هاست پرسرعت
بازی

رئیس ایکس باکس: Bethesda دیگر از فشار کاری رنج نمی‌برد

رئیس ایکس باکس: Bethesda دیگر از فشار کاری رنج نمی‌برد

رئیس استودیوهای ایکس باکس مدعی شده است که بتسدا (Bethesda) دیگر از فرهنگ کرانچ یا اصطلاحا فشار کاری رنج نمی‌برد.

به گفته رسانه Kotaku، مت بوتی (Matt Booty) در هفته گذشته در طی یک جلسه شرکتی، یک پرسش و پاسخ برگزار کرد که طی آن به موضوع شرایط کار در بتسدا و شرکت مادر آن یعنی زنیمکس مدیا (ZeniMax Media) پرداخت. از بوتی خواسته شد تا در مورد گزارش قبلی Kotaku صحبت کند. این رسانه ادعا می‌کرد که در طول ساخت Fallout 76، کرانچ‌های سختی در بتسدا وجود داشت. بوتی در طول جلسه گفت:

چالش بسیاری از این مقالات این است که آن‌ها به عقب نگاه کرده و گاهی اوقات به زمان بسیار دور نگاه می‌کنند.

طبق گزارش‌ها، بوتی ادعا کرد که فرهنگ کرانچ «فقط بخشی از صنعت است» و افزود:

این را برای توجیه آن نمی‌گویم، فقط می‌گویم که بخشی از صنعت گیم است. من به معنای واقعی کلمه در اوایل کارم زیر میز می‌خوابیدم و ما به آن مانند یک نشان افتخار نگاه می‌کردیم.

با این حال، او همچنین مدعی شد که آن روزها گذشته است و اظهار داشت:

از صحبت با رهبران بتسدا می‌دانم که شرایطی نداریم که مردم در آن بغض کنند و این جو قلدری را داشته باشیم… من در این مورد مطمئن هستم.

بر اساس گزارش‌ها، بوتی اضافه کرد که احتمال بحران بدون اینکه او از آن اطلاع داشته باشد، وجود دارد و از کارمندان خواست که فرآیندهای داخلی ایکس باکس، از جمله امکان ارائه بازخورد ناشناس را دنبال کنند تا اطمینان حاصل شود که هیچ‌گونه مشکلی در روند کاری شرکت بتسدا وجود نداشته باشد. در سال 2019، ایکومی ناکامورا (Ikumi Nakamura) که در آن زمان کارگردان Ghostwire Tokyo بود، شرکت تانگو گیم‌ورکز (Tango Gameworks) که متعلق به زنیمکس است را ترک کرد، زیرا فشار زندگی و کاری او بر سلامتش تاثیر منفی می‌گذاشت.

آخرین عناوین بتسدا، Starfield و Redfall، قرار بود اواخر امسال منتشر شوند. با این حال، در بیانیه ای در ماه گذشته، ناشر متعلق به ایکس باکس اعلام کرد که برای توسعه این بازی‌ها به زمان بیشتری نیاز دارد و آن‌ها را تا سال 2023 به تعویق انداخت.

DARKSIRENehsan.aکاکاسنگیInvisible bearded userامیر حسینDr.Pyromeysamb@alistarMmfbکاپتان استخونیBahramفیل خالی بند شاگرد عمو جیمعلیPlayground GamesNVIDIA GeForce GTXSquatlatex2RaminEMPEROR NIMA SHAMSReversepointaminmore

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا