هاست پرسرعت
تکنولوژی

تصویر مفهومی «ردمی کی 60» طراحی دوربین متفاوت آن را نشان می‌دهد

تصویر مفهومی «ردمی کی 60» طراحی دوربین متفاوت آن را نشان می‌دهد

خرید بلیط هواپیما از سفرمارکت

ردمی اخیراً سری گوشی‌های هوشمند ردمی نوت 12 (Redmi Note 12) را در چین عرضه کرده و اکنون انتظار می‌رود که این برند چینی یکی از گوشی‌های سری ردمی کی 60 (Redmi K60) را تا قبل از پایان سال جاری میلادی وارد بازار چین کند. امروز یک رندر مفهومی از این گوشی هوشمند در فضای آنلاین ظاهر شده که نشان می‌دهد در مقایسه با سری ردمی کی 50، طراحی پشتی جدیدتری دارد. با دیجی رو همراه باشید.

قبل از اینکه به بررسی تصویر و تغییرات صورت گرفته در ردمی کی 60 بپردازیم، باید اشاره کنیم که صحت این تصویر رندر شده مفهومی هنوز به صورت رسمی توسط شرکت سازنده تأیید نشده و از این رو، دقیقاً مشخص نیست که تصویر را یکی از طرفداران ساخته یا چیزی است که از خود شرکت به بیرون درز کرده است.

در هر صورت، به نظر می‌رسد که ردمی کی 60 دارای صفحه نمایشی تخت با یک حفره در مرکز و بالای آن است. با این حال، حاشیه‌ها کمی ضخیم‌تر از حد انتظار برای گوشی‌هایی در این رنج قیمت هستند.

ردمی کی 60

لبه سمت راست گوشی دارای دکمه‌های تنظیم صدا و پاور است که به نظر می‌رسد با اسکنر اثر انگشت نیز یکپارچه شده است. در قسمت پشت بدنه هم می‌توان ماژول دوربین مستطیلی شکل با لبه‌های گرد را مشاهده کرد. سنسور اول و اصلی دارای یک لنز بزرگ‌تر بوده و شکل ظاهری دوربین دوم مربعی است.

بر اساس گزارش‌هایی که تاکنون منتشر شده‌اند، ردمی کی 60 مجهز به یک صفحه نمایش امولد 6.67 اینچی با فرکانس 120 هرتز خواهد بود و از تراشه پردازشی دیمنسیتی 8200 نیرو خواهد گرفت. همچنین، ممکن است این گوشی یک باتری 5500 میلی آمپر ساعتی را در دل خود جای داده و از شارژ سریع 67 وات پشتیبانی کند. در مورد مشخصات دوربین نیز به وجود سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی از نوع سونی IMX686 با پشتیبانی از لرزشگیر اپتیکال یا OIS اشاره شده است.

با توجه به مشخصات فاش شده از ردمی کی 60، به نظر می‌رسد رقیب اصلی این گوشی در بازار، آیکو نئو 7 اس ای (iQOO Neo 7 SE) خواهد بود که آن هم از پردازنده دیمنسیتی 8200 استفاده می‌کند. انتظار می‌رود سری K60 شامل مدل‌های دیگری مانند «ردمی کی 60 پرو» و «ردمی کی 60 گیمینگ» هم باشد. این مدل‌ها احتمالاً به ترتیب دارای تراشه‌های اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 و اسنپدراگون 8 نسل 2 خواهند بود.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا