هاست پرسرعت
تکنولوژی

تبلت «وان پلاس پد» در رویداد روز 18 بهمن رونمایی خواهد شد

تبلت «وان پلاس پد» در رویداد روز 18 بهمن رونمایی خواهد شد

وان پلاس این روزها خود را برای برگزاری رویداد Cloud 11 در روز 7 فوریه (18 بهمن) آماده می‌کند. تایید شده که این برند چندین محصول جدید را در این رویداد معرفی خواهد کرد که از جمله می‌توان به گوشی‌های هوشمند وان پلاس 11 فایو جی و 11R فایو جی، تلویزیون وان پلاس 65 Q2 پرو، وان پلاس بادز پرو 2 و صفحه کلید مکانیکی وان پلاس اشاره کرد. اکنون نیز تایید شده که یک دستگاه دیگر در این رویداد رونمایی خواهد شد و آن هم چیزی نیست جز اولین تبلت برند وان پلاس با نام «وان پلاس پد» (OnePlus Pad) خواهد بود.

وان پلاس هنوز به طور رسمی جزئیات وان پلاس پد را اعلام نکرده است. با این حال، این تبلت در میکروسایت وان پلاس 11 فایو جی در سایت رسمی این برند مشاهده شده است. در این میکروسایت قسمتی برای وان پلاس پد وجود دارد که انتظار می‌رود در روزهای منتهی به رویداد معرفی، جزئیات بیشتری در آن درج شود. در حال حاضر فقط به ذکر عبارت «Boxes come in all shapes and sizes» (جعبه‌ها در شکل‌ها و اندازه‌های مختلف هستند) بسنده شده و یک نقاشی از تبلت در کنار آن مشاهده می‌شود. بر اساس آنچه که تاکنون شنیده‌ایم، حدس می‌زنیم وان پلاس پد دارای حاشیه‌هایی باریک و متقارن در سه طرف خواهد بود. انتظار می‌رود به زودی کمپین تبلیغاتی وان پلاس برای اولین تبلت شرکت آغاز شود.

وان پلاس پد

مدت‌هاست که شایعه شده که وان پلاس قصد دارد تبلتی را عرضه کند و اکنون به نظر می‌رسد این دستگاه در نهایت در رویداد 7 فوریه (18 بهمن) رونمایی خواهد شد. با عرضه وان پلاس پد، این برند چینی ویترین محصولات خود را گسترده‌تر و جذاب‌تر از همیشه خواهد کرد. همان‌طور که احتمالاً می‌دانید، کمپانی وان پلاس کار خود را از سال 2014 و با عرضه تنها یک گوشی در هر سال آغاز کرد و اکنون به یکی از برندهای معتبر صنعت موبایل با طیف گسترده‌ای از محصولات تبدیل شده است.

تبلت وان پلاس پد اوایل ماه جاری در هند مرحله آزمایش خصوصی را پشت سر گذاشت و همچنین در سال 2021 نیز علامت تجاری EUIPO را کسب کرده بود. با توجه به اطلاعاتی که تاکنون به بیرون درز کرده، ظاهراً وان پلاس پد نسخه بهینه‌سازی شده‌ای از یکی از تبلت‌های عرضه شده اوپو خواهد بود (وان پلاس و اوپو هر دو تحت تابعیت یک شرکت مادر هستند). البته، گفته می‌شود که تبلت وان پلاس دارای برچسب قیمت مقرون به صرفه‌ای نسبت به محصول اوپو خواهد بود.

فعلاً هیچ جزئیاتی از مشخصات کلیدی وان پلاس پد فاش نشده، اما از آنجایی که عرضه آن در کمتر از دو هفته دیگر تایید شده است، می‌توان انتظار انتشار اطلاعات بیشتر در روزهای آینده را داشت.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا