار شامل سه مدل «گلکسی اس 23»، «گلکسی اس 23 پلاس» و «گلکسی اس 23 اولترا» خواهد بود. اکنون، یک پوستر رسمی جدید تاریخ عرضه 1 فوریه را تایید کرده است.

تاریخ عرضه سری گلکسی اس 23 قبل از تایید رسمی سامسونگ، در وب سایت شعبه کلمبیای این شرکت فاش شده است. به غیر از افشای تاریخ عرضه، پوستر منتشر شده همچنین ماژول دوربین سه‌گانه را نشان می‌دهد که در نسخه‌های اخیر اولترا از پرچمدارهای سامسونگ یافت می‌شود.

تاکنون جزئیات زیادی در رابطه با این گوشی‌ها فاش شده و اخیراً نیز شاهد انتشار رندرهایی رسمی با وضوح بالا بودیم که چهار گزینه رنگی سری اس 23 را نشان می‌دادند. بر این اساس، سری گلکسی اس 23 حداقل در چهار رنگ مختلف مشکی، کرمی، یاسی و سبز روانه بازار خواهد شد.

مشخصات سری گلکسی اس 23 سامسونگ

گلکسی اس 23 اولترا
گلکسی اس 23 پلاس

گفته می‌شود که سامسونگ در گوشی‌های پرچمدار جدید خود از پردازنده کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 2 استفاده کرده است. هر سه مدل سری گلکسی اس 23 دارای دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی بوده و سیستم عامل One UI 5.0 مبتنی بر اندروید 13 را به صورت از پیش نصب شده خواهند داشت.

گلکسی اس 23 اولترا دارای صفحه نمایش 6.8 اینچی داینامیک امولد خواهد بود که نرخ تازه‌سازی 120 هرتز و وضوح +QHD را ارائه می‌کند. در ضمن، این مدل تنها گوشی در سری خواهد بود که صفحه نمایش خمیده دارد.

علاوه بر این، ادعا شده که صفحه نمایش اس 23 اولترا با حداکثر روشنایی 2200 نیت، روشن‌تر از سری آیفون 14 پرو خواهد بود. دوربین چهارگانه این گوشی نیز متشکل از دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی جدید، دو دوربین تله فوتو 10 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 و 10 برابر و دوربین فوق عریض 12 مگاپیکسلی می‌باشد. ظرفیت باتری این مدل 5000 میلی آمپر ساعت خواهد بود و از شارژ سریع سیمی 25 وات و بی‌سیم 15 وات پشتیبانی خواهد کرد. نیازی به گفتن نیست که طبق معمول سال‌های گذشته، هیچ خبری از شارژر در جعبه نخواهد بود.

گلکسی اس 23 پلاس
گلکسی اس 23 و اس 23 پلاس طراحی مشابهی خواهند داشت.

دو مدل دیگر، یعنی گلکسی اس 23 و اس 23 پلاس پیکربندی دوربین مشترکی خواهند داشت. بر اساس گزارش‌ها، در پشت بدنه هر دو مدل از آرایش دوربین سه‌گانه شده که متشکل از یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، یک دوربین 12 مگاپیکسلی فوق عریض و یک دوربین تله فوتو 10 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 برابر است.

صفحه نمایش 6.1 اینچی گلکسی اس 23 فایو جی دارای وضوح فول اچ دی پلاس بوده و از پنل امولد با نرخ تازه‌سازی 120 هرتز استفاده خواهد کرد. در مرکز و بالای این صفحه نمایش که به صورت تخت طراحی شده، یک حفره برای دوربین سلفی وجود خواهد داشت. علاوه بر این، گفته می‌شود که وظیفه تأمین انرژی این مدل به یک باتری 3900 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع سیمی 25 وات و شارژ بی‌سیم 15 وات سپرده شده است.

گلکسی اس 23 پلاس فایو جی نیز با پنل بزرگتر 6.6 اینچی، همان ویژگی‌های صفحه نمایش مدل استاندارد را خواهد داشت. علاوه بر این، یک باتری بزرگ‌تر با ظرفیت احتمالی 4700 میلی آمپر ساعت از دیگر ویژگی‌های ذکر شده برای مدل پلاس است که مانند دو مدل دیگر از شارژ بی‌سیم 15 وات و شارژ سیمی 25 وات پشتیبانی می‌کند.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا