هاست پرسرعت
تکنولوژی

ریلمی C55 با ویژگی شبیه به جزیره پویای آیفون معرفی شود

ریلمی C55 با ویژگی شبیه به جزیره پویای آیفون معرفی شود

کمپانی چینی ریلمی که به خاطر تولید گوشی‌های مقرون به صرفه با ویژگی‌های برتر بسیار شناخته شده است، امروز از یک محصول جدید تحت عنوان ریلمی C55 رونمایی کرده است. این گوشی هوشمند باز هم یک نوآوری دیگر را به دنیای اندروید آورده و قابلیتی موسوم به مینی کپسول (Mini Capsule) که شبیه به «جزیره پویا» در گوشی‌های آیفون عمل می‌کند. به کمک این قابلیت می‌توان اعلان‌ها، هشدار باتری و میزان مصرف داده را در کنار حفره دوربین در بالای نمایشگر مشاهده کرد و به این ترتیب، حفره روی صفحه نمایش از آن حالت آزاد دهنده و مزاحم همیشگی خود خارج می‌شود.

ریلمی C55

از جمله مشخصات بارز ریلمی C55 می‌توان به صفحه نمایش 6.72 اینچی IPS LCD با نرخ تازه‌سازی 90 هرتز، تراشه پردازشی هلیو G88 از محصولات مدیاتک و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 33 وات اشاره کرد. در پشت بدنه و در بخش دوربین نیز شاهد به‌کارگیری یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی و یک واحد تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی هستیم. در قسمت نرم افزاری هم سیستم عامل Realme UI 4.0 مبتنی بر اندروید 13 به صورت پیش فرض نصب شده و به محض خروج از جعبه قابل استفاده است.

ریلمی C55

ریلمی C55 در رنگ‌های مشکی و طلایی روشن عرضه شده و قیمتی هم که برای مدل 4/64 گیگابایتی آن تعیین شده چیزی در حدود 133 دلار است. البته، این گوشی در دو پیکربندی دیگر با ترکیب حافظه 6/64 گیگابایت و 8/128 گیگابایت نیز تولید شده که قیمت آن‌ها به ترتیب معادل 145 و 170 دلار است. فروش آزاد این گوشی قرار است از روز 28 مارس (8 فروردین) آغاز شود.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا