هاست پرسرعت
تکنولوژی

تصاویر «موتورولا ریزر 40 اولترا» نشان از نمایشگر بیرونی بسیار بزرگ دارند

تصاویر «موتورولا ریزر 40 اولترا» نشان از نمایشگر بیرونی
بسیار بزرگ دارند

گوشی تاشو موتورولا ریزر 40 اولترا (Motorola Razr 40 Ultra) قرار است اواخر سال جاری میلادی عرضه شود. البته، نام نهایی این گوشی هنوز به طور دقیق مشخص نیست و احتمال دارد با یکی از نام‌های موتو ریزر 2023 (Moto Razr 2023) و موتو ریزر پلاس (+Moto Razr) هم عرضه شود. موتورولا که اکنون متعلق به لنوو است، در سال 2020 خط تولید گوشی‌های تاشو ریزر را احیا کرد و توانست اولین گوشی هوشمند منعطف را در این سری عرضه کند.

سال گذشته این شرکت موتو ریزر 2022 را معرفی کرد و امسال هم انتظار می‌رود جانشین آن را روانه بازار کند. از زمانی که یوانکینگ یانگ، مدیر عامل لنوو در نمایشگاه MWC 2023 تایید کرد که موتو ریزر امسال با یک گوشی هوشمند «بسیار بهتر» باز خواهد گشت، اطلاعات و گزارش‌های تأیید نشده زیادی در مورد آن منتشر شده است. موتورولا ریزر 40 اولترا قبلاً در سایت‌های صدور گواهینامه نیز دیده شده و اکنون تصاویر رندر شده جدیدی از آن منتشر شده که سبک طراحی این گوشی را نشان می‌دهند.

موتورولا ریزر 40 اولترا

با توجه به تصاویری که در حساب توییتری evleaks@ متعلق به ایوان بلاس به اشتراک گذاشته شده، گوشی هوشمند تاشو جدید موتورولا با نمایشگر بیرونی بسیار بزرگتر از مدل‌های قبلی خود عرضه خواهد شد. این گوشی مجهز به صفحه نمایش 3.5 اینچی در قسمت بیرونی خود خواهد بود که از اندازه نمایشگر خارجی دستگاه‌های رقیب خود مانند «گلکسی زد فلیپ 5» و «اوپو فایند ان 2 فلیپ» هم که به ترتیب دارای صفحه نمایش بیرونی 3.4 و 3.25 اینچی هستند، پیشی خواهد گرفت.

تصاویر به اشتراک گذاشته شده نشان می دهد که موتورولا ریزر 40 اولترا دارای هیچ جزیره دوربینی نیست و دو لنز دوربین آن به صورت افقی در گوشه سمت چپ بالای پنل پشتی قرار گرفته است. دوربین‌ها با یک فلاش LED همراه شده‌اند و برخی از رندرها همچنین این گوشی تاشو را با لولای قرمز نشان می‌دهند.

موتورولا ریزر 40 اولترا

انتظار می‌رود موتورولا ریزر 40 اولترا از تراشه پردازشی هشت هسته‌ای اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 استفاده کرده و انرژی مورد نیاز خود را نیز از یک باتری 3640 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 33 وات تأمین کند. این گوشی تاشو که انتظار می‌رود اندروید 13 را با رابط کاربری My UX 5 به صورت پیش‌فرض اجرا کند، احتمالاً دارای صفحه نمایش داخلی اولد با اندازه 6.7 اینچ، رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و نرخ تازه‌سازی 144 هرتز خواهد بود.

پیش از این انتظار می‌رفت این گوشی هوشمند نسل جدید که جانشین موتو ریزر 2022 خواهد بود، تحت عنوان موتو ریزر 2023 معرفی شود، اما با فهرست شدن آن در چندین سایت صدور گواهینامه، مشخص شد که احتمالاً به عنوان موتو ریزر پلاس در برخی بازارهای خاص عرضه شده و کانادا، هند و برخی مناطق دیگر نیز موتورولا ریزر 40 اولترا نام داشته باشد.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا