هاست پرسرعت
تکنولوژی

رد مجیک 9 با پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 3 در Geekbench دیده شد

رد مجیک 9 با پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 3 در Geekbench دیده
شد

کوالکام در اواخر ماه اکتبر تراشه پردازشی پرچمدار جدید خود با نام اسنپدراگون 8 نسل 3 را معرفی خواهد کرد، اما می‌دانیم که این تراشه قبلاً در اختیار سازندگان گوشی قرار گرفته و آن را امتحان کرده‌اند. بر همین اساس، یک نمونه اولیه از گوشی تولید شده با اسنپدراگون 8 نسل 3 در تست بنچمارک Geekbench مورد ارزیابی قرار گرفته و توانسته امتیاز بسیار قابل توجه 5977 را در بخش چند هسته‌ای کسب کند که 20 درصد بیشتر از نتایج نسل دوم و فعلی اسنپدراگون 8 است. با دیجی رو همراه باشید.

این گوشی با شماره مدل NX769J در نتایج Geekbench رؤیت شده و با اینکه نام دقیق آن قید نشده اما گفته می‌شود که همان نوبیا رد مجیک 9 (ZTE nubia Red Magic 9) جدیدترین گوشی گیمینگ متعلق به ZTE است. این گوشی در کنار اسنپدراگون 8 نسل 3 به 12 گیگابایت حافظه رم و سیستم عامل اندروید 14 نیز مجهز خواهد بود. تراشه پردازشی جدید کوالکام با اسم رمز «pineapple» در Geekbench فهرست شده است که پیش از این همین اسم رمز را در گلکسی اس 24 هم دیده بودیم. با این حال، نتایجی که پرچمدار بعدی سامسونگ با همین پردازنده به دست آورده، به دلیل نسخه‌های مختلف برنامه تست بنچمارک کمی متفاوت است.

رد مجیک 9 در Geekbench

انتظار می‌رود که در این نسل، کوالکام معماری جدیدی را برای تراشه‌های پرچم‌دار خود معرفی کند. پردازشگر مرکزی یا همان CPU در این تراشه شامل هشت هسته با چینش 1+5+2 خواهد بود. به این معنی که یک هسته قدرتمند از نوع Cortex-X4 در کنار 5 هسته متوسط از نوع Cortex-A720 و 2 هسته کم مصرف از نوع Cortex-A520 قرار خواهد داشت. این در حالی است که به نظر می‌رسد پردازنده گرافیکی نیز از نوع Adreno 750 با 10 مگابایت کش L3 خواهد بود که در مقایسه با نسل فعلی 20 درصد بیشتر شده است. همایش اسنپدراگون کوالکام امسال یک ماه زودتر از موعد همیشگی و در روز 24 اکتبر (2 آبان) برگزار خواهد شد و در آن روز می‌توانیم اطلاعات کاملی در مورد اسنپدراگون 8 نسل 3 و ویژگی‌های آن به دست بیاوریم.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا