هاست پرسرعت
تکنولوژی

تصاویر و مشخصات گوشی ارزان قیمت ردمی A2 منتشر شد

تصاویر و مشخصات گوشی ارزان قیمت ردمی A2 منتشر شد

شرکت چینی شیائومی که یکی از غول‌های صنعت تلفن همراه محسوب می‌شود، قصد دارد به زودی جایگزینی برای گوشی مقرون به صرفه «ردمی ای 1» (Redmi A1) عرضه کند. این محصول جدید که مطابق انتظار ردمی A2 نام خواهد داشت، یک گوشی ارزان قیمت بوده و بر اساس تصاویر و مشخصاتی که امروز از آن منتشر شده، از طراحی شبیه با مدل‌های رده بالاتر ردمی برخوردار خواهد بود. در ادامه با دیجی رو همراه باشید.

سبک کلی طراحی ردمی A2 اساساً نسبت به مدل قبلی بدون تغییر باقی مانده و همچنان شاهد یک صفحه نمایش با بریدگی قطره‌ای شکل در جلوی بدنه و تنظیمات دوربین دوگانه در پشت آن هستیم. مهمترین بخشی که در این مدل تغییر یافته، تراشه پردازشی و ظاهراً گوشی جدید ردمی با پردازنده جدید هلیو G36 مدیاتک عرضه خواهد شد. بقیه برگه مشخصات تقریباً همان چیزهایی هستند که در ردمی A1 دیده بودیم.

ردمی A2

در ردمی A2 می‌توان انتظار یک صفحه نمایش 6.52 اینچی IPS LCD با وضوح اچ‌دی پلاس، 2 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی را داشت که البته فضای ذخیره‌سازی از طریق کارت‌های میکرو اس دی قابل ارتقا خواهد بود. در پشت بدنه یک دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی و یک ماژول ثانویه مبتنی بر هوش مصنوعی قرار گرفته که رزولوشن آن فعلاً نامشخص است. در بخش نرم‌افزاری نیز انتظار می‌رود سیستم عامل اندروید 13 (نسخه گو) به صورت پیش فرض بر روی گوشی نصب شده باشد. ردمی A2 انرژی مورد نیاز خود را از یک باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 10 وات تأمین خواهد کرد و ظاهراً برای اتصال به شارژر از درگاه قدیمی میکرو USB استفاده شده است!

انتظار می‌رود ردمی A2 تا چند هفته دیگر با قیمت 97 یورو و در رنگ‌های مشکی، آبی و سبز عرضه شود.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا