هاست پرسرعت
تکنولوژی

دلیل افزایش تمایل نهنگ‌ها برای خرید توکن سندباکس

دلیل افزایش تمایل نهنگ‌ها برای خرید توکن سندباکس

اگر عضوی از دنیای کریپتوکارنسی باشید، می‌دانید که تمایل نهنگ‌ها چقدر در افزایش قیمت توکن‌ها اثر دارد و آن‌ها معمولاً به توکن های روبه‌پیشرفت علاقه نشان می‌دهند. تراکنش‌های نهنگی افراد را در این بازار هدایت می‌کند و برخی شرکت‌های تحلیل‌گر مدام در حال رصد فعالیت آن‌ها هستند. افراد از این تحلیل‌ها برای سودآوری بهتر و بیشتر در معاملات خود استفاده می‌کنند. امروزه افراد سرمایه‌گذاری بیشتری در صنعت بازی می‌کنند، زیرا با حوزهٔ بلاک‌چین بیشتر عجین شده‌است. محبوبیت بازی‌های متاورسی مانند سندباکس سبب تمایل بیشتر نهنگ‌ها به این سمت شده‌است. قیمت سندباکس یکی از موضوعاتی است که تحلیل‌گران زیادی مانند sentiment روی آن کار می‌کنند و اطلاعات خوبی را در این خصوص منتشر می‌کنند. دنیای متاورس در حال پیشرفت است و این پروژه نیز امروزه موردتوجهٔ بسیاری قرار گرفته‌است.

چرا تحلیل‌های سند را باید بدانیم؟

اگر کاربران در دنیای کریپتوکارنسی قصد معاملهٔ این توکن را داشته باشند، قبل از شناخت صرافی‌های مناسب و کیف پول موردنظر برای آن باید آینده را بررسی کنند. این بررسی‌ها و تحلیل‌ها سبب می‌شود از ضررهای احتمالی جلوگیری شود. Sandbox پروژه‌ای است که توکن‌های غیرقابل‌تعویض ان‌اف‌تی و ترکیب سازمان خودگردان خود را باهم ترکیب کرده‌است، پس از ایجاد این ترکیب، موفق شد تا پلتفرمی غیرمتمرکز برای یک جامعه بازی ایجاد کند.

این پروژه در سال 2021 بنیان نهاده شد و هدف اصلی از ایجاد آن، خلق بازی توسط کاربران است که نکتهٔ بسیار جالب‌توجهی است. تمرکز تیم توسعه‌دهندهٔ این بازی روی اجرایی کردن مفهوم بازی، جهت کسب درآمد بود. تیم توسعه‌دهنده تصمیم داشت تا با ایجاد این بازی، بتواند در بازار کریپتو و ترکیب آن با فناوری بلاک‌چین یک انقلاب ایجاد کند. اکنون می‌توان به‌راحتی از تحلیل‌ها به این نتیجه رسید که نهنگ‌ها توجهٔ خاصی به این توکن و پروژه پیداکرده‌اند. همچنین پیشگامان در صنعت بازی‌های کریپتو نیز به آن روی آورده‌اند که ازجملهٔ آن‌ها می‌توان به Helix، Atari و  Crypto Kitties اشاره کرد.

این پروژه به‌طور کل از دو واژهٔ اصلی به نام سند به معنای شن و باکس به معنای جعبه ساخته شده‌است و بازیکنان درون آن می‌توانند برای بازی، فضای موردعلاقهٔ خود را ایجاد کنند. با خلق این فضا توسط کاربران، می‌توان از این طریق کسب درآمد پیدا کرد. توکن‌هایی که درون این بازی وجود دارند، سند نام دارند و قیمت سند براساس گذر زمان متغیر است. خرید سند توسط نهنگ‌ها در این مدت توانسته روی قیمت سندباکس اثر بگذارد.

سند انباشت قابل‌توجهی داشته است

سند اولین رمز ارز و توکن دنیای متاورس است که با وجود برخی مشکلات همچنان انباشت آن رو به افزایش است و تابه‌حال نیز افزایش چشمگیری داشته است. sandbox بازی متاورسی است که بر شبکهٔ اتریوم مبتنی است و کاربران آن می‌توانند زمین‌هایی مجازی را درون آن خریداری کنند. در این بازی امکان ایجاد آوار وجود دارد و همچنین ان‌اف‌تی نیز در این پلتفرم بازی حضور دارد. از این پروژه به‌عنوان یکی از جذاب‌ترین و محبوب‌ترین بازی‌ها در متاورس نام برده می‌شود.

Santimebt طی گزارشی گفته است که این توکن در اواخر سال 2021، یکی از محبوب‌ترین رمز ارزها بوده‌است، اما در سال 2022 با کاهش قیمت دست‌وپنجه نرم می‌کرد. گزارش‌های این‌چنینی در دنیای کریپتوکارنسی روی آیندهٔ معاملات تأثیر بسیار زیادی دارد، اما باید بگوییم خبر خوبی در این حوزه وجود دارد و آن‌هم انباشت نهنگ‌ها و نگه‌داری سند در اوایل مارس بوده‌است. می‌توانید درون تصویر زیر روند و نمودار سهم آدرس‌هایی را ببینید که دارای sandbox هستند.

طبق مشاهدات نهنگ‌ها در حال ساختن خطی مقدم در برخی آلتکوین‌ها مانند کاردانو، دسنترالند و سند هستند. این معیارها توسط سانتیمنت ارائه شده‌است و عنوان می‌کند که نهنگ‌ها علاقهٔ عمده‌ای به این حوزه پیدا کرده‌اند.

دلیل افزایش تمایل نهنگ‌ها برای خرید توکن سندباکس

پیش‌بینی برای آیندهٔ سندباکس

مطالعهٔ نقطه‌نظرات کارشناسان متخصص در حوزهٔ این پروژه، از راه‌هایی است که می‌تواند به پیش‌بینی آیندهٔ خرید سند و قیمت آن کمک کند. نظراتی این‌چنینی در سایت‌های تحلیل ارز دیجیتال انتشار پیدا می‌کنند و افراد می‌توانند از آن بهره ببرند. به‌طورکلی گفته می‌شود خرید سند می‌تواند در طول زمان پیشرفت داشته باشد، اما همیشه باید بازدهی را در طولانی‌مدت نیز در نظر گرفت. در ادامه چند مورد را بررسی می‌کنیم:

  • کریپتوپولیتان

یک وب‌سایت خبری به نام Cryptopolitan وجود دارد که نظرات مثبتی را در خصوص آیندهٔ ‌این ارز ارائه کرده‌است. طبق پیش‌بینی‌هایی که این سایت انجام داده‌است، قیمت این ارز دیجیتال در آینده‌ای نزدیک مرز ده دلار را رد خواهد کرد. این وب‌سایت اعتقاد دارد که طی روندی طولانی‌مدت و در صورت وجود شرایطی خوب، قیمت این دارایی به 50 دلار و در بدترین شرایط نیز به 3 دلار خواهد رسید. طبق بیان این سایت در زمانی که قیمت سند رو به کاهش است، برای صعود سندباکس امید وجود دارد. کریپتوپولیتان دیدگاه روشن و مثبت خود را براساس افزایش تمایل و علاقهٔ افراد به پلتفرم‌های متاورسی می‌داند. همچنین دیدگاه آن نسبت‌به توجهٔ نهنگ‌ها روی این پروژه مثبت است.

دلیل افزایش تمایل نهنگ‌ها برای خرید توکن سندباکس

  • دیجیتال کوین پرایس

وب‌سایتی با نام DigitalCoinPrice آینده‌ای را برای سندباکس در سال 2023 متصور شده‌است طبق آن ارزش معادل قیمت سندباکس به 13 دلار می‌رسد، سپس این قیمت روندی نزولی تا 12 دلار خواهد داشت و در ادامه در سال 2024 به 11 دلار می‌رسد. درنهایت طبق تحلیل‌ها و بررسی‌های این سایت در انتهای 2024 قیمت این ارز به 13 دلار خواهد رسید.

کلام پایانی

در این مقاله پروژهٔ سندباکس را ازلحاظ پیشرفت در حوزهٔ متاورس و دنیای کریپتوکارنسی بررسی کردیم. می‌دانیم که طبق بررسی‌ها، توجهٔ نهنگ‌ها به این ارز جلب و سبب شده‌است تا افرایش انباشت زیادی نسبت‌به آن داشته باشند. توجهٔ نهنگ‌ها می‌تواند اثر مثبتی روی آیندهٔ سندباکس داشته باشد و تعدادی از سایت‌های تحلیلگر نیز بر همین عقیده هستند. این وب‌سایت‌ها آینده‌ای مثبت برای سند متصور شده‌اند که سبب شده‌است معامله گران نیز روی به این‌سو بیاورند. درنهایت انجام هرگونه فعالیتی در فضای کریپتوکارنسی نیاز به بررسی تحلیل‌ها دارد. اقداماتی که در این فضا انجام می‌شود و خبر آن توسط سایت‌های خبری پخش می‌شود، می‌تواند روی آیندهٔ دارایی معامله‌گران اثر بگذارد. برای کسب موفقیت همیشه تحلیل‌ها و خبرها را دنبال کنید تا بتوانید به سودآوری مناسبی در این حوزه برسید.

این مقاله از وب سایت https://wallex.ir/blog/whales-buy-sandbox/  برگرفته شده است.

#توجه: این مطلب یک رپرتاژ تبلیغاتی بوده و محتوای آن توسط تبلیغ دهنده تهیه و نگارش شده است.
gsxr مسئولیتی در قبال محتوای تبلیغاتی ندارد.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا