هاست پرسرعت
تکنولوژی

دردسر جدید گوگل:‌ شیشه دوربین سری پیکسل 7 بسیار شکننده است!

دردسر جدید گوگل:‌ شیشه دوربین سری پیکسل 7 بسیار شکننده است!

خرید بلیط هواپیما از سفرمارکت

در طول سال‌ها، گوگل هیچ‌گاه تجارت گوشی‌های تلفن همراه خود را جدی نگرفته است. با این حال، پس از استقبال گسترده‌ای که از طراحی جدید سری گوگل پیکسل 6 به عمل آمد، به نظر می‌رسد این شرکت اکنون دید جدی‌تری به این کسب و کار دارد. سری گوگل پیکسل 7 اساساً همان طراحی سری پیکسل 6 را حفظ کرده است. با این حال، در برخی بخش‌ها شاهد ارتقاها و پیشرفت‌هایی هستیم. البته، در کنار این پیشرفت‌ها، ظاهراً پسرفت‌هایی هم رخ داده که امروز قصد داریم به یکی از جنجالی‌ترین آن‌ها بپردازیم. با دیجی رو همراه باشید.

به تازگی کاربران زیادی با مراجعه به انجمن ردیت، پست‌هایی را در خصوص مواد اولیه و کیفیت ساخت بد سری پیکسل 7 منتشر کرده و از این موضوع ابراز تاسف کرده‌اند. برخی از کاربران پیکسل 7 گزارش داده‌اند که شیشه دوربین عقب در پشت بدنه به راحتی شکسته می‌شود! در حالی که به نظر می‌رسید این مشکل موردی بوده و عمومیت زیادی نداشته باشد، اما ظاهراً این طور نیست. گزارش‌های متعددی مبنی بر شکستن شیشه دوربین عقب با کوچکترین ضربه و تماسی منتشر شده و بازخوردهای منفی بسیاری در انجمن ردیت و پلتفرم اجتماعی توییتر نسبت به این موضوع وجود دارد.

شیشه دوربین سری گوگل پیکسل 7 به راحتی می‌شکند!

اکانتی با نام Netizen Heydon Faber در توییتر گفته:

حتی یک ماه هم نشده، در شرایط استفاده عادی و بدون اینکه گوشی زمین بیفتد. یک قاب هم روی گوشی خود داشتم. گفته شد که مشکل پیش آمده به شخص من مربوط است. آیا کنترل کیفی گوگل واقعاً همین است؟ این به وضوح یک نقص و ایراد در فرایند تولید است، و من می‌دانم که تنها نیستم. لطفا این مورد را اصلاح کن گوگل!

پیکسل 7

در انجمن ردیت نیز یک کاربر نوشته:

گوشی را از جیبم بیرون آوردم و دیدم دوربین شیشه پشتی شکسته است. حتماً وقتی در جیبم بوده به جایی برخورد کرده‌ام. آیا شخص دیگری هم این مشکل را داشته است؟ با مراکز تعمیر گوشی تماس گرفتم اما هنوز قطعه یدکی برای تعمیر موجود نیست! واقعاً نمی‌خواهم مجبور شوم گوشی را برای تعمیر به مراکز تعمیر شهرهای دیگر ارسال کنم، زیرا این در حال حاضر تنها گوشی هوشمندی است که دارم.

یکی دیگر از کاربران پیکسل 7 نیز این مشکل را در انجمن ردیت گزارش داده و مرکز تعمیر uBreakiFix نیز گفته است که تعمیر چنین مواردی شامل تعویض کل صفحه پشتی خواهد بود. بنابراین، تعمیر شیشه دوربین پیکسل 7 می‌تواند تا 200 دلار هزینه داشته باشد. از همین رو به کاربران گوشی‌های سری پیکسل 7 اکیداً توصیه می‌شود تا از قاب محافظ مناسب برای گوشی خود استفاده کرده و کاملاً مواظب دوربین پشتی باشند.

آیا شما هم با مشکل مشابهی در گوشی‌های سری پیکسل 7 مواجه شده‌اید؟ لطفاً اگر تجربه‌ای در این خصوص دارید حتماً آن را از طریق بخش کامنت‌ها در زیر همین مطلب با ما و دیگر خوانندگان دیجی رو در میان بگذارید.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا