هاست پرسرعت
تکنولوژی

تصویر جدید هواوی میت 60 دوربین دایره‌ای بزرگ آن را نشان می‌دهد

تصویر جدید هواوی میت 60 دوربین دایره‌ای بزرگ آن را نشان
می‌دهد

چند روز پیش، تصویری از قاب میانی فلزی هواوی میت 60 (Huawei Mate 60) فاش شد که نشان می‌داد این گوشی دارای جزیره دوربین دایره‌ای خواهد بود. اکنون Digital Chat Station که یکی از منابع افشاگر مطرح صنعت موبایل است، تصویر دیگری را به اشتراک گذاشته است که نگاه بهتری به جزیره مذکور ارائه داده و تا حدودی ما را به یاد سری میت 40 می‌اندازد، با این تفاوت که این بار دایره دوربین بزرگ‌تر است. با دیجی رو همراه باشید.

در تصویر امروز و در داخل ماژول دایره‌ای دوربین، سه لنز قابل مشاهده هستند، اگر چه تنها جزئیاتی که تاکنون در اختیار داریم این است که هواوی سنسورهای جدید و لنز پریسکوپی را ارائه می‌کند که برای عکاسی در نور کم بهینه شده است. همچنین، درج عبارت XMAGE نشان می‌دهد که پردازش تصویر توسط فناوری داخلی خود شرکت هواوی انجام می‌شود.

متأسفانه، در حال حاضر هیچ تصویر رندر شده‌ای از جلوی بدنه وجود ندارد. با این حال، DCS Digital Chat Station می‌گوید که هواوی میت 60 دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی اولد با رزولوشن 1.5K خواهد بود (باید در همان محدوده رزولوشن 1224 در 2700 پیکسل میت 50 باشد).

هواوی میت 60

از اطلاعات فاش شده قبلی می‌دانیم که هواوی حفره کپسولی شکل دوربین سلفی را دوباره باز گردانده است که شبیه به طراحی سری P40 از سال 2020 می‌باشد. با این حال، این بار حفره دوربین در مرکز قرار خواهد گرفت (اولین بار برای هواوی) و این شرکت ممکن است در بخش نرم افزاری نیز از جزیره پویای اپل الهام بگیرد. این حفره کپسولی یک دوربین سلفی و یک سنسور تشخیص عمق سه بعدی را در خود جای خواهد داد، زیرا هواوی یکی از معدود شرکت‌هایی است که هنوز به اسکن چهره کاربران به عنوان یک روش احراز هویت مؤثر اعتقاد دارد.

بعد از اتفاقاتی که در چند سال گذشته افتاد و تحریم‌هایی که باعث شدند هواوی جایگاه خود را در بازار از دست بدهد،‌ این شرکت چینی دیگر از یک جدول زمانی مشخص و سفت و سخت برای عرضه پرچمدارهای خود پیروی نمی‌کند، بنابراین، گفتن اینکه میت 60 چه زمانی وارد بازار خواهد شد، سخت است. گزارش‌های جالبی وجود دارد مبنی بر اینکه این شرکت ممکن است نسخه‌های 4G اسنپدراگون را کنار بگذارد و برای اولین بار پس از مدت‌ها از یک پردازنده داخلی استفاده کند (به غیر از گوشی‌هایی که گاه به گاه با پردازنده Kirin 710A عرضه می‌شوند، هواوی در چند سال گذشته حرکت زیادی در این زمینه انجام نداده است.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا