هاست پرسرعت
تکنولوژی

تبلت‌های گلکسی تب اس 9 اف ای و لایت هم در Geekbench دیده شدند

تبلت‌های گلکسی تب اس 9 اف ای و لایت هم در Geekbench دیده شدند

ما به تازگی شاهد درج برخی مشخصات تبلت‌های رده بالای گلکسی تب اس 9 و گلکسی تب اس 9 اولترا در نتایج تست بنچمارک Geekbench بوده‌ایم که به ترتیب شماره مدل‌های SM-X716B و SM-X916B به آن‌ها اختصاص داده شده بود. اکنون دو تبلت دیگر از سامسونگ که گمان می‌رود گلکسی تب اس 9 اف ای (Galaxy Tab S9 FE) و گلکسی تب اس 9 لایت (Galaxy Tab S9 Lite) باشند در Geekbench ظاهر شده‌اند. یکی از این تبلت‌ها دارای شماره مدل SM-X516B و دیگری دارای شماره مدل SM-X616B است. با دیجی رو همراه باشید.

بر اساس داده‌های Geekbench، هر دو دستگاه مذکور مجهز به تراشه پردازشی داخلی سامسونگ تحت عنوان اگزینوس 1380 هستند و سیستم عامل اندروید 13 را به صورت پیش فرض اجرا می‌کنند. با این حال، مدل SM-X516B دارای 6 گیگابایت حافظه رم است در حالی که SM-X616B از 8 گیگابایت رم استفاده می‌کند و این دو تبلت نمرات متفاوتی نیز در تست بنچمارک به دست آورده‌اند. SM-X516B همان تبلتی است که امتیاز بالاتری کسب کرده، اما با این حال این‌ها نسخه‌های پیش تولید هستند و بنابراین بهتر است منتظر بمانیم تا نسخه‌های خرده فروشی گلکسی تب اس 9 اف ای و گلکسی تب اس 9 لایت عرضه شوند تا بتوانیم قضاوت بهتری در مورد اختلاف عملکرد آن‌ها داشته باشیم.

گلکسی تب اس 9 اف ای و لایت

با اینکه از تبلت‌های فوق با عنوان گلکسی تب اس 9 اف ای و گلکسی تب اس 9 لایت یاد شده اما در تست بنچمارک Geekbench تنها به شماره مدل آن‌ها اشاره شده و هنوز به طور قطعی مشخص نیست که نام نهایی این دو تبلت چه خواهد بود. سال گذشته سری گلکسی تب اس 8 شامل هیچکدام از این دو مدل نبود، اما قبل از آن سری تب اس 7 یک مدل FE داشت و برای تب اس 6 هم یک نسخه Lite عرضه شده بود.

در حال حاضر ما می‌دانیم که سری گلکسی تب اس 9 علاوه بر مدل استاندارد و اولترا دارای یک نسخه پلاس با شماره مدل SM-X716B هم خواهد بود. با اینکه این مدل هنوز در Geekbench رؤیت نشده، اما مانند همتایان استاندارد و اولترای خود احتمالاً از نسخه سفارشی اسنپدراگون 8 نسل 2 برای دستگاه‌های گلکسی استفاده خواهد کرد. یعنی همان تراشه‌ای که پرچمدارهای سری گلکسی S23 را هم نیرو می‌دهد.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا