هاست پرسرعت
تکنولوژی

دسترسی گسترده جغرافیایی با سرور مجازی هاست ایران

دسترسی گسترده جغرافیایی با سرور مجازی هاست ایران

یکی از انتخاب‌هایی که ممکن است در هنگام راه‌اندازی سایت برای تامین فضا با آن روبرو شوید، سرور مجازی است. سرور مجازی می‌تواند هم در ایران و هم در خارج از کشور برای شما پیکربندی شود. در واقع در هنگام خرید vps انتخاب موقعیت سرور با خود شما خواهد بود.

در شرکت هاست ایران سرور مجازی در لوکیشن‌های مختلفی به شما عرضه می‌شود. در ادامه همین مطلب با سایر مزایای سرور مجازی هاست ایران نیز آشنا خواهید شد. پس با ما همراه باشید.

سرور مجازی هاست ایران، تجریه کیفیت و کارایی

همانطور که می‌دانید سرور مجازی یکی از انواع خدمات ارائه شده در شرکت‌های میزبانی وب است که انتخاب لوکیشن آن به نظر کاربر بستگی دارد. در هاست ایران سرور مجازی با بالاترین تنوع و گستردگی جغرافیایی برای کاربران پیکربندی شده است. شما تنها با اعتماد به هاست ایران می‌توانید لوکیشن سرور مجازی خود را در هر نقطه از اروپا که دوست دارید، انتخاب کنید. کشورهایی نظیر آلمان، ترکیه و حتی فنلاند و انگلیس از جمله موقعیت‌هایی است که شما می‌توانید به عنوان لوکیشن سرور مجازی خود انتخاب کنید.

اگر دوست دارید سرور شما در ایران قرار داشته باشد می‌توانید به هاست ایران اعتماد کنید. سرورهای مجازی ارائه شده در هاست ایران در بهترین دیتاسنترها نگهداری می‌شوند. اگر هم انتخاب شما سرور مجازی خارج از ایران است باز هم هاست ایران در خدمت شماست.  اگر به دنبال دور زدن تحریم‌ها هستید و یا مخاطبان سایت شما در خارج از کشور زندگی می‌کنند و شما دوست دارید لوکیشن سرور بر آن اساس انتخاب شود، کافیست با تیم پشتیبانی هاست ایران در ارتباط باشید تا راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید.

علاوه بر موقعیت جغرافیایی سرور ویژگی‌های دیگری نیز برای این که بگوییم آن سرور از کیفیت بالایی برخوردار است، لازم است. در ادامه با این ویژگی‌ها نیز آشنا خواهید شد.

دسترسی گسترده جغرافیایی با سرور مجازی هاست ایران

ویژگی های سرور مجازی هاست ایران

همانطور که متوجه شدید سرور مجازی هاست ایران با گستردگی جغرافیایی بالایی در نقاط مختلفی از ایران و اروپا به کاربران عرضه می‌شود. از دیگر ویژگی‌های VPS ارائه شده در هاست ایران نیز می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

امکان شخصی سازی سرور

شما می‌توانید با شناختی که از کسب و کار خود دارید سرویس‌های ویژه سازمانی و اقتصادی و غیره را بررسی و سپس انتخاب کنید. در هاست ایران با ایجاد دسته بندی‌های مختلف به کاربران کمک شده است تا بتوانند مطابق استراتژی کسب و کار خود وارد عمل بشوند.

پرداخت به ازای مصرف

این ویژگی سرویس‎های هاست ایران را از سایر رقبا متمایز می‌کند و برای کاربران صرفه اقتصادی بالایی را به همراه دارد. کاربران با خرید VPS هاست ایران تنها به اندازه‌ای که از منابع استفاده کرده باشند، موظف به پرداخت هزینه هستند. در این شرایط اگر کمتر از منابع سرور استفاده کرده باشید نیازی نیست تمام هزینه را بپردازید.

امکان دریافت لایسنس

در هاست ایران یک بازارچه ابری برای کاربران وجود دارد که در آن می‌توانند برای سرویس VPS خود، لایسنس‌های معتبر سی پنل و پلسک را تنها با یک کلیک ساده خریداری کنند، آن هم در بازه زمانی دلخواه! حتی اگر به لایسنس ساعتی یک نرم افزار احتیاج دارید می‌توانید از طریق بازارچه ابری هاست ایران اقدام کنید.

نصب سیستم عامل دلخواه

هر نسخه‌ای که از سیستم‌های ویندوز و لینوکس را که بخواهید کافیست با تیم پشتیبانی فنی هاست ایران در ارتباط باشید تا به صورت رایگان برای شما نصب شود. تصمیم با خود شماست. اگر به راهنمایی خاصی در این زمینه احتیاج دارید، کافیست با کارشناسان فعال در هاست ایران مشورت کنید.

مزایای سرور مجازی هاست ایران

از جمله مزایای این سرویس در هاست ایران می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • این سرویس در سریع‌ترین زمان ممکن به کاربران تحویل داده می‌شود.
  • کاربرانی که از سرویس سرور مجازی استفاده می‌کنند به صورت کامل به کنسول دسترسی دارند می‌توانند به راحتی مدیریت سرور خود را در دست داشته باشند.
  • از به روزترین توزیع‌های سیستم عامل لینوکس در پیکربندی سرور مجازی هاست ایران استفاده شده است.
  • استفاده از کش Nvme سرعت بالایی را در بارگذاری اطلاعات ایحاد می‌کند.
  • در هاست ایران خدمات نصب انواع کنترل پنل نظیر سی‌پنل و پلسک توسط تیم پشتیبانی، برای کاربران وجود دارد.
  • پشتیبانی ۲۴ ساعته در تمام روزهای هفته، خیال کاربران را از به وجود آمدن هرگونه اختلال فنی و حل شدن آن در کم‌ترین زمان ممکن راحت خواهد کرد.

مزیت سرور مجازی نسبت به هاست اشتراکی چیست؟

سرور مجازی امنیت و انعطاف پذیری بیشتری نسبت به انواع هاست اشتراکی دارد. با خرید سرور مجازی می‌توانید به راحتی و در صورت نیاز منابع خود را ارتقا دهید.

در نهایت …

شما با مطالعه این مطلب متوجه شدید که سرور مجازی هاست ایران می‌تواند بهترین گزینه برای راه‌اندازی سایت شما باشد. علاوه بر این کاربرد اگر به دنبال ترید و حضور در بازارهای مالی جهانی هستید استفاده از سرور مجازی خارجی می‌تواند سرعت و کیفیت بالایی را برای شما به ارمغان بیاورد. گستردگی جغرافیایی vps های ارائه شده در هاست ایران شما را در انتخاب باز می‌گذارد و شما می‌توانید با توجه به بودجه و استراتژی خاصی که دارید لوکیشن مد نظر خود را انتخاب کنید.

اگر هنوز هم سوالی درباره سرویس‌های سرور مجازی در هاست ایران دارید می‌توانید با تیم پشتیبانی در ارتباط باشید.

#توجه: این مطلب یک رپرتاژ تبلیغاتی بوده و محتوای آن توسط تبلیغ دهنده تهیه و نگارش شده است.
gsxr مسئولیتی در قبال محتوای تبلیغاتی ندارد.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا