هاست پرسرعت
تکنولوژی

زمان برگزاری کنفرانس Google I/O 2023 مشخص شد

زمان برگزاری کنفرانس Google I/O 2023 مشخص شد

ساندار پیچای، مدیر عامل گوگل، اعلام کرد که کنفرانس سالانه توسعه دهندگان این شرکت موسوم به Google I/O امسال در روز 10 مه (20 ارديبهشت 1402) برگزار خواهد شد. این رویداد در محل همیشگی خود یعنی سالن آمفی‌تئاتر Shoreline که درست روبه‌روی مقر گوگل در مانتین ویو ایالت کالیفرنیا قرار دارد، برگزار خواهد شد.

کنفرانس Google I/O 2023 برای اولین بار در طی چهار سال گذشته که با شیوع جهانی ویروس کرونا روبرو بودیم، به صورت حضوری خواهد بود، اما با این حال همچنان به صورت زنده پخش خواهد شد تا همه علاقه‌مندان بتوانند آن را دنبال کنند.

Google I/O

انتظار داریم گوگل در کنفرانس جدید خود جزئیات مربوط به اندروید 14 بتا را تشریح کند، چرا که اولین پیش نمایش توسعه دهندگان این سیستم عامل در حال حاضر منتشر شده است. در زمینه محصولات سخت افزاری نیز امیدواریم جزئیاتی در مورد اولین گوشی تاشو و اولین تبلت از برند پیکسل ارائه شده و نسخه جدیدی از پیکسل بادز پرو (Pixel Buds Pro) رونمایی شود. پیکسل بادز پرو برای اولین بار در کنفرانس گوگل I/O سال گذشته معرفی شده بود.

ربات‌های گفتگوگر (چت بات‌ها) و هوش مصنوعی نیز نقطه عطف مهمی در سال 2023 هستند و ممکن است گوگل در کنفرانس پیش رو رسماً خبر از راه‌اندازی سرویس بارد (Bard) بدهد که قرار است رقیبی جدی برای ChatGPT و البته بینگ جدید مایکروسافت باشد.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا