هاست پرسرعت
تکنولوژی

جاهای دیدنی دبی برای کودکان

جاهای دیدنی دبی برای کودکان

یکی از شهرهای کشور شیخ نشین امارات، دبی نام دارد که امروزه تبدیل به مقصدی مدرن برای گردشگری در سراسر دنیا شده است. سالانه افراد زیادی از کل دنیا برای دیدن دبی و تجربه تفریحات جذاب آن، کیلومترها را سفر می کنند. دبی شهری است با مراکز تفریحی و سرگرمی های هیجان انگیز که از پیر تا جوان را سرگرم می کند.

همچنین مراکز خرید این شهر با انواع سلیقه ها سازگار است و اکثر برندهای معتبر دنیا در دبی شعبه دارند. انواع و اقسام پارک ها و مراکز سرگرمی مخصوص کودکان طراحی شده تا تمام اعضای خانواده حتی کودکان نیز، بتوانند از سفر خود به شهر دبی نهایت لذت را ببرند. جاهای دیدنی دبی، به روی صورت همه افراد خانواده لبخند می آورد؛ به طوری در طول سفر خود به دبی، خاطرات به یادماندنی را تجربه خواهند کرد.

تفریحات آبی برای کودکان در دبی

شهر دبی دارای آب و هوایی گرم و شرجی است و یکی از بهترین تفریحاتی که می توان در آن داشت، تفریحات آبی است. کودکان از این نوع تفریحات لذت بیشتری خواهند برد؛ زیرا هیجان آب برای آنها وصف نشدنی است. در ادامه به معرفی برخی مراکز آبی جذاب دبی می پردازیم:

وایلد وادی

جاهای دیدنی دبی برای کودکان

یکی از نزدیک ترین مکان های تفریحی برای کودکان، پارک آبی وایلد وادی است زیرا فاصله زیادی با برج عرب ندارد. این پارک در یکی از زیباترین ساحل های آبی ساخته شده به دست بشر، با نام جمیرا قرار دارد. پارک آبی وایلد وادی هفتمین پارک آبی برتر در جهان است و بزرگترین استخر موج خاورمیانه را دارد که تجربه ای متفاوت را برای افراد رقم می زنددر سال 2017 این پارک آبی از طرف TripAdvisor به عنوان بهترین پارک آبی خاورمیانه معرفی شد.

آکوا ونچر

پارک آبی جذاب بعدی در شهر زیبای دبی، آکوا ونچر نام دارد که تجربه بسیار هیجان انگیزی را برای کودکان رقم خواهد زد. این پارک تنها برای کودکان ساخته نشده، بلکه تمام اعضای خانواده یک کودک می توانند از آن لذت ببرندآنها می توانند به همراه کودک خود سوار سرسره های طولانی شده و مسیری طولانی را طی کنند.

انواع سرسره های جذاب U شکل، سقوط آزاد، مسابقه سرعت، چاله فضایی و غیره در قسمت واتر ساید این پارک موجود اند. یکی از آیتم هایی که سبب شهرت این پارک شده، سافاری کوسه است که تجربه خاصی را برای افراد رغم می زند. در این قسمت از آکوا ونچر، آکواریومی پر از کوسه وجود دارد و مسافران می توانند از سرسره های کنار آکواریوم کوسه ها، عبور کنند. همچنین می توانند به تماشای کوسه ها رفته و از نزدیک با زندگی این آبزیان آشنا شوند.

خلیج دلفین

اگر دوست دارید کودک شما از نزدیک با دلفین ها دیداری داشته باشد، خلیج دلفین می تواند امکان تماشا و آب بازی با یکی از زیباترین پستانداران جهان را به او بدهد. خلیج دلفین جز پیشرفته ترین و پیچیده ترین زیست گاه هایی است که برای دلفین ها ساخته شده و شناگران در آن می توانند با آنها ارتباط برقرار کنند. خیلی از کودکان پس از تجربه این محل متفاوت، احساس می کنند دلفین ها بهترین دوستان برای آنها هستند.

پیست اسکی روی یخ دبی

شهر دبی جز شهرهای کویری و بیابانی خاورمیانه به شمار می آید و یکی از عجیب ترین و لذت بخش ترین تفریحات در آن، پیست اسکی است. این پیست در دبی مال واقع شده و کودکان می توانند با آموزش ابتدایی توسط مربیان، تجربه اسکی روی یخ را داشته باشند. باید بدانید که هرچیزی در شهر دبی امکانپذیر است، حتی تجربه اسکی روی یخ در یک شهر بیابانی و گرم. برای استفاده از این تفریح جذاب، نیازی به داشتن مهرات حرفه ای نیست، زیرا مربیان مختلفی برای آموزش و کمک به کودکان و بزرگسالان در این مجموعه حاضراند.

کویر دبی

جاهای دیدنی دبی برای کودکان

همانطور که گفتیم دبی شهری بیابانی است و یکی از زیباترین تجربه ها در آن، کویر نوردی است. اکثر گردشگرانی که به این شهر زیبا سفر می کنند، علاقه مند هستند تا کویر نوردی را تجربه کنند. یکی از مناسب ترین تفریحات برای کودکان، تجربه بازدید از کویر زیبای دبی است. کودکان در دل تپه های شنی می توانند به ماجراجویی بپردازند. همچنین از تفریحات آن تحت عنوان اسکی روی شن، شتر سواری، اسب سواری، سافاری و غیره لذت ببرند.

یکی از لذت بخش ترین تجربه های روی زمین، دیدن شبهای کویر و ستاره های آسمان بی کران است. برای دیدن شب های کویر تورها و کمپ هایی وجود دارند که انواع برنامه های سرگرم کننده را برای مسافران اجرا می کنند.

منطقه خرید سیتی واک

در سیتی واک انواع سرگرمی های متفاوت برای کودکان محیا شده که از جمله آنها می توان به شهر بازی ماتل و هاب صفر اشاره کرد. در هاب صفر 70 ایستگاه برای بازی، هشت کانتینر خصوصی و اتاقهای زیادی برای تفریح کنار خانواده طراحی شده است.

یکی از آیتم های بسیار هیجان انگیز سیتی واک، سیاره سبز است که دارای اکو سیستمی محصور و بازسازی شده از جنگل های بارانی گرمسیری است. 3 هزار گیاه و حیوان متفاوت درون این اکوسیستم نگهداری می شوند و تجربه دیدن آنها بسیار خاص است.

به نقل از فلای تودی :

” دبی شهری پر زرق‌وبرق و جذاب به لحاظ تفریحات، امکانات مراکز خرید لوکس و … در دنیاست. در دبی، شهر آسمان‌خراش‌های بلند، شما در کمترین زمان و در فاصله‌ای کم از لحاظ موقعیتی، می‌توانید بسیاری از جاذبه های مهم و گردشگری آن را تماشا کنید. “

سخن پایانی

در این مقاله درخصوص بهترین تفریحات و جاهای دیدنی دبی برای کودکان صحبت کردیم و دیدیم این شهر برای همه افراد خانواده، هیجان خاص خود را دارد. برای داشتن سفر بی نظیر به دبی می توانید به وبسایت فلای تودی مراجعه کنید. از طریق این وبسایت به راحتی می توانید بلیط پرواز و بهترین اقامتگاه را رزرو کرده و از سفر خود لذت ببرید.

سایت: https://www.flytoday.ir

آدرس: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان صابونچی، کوچه ادایی، پلاک 2، طبقه 2

تلفن: 42405000-021

#توجه: این مطلب یک رپرتاژ تبلیغاتی بوده و محتوای آن توسط تبلیغ دهنده تهیه و نگارش شده است.
gsxr مسئولیتی در قبال محتوای تبلیغاتی ندارد.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا