هاست پرسرعت
تکنولوژی

تاریخ عرضه و برخی مشخصات «ردمی نوت 12R پرو» مشخص شد

تاریخ عرضه و برخی مشخصات «ردمی نوت 12R پرو» مشخص شد

ردمی که از برندهای زیرمجموعه شیائومی است، اعلام کرده که در تاریخ 29 آوریل (9 ارديبهشت) یک عضو جدید به سری ردمی نوت 12 خود اضافه خواهد کرد. این گوشی هوشمند جدید که ردمی نوت 12 آر پرو (Redmi Note 12R Pro) نام دارد، در مقایسه با پرچمدارهای بازار قیمت مقرون به صرفه‌تری خواهد داشت اما با این حال از ویژگی‌هایی رده بالایی مانند اتصال فایو جی و رم 12 گیگابایتی بهره‌مند خواهد بود.

ردمی در کنار اعلام تاریخ عرضه ردمی نوت 12R پرو، پوستری را نیز به اشتراک گذاشته که در آن سبک طراحی و رنگ‌بندی گوشی نشان داده شده است. این تصویر قسمت پشتی گوشی را نشان می‌دهد که دارای یک جزیره دوربین مستطیلی شکل بوده و دو لنز دوربین و یک فلاش LED را در خود جای داده است. دوربین اصلی از یک سنسور 48 مگاپیکسلی استفاده می‌کند، اما هنوز در مورد وضوح و کارکرد دوربین ثانویه جزئیاتی ارائه نشده است. با این حال، حدس ما این است که با یک واحد ماکرو یا یک سنسور تشخیص عمق مواجه خواهیم بود.

ردمی نوت 12R پرو
پوستر رسمی ردمی نوت 12R پرو

بر اساس پوستر منتشر شده، در لبه سمت راست ردمی نوت 12R پرو دکمه‌های تنظیم صدا و پاور قرار گرفته‌اند و با وجود اینکه این گوشی هوشمند از صفحه نمایش اولد ساخت سامسونگ استفاده می‌کند، اما ظاهراً اسکنر اثر انگشت در زیر نمایشگر قرار ندارد و به جای آن در دکمه پاور ادغام شده است. در واقع، هیچ گوشی هوشمندی در سری ردمی نوت 12 از اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر استفاده نمی‌کند و از همین رو به نظر نمی‌رسد شرایط برای ردمی نوت 12R پرو متفاوت باشد.

همان‌طور که در ابتدا هم اشاره کردیم، ردمی نوت 12R پرو از اتصال نسل جدید فایو جی (5G) پشتیبانی کرده و به 12 گیگابایت حافظه رم در کنار 256 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی مجهز خواهد بود. البته،  ممکن است پیکربندی‌های حافظه بیشتری نیز وجود داشته باشد که هنوز تایید نشده است.

ردمی نوت 12R پرو در تاریخ 29 آوریل (9 ارديبهشت) و رأس ساعت 10 صبح به وقت محلی در چین (5:30 صبح به وقت ایران) رونمایی خواهد شد و بالاخره با تمام مشخصات، ویژگی‌ها و قیمت این محصول آشنا خواهیم شد. اگر شما هم علاقه‌مند به گوشی‌های برند ردمی هستید، پیشنهاد می‌کنیم در روزهای آتی حتماً با ما همراه بوده و پیگیر مراسم رونمایی ردمی نوت 12R پرو باشید.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا