هاست پرسرعت
بازی

حمایت مارگو رابی از لیدی گاگا در نقش هارلی کوئین

حمایت مارگو رابی از لیدی گاگا در نقش هارلی کوئین

با انتشار فیلم Joker: Folie à Deux شاهد حضور دو هارلی کوئین کاملاً متفاوت در دنیای سینمایی دی‌سی خواهیم بود که هر یک از بازیگری توانا برخوردار خواهد بود.

سرانجام پس از ماه‌ها گمانه‌زنی و شایعه سرانجام به صورت رسمی اعلام شد که فیلم Joker: Folie à Deux میزبان حضور هارلی کوئین با هنرنمایی لیدی گاگا (Lady Gaga) خواهد بود تا شاهد رقم خوردن وقایع جدیدی در کنار جوکر واکین فینیکس (Joaquin Phoenix) باشیم.

البته که پیش از این شاهد حضور هارلی کوئین در سینما بوده‌ایم که به زیباترین شکل ممکن توسط مارگو رابی (Margot Robbie) به تصویر کشیده است. با این حال او در طی مصاحبه با خبرگزاری ام‌تی‌وی فاش کرد که از ایفای نقش لیدی گاگا در قامت هارلی کوئین بسیار هیجان‌زده است.

بابت رخ دادن این مسئله بسیار خوشحال هستم. به مانند شخصیت‌هایی مثل مکبث یا بتمن ما می‌توانیم شاهد حضور نام‌های بزرگی در نقش این شخصیت خیالی و محبوب باشیم. از این که می‌توانم نسخه موزیکالی از هارلی کودین را با هنرنمایی لیدی گاگا در سینما تماشا کنم هیجان‌زده هستم.

تبلیغات

او همچنین در ادامه فاش کرد که از بابت عمق دادن به چنین شخصیتی که باعث خواهد شد تا بازیگران زن در آینده آن را به تصویر بکشند، افتخار می‌کند. مارکو رابی عقیده دارد که به واسطه هنر بازیگری منحصر به فرد لیدی گاگا ما شاهد یک هارلی کوئین شگفت‌انگیز خواهیم بود.

در هر حال انتظارات از فیلم Joker: Folie à Deux بسیار بالا می‌باشد و باید دید که در تاریخ 4 اکتبر 2024 (13 مهر 1403) واکین فینیکس و لیدی گاگا چگونه زوج جوکر و هارلی کوئین را به تصویر خواهند کشید.

منبع: کولایدر

Jailor70DARKSIRENsauronChris redfieldهادی صفاییO2mohsen62Ezio Auditore da FirenzeBroadsmoke

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا