هاست پرسرعت
تکنولوژی

رزرو هتل و مسافرخانه ارزان در تهران با اسنپ روم

رزرو هتل و مسافرخانه ارزان در تهران با اسنپ روم

روزانه افراد زیادی برای درمان، تحصیل، مهاجرت یا دلایل دیگر به تهران سفر می‌کنند؛ اگر شما هم جزو این افراد هستید باید بدانید که یکی از بزرگ‌ترین و همچنین اصلی‌ترین چالش‌هایی که در طول این سفر باید با آن کلنجار بروید، پیداکردن محلی امن و راحت برای اقامت یا پیدا کردن مسافرخانه تهران است.

برای رزرو هتل تهران یا مسافرخانه ارزان در تهران می‌توانید به سایت اسنپ روم مراجعه کنید و اقامتگاه دلخواه خود را با بهترین قیمت و کیفیت رزرو نمایید.

تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا برخی از این هتل‌ها و مسافرخانه‌ها را به شما معرفی کنیم و درباره مزایای اسنپ روم برای رزرو اقامتگاه بیشتر برای شما صحبت کنیم.

هتل دو ستاره شهریار نوین

این هتل در میدان رازی، خیابان آیت الله ایروانی و در نبش کوچه تفنگچیان و پلاک 93 قرار گرفته است؛ برای رزرو مسافرخانه تهران یا هتل خوب در این محدوده می‌توانید روی شهریار نوین حساب کنید. شما می‌توانید انواع اتاق‌های یک تخته تا چهار تخته سینگل و دبل را در این هتل رزرو کنید. ازجمله امکانات این هتل می‌توان به موارد مختلفی مانند پارکینگ، رستوران، لابی، اینترنت، لاندری (خشکشویی) و…. اشاره کرد.

رزرو هتل و مسافرخانه ارزان در تهران با اسنپ روم

ازجمله قوانین این هتل می‌توان موارد زیر را نام برد:

1-زمان تحویل اتاق در این هتل ساعت 14 و زمان تخلیه آن ساعت 12 است و باید به این نکته توجه داشته باشید که در صورت تخلیه دیرهنگام اتاق باید مبلغی را به عنوان جریمه به هتل پرداخت کنید.

2-هنگام رزرو هتل تهران ارزان از طریق اسنپ روم باید کارت شناسایی خود را همراه داشته باشید.

3-شما می‌توانید فقط تا ساعت 14 روز شروع اقامت، رزروتان را کنسل کنید.

4- با رزرو مسافرخانه تهران از طریق اسنپ روم دیگر لازم نیست در ازای کنسل­کردن و لغو رزروتان هزینه‌ای پرداخت کنید.

برای اطلاعات بیشتر به سایت اسنپ روم مراجعه کرده و هتل دلخواه خود را رزرو کنید.

هتل آپارتمان تاوریژ

این هتل در ونک، خیابان ملاصدرا، شیراز جنوبی و برزیل غربی با پلاک 154 قرار گرفته و در سال 1388 در 5 طبقه و تعداد 16 اتاق ساخته شد؛ به همین خاطر اگر در این محدوده نیاز به رزرو مسافرخانه ارزان در تهران یا هتل آپارتمان تاوریژ داشتید، می‌توانید آن را از طریق اسنپ روم رزرو کنید.

لازم به ذکر است که بدانید این هتل در سال 1397 مورد بازسازی قرار گرفت و هم‌اکنون با کیفیت و امکانات بهتر در اختیار شما مسافران و مهمانان عزیز است. ازجمله امکانات این هتل آپارتمان می‌توان به پارکینگ، آسانسور، رستوران، کافی شاپ، لابی، اینترنت رایگان و…. اشاره کرد.

برخی از قوانین مسافرخانه تهران شامل موارد زیر است:

1-زمان تحویل اتاق ساعت 14 و زمان تخلیه آن ساعت 12 است؛ در صورتی که دیرتر از زمان مقرر اتاقتان را تخلیه کنید، باید مبلغی را به عنوان جریمه پرداخت کنید.

2-هزینه اقامت کودکان شما در هتل طبق تعرفه محاسبه می‌شود.

3-امکان پذیرش زوجین در اسنپ روم تنها با ارائه مدارک محرمیت وجود دارد.

4-در روزهای تعطیلات رسمی و ایام نوروز امکان لغو رزرو وجود ندارد.

برای کسب هرگونه اطلاعات بیشتری می‌توانید به سایت محبوب اسنپ روم مراجعه کنید.

رزرو هتل و مسافرخانه ارزان در تهران با اسنپ روم

جمع بندی

با اسنپ روم دیگر نیازی نیست تا نگران محل اقامت خود باشید؛ این سایت دارای سابقه‌ای چندین ساله و درخشان در زمینه اجاره مسافرخانه تهران یا هتل تهران ارزان و انواع اقامتگاه‌های هتلی و غیر هتلی است. قابل ذکر است که بدانید اسنپ روم جزو گروه بزرگ اسنپ بوده و شما می‌توانید اقامتگاه مد نظر خود را از طریق برنامه اسنپ، برنامه اسنپ روم، سایت اسنپ روم یا تماس با کارکنان آن رزرو کنید.

ازجمله مزایای آن هم می‌توان به پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته، امکان دریافت تخفیف از طریق بخش کلاب اسنپ، نزدیک بودن به مناطق مهم شهر، نزدیک بودن به وسایل حمل و نقل عمومی و….. اشاره کرد.

#توجه: این مطلب یک رپرتاژ تبلیغاتی بوده و محتوای آن توسط تبلیغ دهنده تهیه و نگارش شده است.
gsxr مسئولیتی در قبال محتوای تبلیغاتی ندارد.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا