هاست پرسرعت
تکنولوژی

تصاویر و مشخصات «آنر ایکس 7 ای» (Honor X7a) منتشر شدند

تصاویر و مشخصات «آنر ایکس 7 ای» (Honor X7a) منتشر شدند

خرید بلیط هواپیما از سفرمارکت

آنر در ماه مارس از گوشی ایکس 7 با پردازنده اسنپدراگون 680 رونمایی کرد و به نظر می‌رسد که این شرکت به زودی یک نسخه «a» از این محصول را روانه بازار خواهد کرد. این گوشی با عنوان «آنر ایکس 7 ای» (Honor X7a) مقرون به صرفه‌تر از مدل استاندارد خواهد بود و امروز مشخصات و تصاویر آن به صورت آنلاین به بیرون درز کرده است که در ادامه به بررسی آن‌ها خواهیم پرداخت. با دیجی رو همراه باشید.

آنر ایکس 7 ای، مانند ایکس 7 مجهز به یک صفحه نمایش اچ دی پلاس بوده اما کمی کوچک‌تر خواهد بود (6.7 اینچ در مقابل 6.74 اینچ) و نرخ تازه‌سازی آن نیز از 90 هرتز به 60 هرتز کاهش یافته است. صفحه نمایش این گوشی دارای یک بریدگی در قسمت فوقانی خود است که محلی برای تعبیه دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی می‌باشد. البته، هنوز نمی‌دانیم که آیا این دوربین مشخصاتی مشابه با دوربین جلویی ایکس 7 دارد یا نه.

آنر ایکس 7 ای

در قسمت پشتی، آنر ایکس 7 ای دارای یک دوربین چهارگانه است که شامل سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، سنسور فوق عریض 5 مگاپیکسلی، دوربین 2 مگاپیکسلی ماکرو و دوربین 2 مگاپیکسلی تله فوتو است. این گوشی هوشمند از تراشه هلیو G37 برای پردازش اطلاعات بهره گرفته و در کنار آن به 4 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی مجهز خواهد بود. آنر ایکس 7 ای سیستم عامل اندروید 12 را به صورت پیش فرض اجرا کرده و نیروی خود را از یک باتری 5230 میلی آمپر ساعتی خواهد گرفت که 230 میلی آمپر ساعت بزرگتر از باتری ایکس 7 است. با این حال، مشخص نیست که آیا سرعت شارژ همانند ایکس 7 و برابر 22.5 وات خواهد بود یا نه.

آنر ایکس 7 ای

منبع امروز ادعا می‌کند که آنر ایکس 7 ای که ارزان‌تر از ایکس 7 خواهد بود، 196 گرم وزن دارد و اسکنر اثر انگشت آن در کناره بدنه تعبیه شده است. همچنین این گوشی مجهز به جک 3.5 میلی متری هدفون بوده و در دو رنگ مشکی و آبی عرضه خواهد شد.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا