هاست پرسرعت
تکنولوژی

رد مجیک 8 پرو با سرعت شارژ 165 وات تأییدیه عرضه گرفت

رد مجیک 8 پرو با سرعت شارژ 165 وات تأییدیه عرضه گرفت

خرید بلیط هواپیما از سفرمارکت

نوبیا رد مجیک 8 پرو (Nubia Red Magic 8 Pro) تا چند هفته آینده رونمایی خواهد شد و گواهینامه 3C هم که اخیراً به آن اختصاص یافته این موضوع را تأیید می‌کند. در حالی که هنوز اطلاعات زیادی در مورد این گوشی فاش نشده، اما کمپانی چینی نوبیا قبلاً به طور رسمی اعلام کرده بود که در گوشی گیمینگ بعدی خود از تراشه پرچمدار جدید کوالکام یعنی اسنپدراگون 8 نسل 2 کوالکام استفاده خواهد کرد. با دیجی رو همراه باشید.

علاوه بر این، این گواهینامه نشان می‌دهد که گوشی گیمینگ بعدی از سری رد مجیک از شارژ سیمی 165 وات پشتیبانی خواهد کرد. این شارژ نسبت به 135 وات فعلی در رد مجیک 7 پرو و رد مجیک 7 اس پرو بیشتر است و نوید یک ارتقاء قابل توجه را می‌دهد. هر دو پرچمدار قبلی نوبیا باتری 5000 میلی آمپر ساعتی خود را در عرض 15 دقیقه از صفر به 100 درصد می‌رساندند و از همین رو اگر اندازه باتری ثابت بماند، افزایش سرعت شارژ ممکن است باعث ثبت یک رکورد جدید در زمینه شارژ کامل باتری شود.

رد مجیک

البته، باید توجه داشته باشیم که چنین سرعت‌هایی فقط برای مدل‌های چینی رد مجیک اعمال می‌شود و متأسفانه در مدل‌های جهانی یا گلوبال سرعت شارژ محدود می‌شود. به عنوان مثال، دو گوشی رد مجیک 7 پرو و رد مجیک 7 اس پرو با شارژ 65 وات در بازارهای جهانی عرضه شدند. مشخص نیست که آیا وضعیت در سال 2023 و در مورد رد مجیک 8 پرو نیز همچنان پابرجا خواهد بود یا نه.

جدا از قدرت شارژ، همچنین بنا بر گواهینامه قبلی کسب شده توسط رد مجیک 8 پرو، می‌دانیم که این گوشی از اتصال‌های بلوتوث نسخه 5.2 و فایو جی (5G) نیز پشتیبانی خواهد کرد. فعلاً این‌ها تنها اطلاعاتی هستند که در مورد گوشی گیمینگ بعدی نوبیا داریم، اما مطمئناً با نزدیک‌تر شدن به زمان عرضه شاهد افشای اطلاعات بیشتری از آن خواهیم بود. پس در روزها و هفته‌های آتی نیز همچنان با بخش اخبار دیجی رو همراه باشید.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا