هاست پرسرعت
تکنولوژی

ردمی نوت 12 فور جی معرفی شد؛ تغییرات جزئی در طراحی و پردازنده

ردمی نوت 12 فور جی معرفی شد؛ تغییرات جزئی در طراحی و پردازنده

شیائومی اخیراً عرضه جهانی سری ردمی نوت 12 خود را آغاز کرده و ما نیز در وب‌سایت دیجی رو پیش از این به معرفی مدل‌های استاندارد، پرو و پرو پلاس این سری پرداخته‌ایم. اکنون نیز قصد داریم به نسخه فور جی ردمی نوت 12 که به تازگی رونمایی شده، بپردازیم. با ما همراه باشید.

همان‌طور که گفتیم، پیش از این در مطلبی جداگانه به بررسی مشخصات و ویژگی‌های ردمی نوت 12 پرداخته‌ایم و اکنون قصد داریم به مرور تفاوت‌هایی که نسخه 4G با نسخه 5G آن دارد بپردازیم. ابتدا از طراحی بدنه شروع می‌کنیم. ردمی نوت 12 فور جی در مقایسه با نمونه 5G خود انحنای کمتری داشته و پنل پشتی آن به صورت صاف طراحی شده است. با این حال، مدل 4G همچنان از صفحه نمایش امولد 6.67 اینچی با وضوح فول اچ‌دی پلاس و نرخ تازه‌سازی 120 هرتز بهره می‌برد. در بخش پردازنده نیز تفاوت‌هایی وجود دارد و ردمی نوت 12 فور جی به تراشه اسنپدراگون 685 مجهز شده و در کنار آن از 4، 6 یا 8 گیگابایت حافظه رم و 64 یا 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی استفاده می‌کند.

ردمی نوت 12 فور جی

در بخش دوربین هم در ردمی نوت 12 فور جی از یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی استفاده شده که انتظار می‌رود تاحدودی عکس‌های بهتری از دوربین 48 مگاپیکسلی نوت 12 معمولی ثبت کند. سنسورهای کمکی فوق عریض 8 مگاپیکسلی و تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی بدون تغییر باقی مانده و کاملاً یکسان هستند. ردمی نوت 12 فور جی سیستم عامل MIUI 14 مبتنی بر اندروید 13 را به صورت پیش فرض اجرا می‌کند و همانند نسخه 5G خود از همان باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 33 وات تغذیه می‌کند.

ردمی نوت 12 فور جی در رنگ‌های خاکستری، سبز نعنایی و آبی یخی تولید شده و قیمت آن از 199 یورو برای نسخه پایه 4/64 گیگابایتی شروع می‌شود.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا