هاست پرسرعت
تکنولوژی

تجربه‌ای تکرارنشدنی در هتل اسپیناس‌پالاس تهران

تجربه‌ای تکرارنشدنی در هتل اسپیناس‌پالاس تهران

لیست هتل‌های پنج ستاره تهران جلوی چشمان شما باز است اما نمی‌دانید کدام‌یک را انتخاب کنید؟ حق دارید، تعداد آن‌ها کم نیست. اما بیایید تصمیم‌گیری را ساده کنیم؛ ابتدا باید بدانید از هتل محل اقامت‌تان چه می‌خواهید.

به‌عنوان مثال اگر به‌دنبال یک هتل لاکچری با موقعیت مکانی و دسترسی آسان به مکان‌های دیدنی تهران هستید باید بدانید تا تصمیم‌گیری نهایی فاصله‌ای ندارید؛ چون در شمال‌غرب تهران، منطقه سعادت‌آباد، نزدیک دو پارک ژوراسیک و پرواز هتلی است که سازه آن از دور خودنمایی می‌کند که همان هتل اسپیناس‌پالاس تهران است.

این هتل ۵ ستاره به جاذبه‌های گردشگری تهران دسترسی خوبی دارد. از این هتل به‌راحتی می‌توانید به نمایشگاه بین‌المللی، برج میلاد، مجموعه تفریحی توچال و مجموعه تاریخی و فرهنگی سعدآباد بروید. اگر هم اهل خرید کردن هستید مراکز خرید معروف پایتخت مثل رویال سعادت‌آباد، پالادیوم و میلاد نور نزدیک هتل اسپیناس‌پالاس است.

این هتل ویژگی‌های جذاب کم ندارد؛ در همان بدو ورود ترکیب معماری اصیل شرقی و معماری مدرن غربی چشمان هر بیننده را به خود جلب می‌کند. معماری بسیار لوکس و چشم‌نواز این هتل در لابی مرمرین و مجلل هتل چشم‌نوازی می‌کند و همین معماری در واحدهای اقامتی هتل پنج ستاره اسپیناس‌پالاس نیز دیدنی است.

شما با رزرو هتل اسپیناس‌پالاس می‌توانید با دستی باز به انتخاب واحد اقامتی مدنظرتان بپردازید که همه آن‌ها دکوراسیونی زیبا و متفاوت دارند. امکانات و خدمات رفاهی در آن‌ها نیز قابل‌توجه است؛ قهوه‌ساز، سرویس فرنگی، وان در حمام برخی اتاق‌ها، صندوق امانات، سشوار، یخچال، بهترین سیستم‌های کنترل دما، صوتی، تصویری، تلویزیون ال‌سی‌دی، تلفن، اینترنت پرسرعت بی‌سیم، تخت‌خواب استاندارد و نرم و مبلمان شیک تعدادی از امکانات اتاق‌های هتل اسپیناس‌پالاس تهران است.

احتمالا یکی از بخش‌های جذاب برای هر گردشگری در سفر، امتحان کردن غذاهای خوشمزه و باکیفیت است؛ موضوعی که دست‌اندرکاران هتل اسپیناس‌پالاس به آن توجه ویژه‌ای داشته‌اند چون این هتل دارای رستوران‌های جذابی است که انواع غذاهای متنوع ایرانی و فرنگی ازجمله فرانسوی، تایلندی و مدیترانه‌ای را سرو می‌کنند. از این رستوران‌ها چشم‌انداز زیبایی هم پیش‌روی شماست. اجرای موسیقی زنده و آرام ایرانی در محیط آن‌ها نیز از دیگر مشخصه‌های جذاب آن‌هاست.

نکته بعدی که درباره کافه است که طرفداران همیشگی خود را دارد. هتل اسپیناس‌پالاس تهران کافی‌شاپی دارد که مکان مناسبی برای گفت‌وگوهای کاری یا دوستانه و یا استراحت پس از تهران‌گردی است. کافه سان‌ست در این هتل انواع کیک‌های ترد و تازه و نوشیدنی‌های گرم و سرد را برای شما آماده می‌کند.

پیشنهاد سفربازی به شما این است که در زمان اقامت در هتل اسپیناس‌پالاس تهران حتما به مرکز سلامت آن سری بزنید. این مرکز خدماتی مانند آب‌درمانی، استخر، سونا، جکوزی، حمام ترکی و سالن بدن‌سازی را به شما ارایه می‌دهد که در طول سفر می‌تواند به هر مسافری انرژی مضاعفی را تزریق کند.

اگرهم این روزها در تدارک برگزاری مراسمی هستید سالن‌های چندمنظوره و مجهز هتل پنج ستاره اسپیناس‌پالاس تهران را نیز در لیست خود قرار دهید. در این سالن‌ها برگزاری برنامه‌های مختلف ممکن است؛ از برپایی جشن ازدواج و تولد گرفته تا همایش و جلسه. این سالن‌ها به ویدئوپروژکتور، میکروفون‌، میکسرهای صدا، اینترنت و رایانه، پخش‌کننده‌های صوتی مجهز هستند.

و نکته پایانی اینکه با وجود کارکنان خوش‌برخورد هتل اسپیناس‌پالاس تهران به‌طور حتم شما روز و شب‌های آرامش‌بخشی را تجربه خواهید کرد چون این افراد با ارایه خدمات رفاهی، به بهترین شکل، رضایت شما را جلب خواهند کرد.

#توجه: این مطلب یک رپرتاژ تبلیغاتی بوده و محتوای آن توسط تبلیغ دهنده تهیه و نگارش شده است.
gsxr مسئولیتی در قبال محتوای تبلیغاتی ندارد.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا