هاست پرسرعت
بازی

تصاویری از تنظیمات نسخه PC بازی Returnal لو رفت

تصاویری از تنظیمات نسخه PC بازی Returnal لو رفت

ظاهرا ویدیویی از منوی تنظیمات نسخه رایانه شخصی Returnal به بیرون درز کرده است که خبر از انشار احتمالی بازی برای PC می‌دهد.

این فیلم که در ابتدا در انجمن IconEra ارسال شده بود، نشان می‌دهد که بازیکنان چگونه می‌توانند تنظیمات گرافیکی را در پورت رایانه شخصی بازی هاوس‌مارک (Housemarque) تغییر دهند. در حال حاضر شواهد زیادی وجود دارد که نشان می‌دهد این بازی انحصاری پلی استیشن 5 برای رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد، از جمله اطلاعات پایگاه داده Steam که این خبر را تایید می‌کند.

تبلیغات

در اوایل سال جاری، VGC نیز فیلمی ارائه کرد که نشان می‌داد Returnal در حال اجرا روی رایانه شخصی است. سال گذشته، پورت رایانه شخصی Returnal در فایل‌های لو رفته سرویس استریم GeForce Now انویدیا دیده شد. مدت کوتاهی پس از عرضه Returnal در آوریل 2021، هاوس‌مارک توسط سونی خریداری شد.

رئیس پلی استیشن، جیم رایان (Jim Ryan)، در طی یک جلسه تجاری در ماه می گفت که سونی انتظار دارد تا سال 2025 نیمی از بازی‌های سالانه خود را روی رایانه های شخصی و موبایل عرضه کند. طراح ارشد هاوس‌مارک اخیرا گفت که استودیو قصد دارد سیستم‌های روایی بازی‌های آینده خود رو بر اساس Returnal طراحی کند.

DARKSIRENEllie MillerZahragamer2🅹🄰🆅🄰🅳 6҉ 2҉god of warArkhamfarshadxMahyarMsmMohsenj74Lonesome guyRezavahid gamerAtomic SoldierDr.PyroPARASITE EVE 2Old blacksmithتاد خالی بند (مطمئنم استارفیلد 2022 میاد)TUPACEzio Auditore da FirenzeInvisible bearded user

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا