هاست پرسرعت
تکنولوژی

خلق لحظات شیرین و پرخاطره با رزرو هتل رجینا طالقان

خلق لحظات شیرین و پرخاطره با رزرو هتل رجینا طالقان

طالقان، یکی از شهرهای توابع استان البرز است که با تهران و کرج، تنها دو ساعت فاصله دارد و یکی از خوش آب‌و‌‌هواترین شهرهای ایران محسوب می شود. شهر طالقان به خاطر آب و هوای دلپذیر و طبیعت بکر و همچنین دریاچه طالقان، بسیار معروف شده و مکانی عالی برای تفریح و کمپینگ در دل طبیعت است. به همین خاطر، طالقان میزبان تعداد زیادی از مسافران ایرانی است که از  شهرهای تهران، کرج و قزوین به این منطقه سفر می کنند.

هتل رجینا طالقان یکی از هتل های سه ستاره در شهر طالقان است که ساختمانی تمام چوبی دارد و در میان یک باغ ساخته شده است. هتل رجینا در طالقان، مکانی بسیار دنج و آرامش بخش دارد که به شما، تجربه اقامتی بی نظیر و به یاد ماندنی را هدیه می دهد و کمک می کند که از دغدغه های زندگی شهری دور شوید.

علاوه بر وجود امکانات بسیار خوب، قیمت اقامت در هتل رجینا طالقان بسیار مناسب است. وجود امکانات رفاهی متنوع، فضای آرام و قرارگیری هتل در دل طبیعت، باعث شده است که هتل رجینا، به مکانی جذاب برای گذراندن تعطیلات و آخر هفته‌ها تبدیل شود.

اگر دوست دارید کمی از زندگی شهری دور شوید و در مکانی پر از آرامش و زیبایی اقامت داشته باشید، در این مطلب ما را همراهی کنید تا با هتل رجینا طالقان بیشتر آشنا شوید.

معرفی هتل رجینا طالقان

هتل رجینا طالقان، هتلی سه ستاره است که در شهر طالقان از توابع استان البرز ساخته شده است. سازه هتل رجینا با چوب ساخته شده و در زمینی به مساحت بیش از 15 هزار متر مربع قرار دارد.

جالب است بدانید که این هتل دارای سه فاز است که فاز اول آن در 1000 متر مربع ساخته شده و در سال 1395 به بهره برداری رسید و ساختمانی تمام چوبی دارد. فاز دوم آن نیز شامل واحدهای اقامتی جدید می شود و در حال ساخت است. فاز سوم هتل رجینا نیز پس از فاز دوم شروع خواهد شد و واحدهای ویلایی را شامل می شود.

هتل رجینا طالقان، با دریاچه معروف طالقان تنها 3 کیلومتر فاصله دارد و شما می توانید شروع به طبیعت گردی کنید و خیلی زود، خود را به دریاچه و آبشار طالقان برسانید. در محوطه هتل رجینا، باقی زیبا قرار دارد که در آن یک آلاچیق بزرگ و باربیکیو تعبیه شده است تا بتوانید به همراه عزیزان خود، در این مکان به تفریح بپردازید.

در هتل رجینا طالقان شما می توانید از میان انواع واحدهای اقامتی این هتل مانند اتاق دو تخته دابل، اتاق دو تخته توئین، اتاق سه تخته معمولی دابل سینگل، سوئیت پلاس چهار تخته و اتاق سه تخته رویال دابل سینگل، واحد اقامتی دلخواه خود را انتخاب کنید.

امکانات رفاهی هتل رجینا طالقان

با اقامت در هرکدام از واحدهای هتل رجینا، شما از امکاناتی مانند یخچال، حوله، توالت فرنگی، دستمال کاغذی، تلویزیون، گیرنده دیجیتال، کولر آبی، شوفاژ، جالباسی، کمد لباس، سشوار، لوازم بهداشتی، صندوق امانات و مینی بار بهره‌مند خواهید شد.

همچنین این هتل خدماتی مانند خدمات خانه‌داری، اتاق چمدان و خدمات خشکشویی را نیز ارائه می دهد که می توانید از آنها استفاده کنید تا اقامت راحت تری داشته باشید.

خلق لحظات شیرین و پرخاطره با رزرو هتل رجینا طالقان

افرادی که با خودروی شخصی به شهر طالقان سفر می کنند، می توانند از پارکینگ خصوصی و روباز هتل رجینا استفاده کرده و ماشین خود را در مکانی امن پارک کنند.

برای خوردن انواع غذاها و نوشیدنی های خوشمزه نیز می توانید به کافی شاپ و رستوران این هتل بروید که با سرو انواع نوشیدنی ها و غذاهای ایرانی، از شما پذیرایی می کنند.

رزرو هتل رجینا طالقان در سامانه سفربازی

هتل رجینا طالقان، هتلی دوست داشتنی با فضایی بسیار آرامش بخش است که شرایط را برای تجربه اقامتی آرام و خاطره انگیز را برای شما فراهم می کند. اگر می خواهید هتل رجینا طالقان را برای اقامت خودتان رزرو کنید، همین حالا به سامانه سفربازی مراجعه کرده و برای رزرو هتل رجینا طالقان با بهترین قیمت، اقدام کنید.

#توجه: این مطلب یک رپرتاژ تبلیغاتی بوده و محتوای آن توسط تبلیغ دهنده تهیه و نگارش شده است.
gsxr مسئولیتی در قبال محتوای تبلیغاتی ندارد.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا