هاست پرسرعت
تکنولوژی

در این مراکز خرید دبی شگفت زده شوید!

در این مراکز خرید دبی شگفت زده شوید!

دبی یک شهر شگفت‌انگیز و دیدنی است که برای هر سلیقه‌ای، چیزی دارد. اگر به دنبال یک سفر لذت‌بخش و متنوع هستید، دبی را از دست ندهید. دبی قطب خرید در خاورمیانه است. در این شهر، مراکز خرید عظیم و مجللی وجود دارند که هر آنچه را که بخواهید، پیدا می‌کنید. از کالاهای لوکس و برند تا محصولات محلی و سنتی، از غذاهای خوشمزه و متنوع تا فضای زیبا و دلپذیر، از بازی‌های هیجان‌انگیز و جالب تا فعالیت‌های آموزشی و فرهنگی، همه و همه در این مراکز خرید به شما ارائه می‌شوند. شما می‌توانید ساعت‌ها را در این مکان‌ها بگذرانید و از هر لحظه آن لذت ببرید. در این مقاله با ما همراه باشید تا با مراکز خرید و جاهای دیدنی دبی آشنا شوید.

وافی مال

وافی مال یکی از شگفت‌انگیزترین مراکز خرید دبی است که در سال 2001 در خیابان عود میثاء افتتاح شد. این مرکز خرید با الهام از فرهنگ و هنر مصر باستان طراحی شده است و دارای ساختمان‌های هرمی، مجسمه‌های بزرگ ابوالهول، سقف‌های شیشه‌ای رنگین و آثار هنری فوق‌العاده است. وافی مال دبی بیش از 350 فروشگاه را در خود جای داده است که هر کدام از آن‌ها کالاهای منحصربه‌فرد و باکیفیت را به شما عرضه می‌کنند.

وافی مال فقط یک مرکز خرید نیست، بلکه یک پارک تفریحی هم است. شما می‌توانید در اینجا از چهارطبقه بازی و سرگرمی، یک مرکز سلامت و آبگرم، یک هزارتوی جادویی از کریستال‌ها، یک سینمای سه‌بعدی و یک شبیه‌ساز ترن هوایی لذت ببرید. همچنین شما می‌توانید از غذاهای خوشمزه و متنوع در فودکورت وافی مال که شامل 30 رستوران و کافه است، نهایت استفاده را ببرید. وافی مال جایی است که همه چیز را پیدا می‌کنید.

مرکز خرید ابن بطوطه

مرکز خرید ابن بطوطه یکی از جاذبه‌های گردشگری دبی است که با الهام از سفرنامهٔ مشهور کاشف عرب به نام ابن بطوطه ساخته شده است. این مرکز خرید شش بخش مختلف دارد که هر یک نشان‌دهندهٔ یکی از کشورهایی است که ابن بطوطه در آن‌ها حضور داشته است. در این بخش‌ها می‌توانید از فروشگاه‌های مختلف بازدید کنید و از خرید لذت ببرید. این فروشگاه‌ها شامل برندهای معروف جهانی، الکترونیک، آرایشی، مبلمان و غیره هستند. همچنین در این مرکز خرید، امکانات تفریحی و سرگرمی زیادی وجود دارد که شامل رستوران‌ها، کافه‌ها، بولینگ، سینما و مراکز بازی است.

امارات مال

مرکز خرید امارات یکی از جاهای دیدنی دبی است که می‌توانید در آن از خرید لوکس و تفریحات متنوع لذت ببرید. این مرکز خرید بزرگ‌ترین مجموعه تجاری در خاورمیانه است که شامل بیش از 630 فروشگاه، 100 رستوران و کافه، یک پارک تفریحی سرپوشیده، یک آکواریوم و حتی یک اسکی‌بازی است. مرکز خرید امارات مال در سال 2005 در منطقه البرشا در جاده شیخ زاید افتتاح شد و از آن زمان تا کنون جذابیت‌های بسیاری را به خود اضافه کرده است.

در این مراکز خرید دبی شگفت زده شوید!

دبی مال

دبی مال یکی از بزرگ‌ترین و معروف‌ترین مراکز خرید جهان است که در قلب شهر دبی قرار دارد. این مرکز خرید دارای بیش از 1200 فروشگاه، 200 رستوران و کافه، 22 سینما، یک آکواریوم عظیم و یک پارک تفریحی سرپوشیده است. دبی مال به‌ راحتی با مترو، اتوبوس و تاکسی قابل‌ دسترسی است و فقط چند دقیقه فاصله تا برج خلیفه، بلندترین ساختمان جهان، دارد. این مرکز خرید همچنین دارای یک پارکینگ عمومی با ظرفیت 14000 خودرو است که امکان پارک راحت را برای بازدیدکنندگان فراهم می‌کند.

نخیل مال

مرکز خرید نخیل مال در قلب جزیره مصنوعی پالم جمیرا دبی واقع شده است و از معروف‌ترین جاهای دیدنی دبی است. این مرکز خرید در سال 2014 شروع به ساخت کرد و در سال 2019 افتتاح شد. این مرکز خرید پنج طبقه، بیش از 300 فروشگاه، مرکز سرگرمی و رستوران دارد. فروشگاه‌هایی مانند Waitrose، H&M و Sephora در تخیل مال وجود دارند. در این مرکز خرید می‌توانید در سالن ترامپولین، سینمای VOX، سرزمین بازی با نام Fabyland وقت بگذرانید.

در این مراکز خرید دبی شگفت زده شوید!

سیتی سنتر دیره

سیتی‌سنتر دیره یک مرکز خرید محبوب و معروف در دبی است که از سال ۱۹۹۵ فعالیت خود را آغاز کرده است. این مرکز خرید در منطقه پورت سعید واقع شده و دسترسی آسانی به مترو دارد. سیتی‌سنتر بیش از ۳۵۰ فروشگاه، ۶۰ رستوران و کافه، ۱۲ سینما، یک بولینگ و یک پارک تفریحی را در خود جای داده است. این مرکز خرید انواع کالاهای مختلف را از برندهای بین‌المللی و محلی عرضه می‌کند. شما می‌توانید لباس، کفش، لوازم آرایشی، لوازم الکترونیکی، زیورآلات، ابریشم، ترمه و فرش را در اینجا پیدا کنید. این مرکز خرید همچنین گزینه‌ای مناسب برای سرگرمی خانوادگی است. شما می‌توانید با دیدن فیلم‌های جدید، بازی‌کردن در سالن بولینگ یا لذت بردن از بازی‌های هیجان‌انگیز در پارک تفریحی سیاره جادویی، خود را سرگرم کنید.

سفر فراموش‌نشدنی به دبی با فلای تودی

مراکز خرید دبی از جاهای دیدنی دبی محسوب می‌شوند؛ به گونه‌ای که بسیاری از گردشگران هدف‌شان از سفر به این شهر، دیدار از این مراکز خرید است. در شهر دبی، مراکز خرید متنوعی وجود دارند، اما در این مقاله به معرفی چند تا از بهترین و معروف‌ترین آن‌ها پرداخته شد. این مجموعه‌های خرید علاوه بر فروشگاه‌های مختلف، امکانات دیگری همچون رستوران‌ها، سینماها، آکواریوم‌ها و پارک‌های تفریحی را نیز در خود جای‌داده‌اند و می‌توانند تجربه‌ای لذت‌بخش را برای شما فراهم کنند.

اگر قصد مسافرت به دبی و رفتن به مراکز خرید آن را دارید، برای رزرو هتل و بلیط هواپیما دبی از فلای تودی کمک بگیرید. با مراجعه به وبسایت فلای تودی، در هر زمان و مکان می‌توانید بلیط هواپیمای خود را رزرو کنید. علاوه بر آن، می‌توانید در بین هتل های دبی، بهترین هتل را انتخاب و بهترین اتاق را برای خود و خانواده‌تان رزرو نمایید. برای اطلاعات بیشتر با مشاوران فلای تودی تماس حاصل فرمایید.

#توجه: این مطلب یک رپرتاژ تبلیغاتی بوده و محتوای آن توسط تبلیغ دهنده تهیه و نگارش شده است.
gsxr مسئولیتی در قبال محتوای تبلیغاتی ندارد.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا