هاست پرسرعت
تکنولوژی

تصاویر رندر شده موتورولا موتو جی پاور (2023) طراحی ظاهری آن را نشان می‌دهند

تصاویر رندر شده موتورولا موتو جی پاور (2023) طراحی ظاهری آن را نشان می‌دهند

موتورولا گوشی موتو جی پاور (2022) را در نوامبر سال 2021 رونمایی کرد، بنابراین جانشین آن باید تاکنون وارد بازار می‌شد، اما هنوز هیچ خبری از عرضه آن نیست. با این حال، این بدان معنا نیست که موتورولا قصد ندارد Moto G Power (2023) را عرضه کند. بر اساس گفته‌های یکی از افشاگران معروف به نام OnLeaks، موتورولا مشغول کار بر روی موتو جی پاور (2023) است و این منبع حتی تصاویری رندر شده هم از این گوشی را به اشتراک گذاشته که طراحی ظاهری آن را فاش می‌کنند.

موتورولا موتو جی پاور (2023)

موتورولا موتو جی پاور (2023) در جلوی بدنه خود به یک صفحه نمایش حفره‌دار در مرکز مجهز خواهد بود که به ادعای OnLeaks دارای قطر 6.5 اینچی است. در پشت بدنه هم می‌توان یک جزیره دوربین مستطیلی شکل را مشاهده کرد که شامل سه سنسور دوربین و یک فلاش LED است.

موتورولا موتو جی پاور (2023)

در قاب پشتی و دقیقاً در مرکز آن لوگوی شرکت موتورولا دیده می‌شود، اما برخلاف چیزی که به نظر می‌رسد، قرار نیست به عنوان اسکنر اثر انگشت کاربرد داشته باشد. در واقع، به نظر می‌رسد که اسکنر اثر انگشت در داخل دکمه پاور و در سمت راست بدنه تعبیه شده است؛ جایی که کلیدهای تنظیم صدا هم در آنجا قرار دارند.

موتورولا موتو جی پاور (2023)

در قسمت پایین بدنه موتو جی پاور (2023) درگاه USB-C در کنار جک هدفون 3.5 میلی متری، میکروفون و خروجی صدای بلندگو قرار گرفته است و در بالا هم می‌توان میکروفون ثانویه را مشاهده کرد. شیار سیم کارت نیز احتمالاً در سمت چپ بدنه تعبیه شده است.

گوشی هوشمند موتو جی پاور (2023) دارای ضخامت 8.4 میلی متری بوده (10 میلی متر با احتساب برآمدگی دوربین) و به گفته OnLeaks، انتظار می‌رود به زودی در سطح جهانی عرضه شود.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا