هاست پرسرعت
تکنولوژی

تبلت سه بعدی و بدون نیاز به عینک «نوبیا پد 3D» معرفی شد

تبلت سه بعدی و بدون نیاز به عینک «نوبیا پد 3D» معرفی شد

آیا هیاهو و جنجالی را که ده سال پیش بر سر فناوری نمایش سه بعدی به پا شده بود، به خاطر دارید؟ در آن زمان تولید کنندگان تلویزیون و گوشی‌های هوشمند همگی سخت مشغول رقابت بودند تا قابلیت تماشای سه بعدی عکس‌ها و ویدیوها را به دستگاه‌های خود اضافه کنند، اما این فناوری در نهایت کنار گذاشته شد. با این حال، ZTE همچنان به پتانسیل‌ها موجود در فناوری سه بعدی اعتقاد دارد و در کنگره جهانی موبایل اقدام به معرفی nubia Pad 3D کرد که اولین تبلت اندرویدی این شرکت با امکان مشاهده محتوای سه بعدی بدون نیاز به عینک است. با دیجی رو همراه باشید.

نوبیا پد 3D

نوبیا پد 3D به طور مشترک و با همکاری کمپانی Leia Inc تولید شده که این شرکت بر روی ساخت سخت افزار صفحه نمایش سه بعدی و خدمات محتوا تمرکز دارد. نوبیا پد 3D مجهز به یک صفحه نمایش 12.4 اینچی IPS LCD با وضوح 2560 در 1600 پیکسل، نرخ تازه‌سازی 120 هرتز و نسبت تصویر 16 به 10 است. این پنل نمایشگر دارای یک لایه DLB اختصاصی است که توسط Leia Inc توسعه یافته و از حالت Leia 3D Lightfield و همچنین قابلیت تبدیل همزمان محتوای استاندارد دو بعدی به سه بعدی پشتیبانی می‌کند.

نوبیا پد 3D

دوربین‌های دوگانه 8 مگاپیکسلی که در جلوی بدنه تعبیه شده‌اند برای ردیابی چهره کاربر استفاده می‌شوند تا تجربه مشاهده محتوای سه بعدی بدون عینک را فراهم کنند. البته، این دوربین‌ها فقط برای مشاهده محتوای سه بعدی کاربرد ندارند و می‌توان عکس‌ها و فیلم‌های سه بعدی ثبت کرده و یا اشیاء واقعی را با دوربین‌های سلفی دوگانه و همچنین دوربین‌های 16 مگاپیکسلی پشت تبلت اسکن کرد.

نوبیا پد 3D به تراشه پردازشی اسنپدراگون 888 کوالکام و فضای ذخیره‌سازی 128 یا 256 گیگابایتی مجهز شده که از طریق شیار کارت حافظه میکرو اس دی قابل ارتقاء است. این تبلت دارای باتری 9700 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 33 وات است و سیستم عامل اندروید 13 را به صورت پیش فرض اجرا می‌کند.

نوبیا پد 3D

شراکت ZTE و Leia Inc تنها به سخت افزار محدود نبوده و در بخش نرم افزاری هم چندین و چند برنامه از سری Leia 3D و همچنین Leia Appstore بر روی تبلت نصب شده که دارای بیش از 50 بازی سه بعدی و همچنین بیش از 1200 برنامه آموزشی سه بعدی است.

پیش خرید نوبیا پد 3D از 25 مارس (5 فروردين) شروع شده و قرار است از تاریخ 11 آوریل (22 فروردين) وارد بازار شود. جزئیات مربوط به قیمت هنوز تایید نشده است.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا