هاست پرسرعت
تکنولوژی

زنگ خطر برای سامسونگ: پیکسل فولد بسیار ارزان‌تر از زد فولد 4 و 5 خواهد بود

زنگ خطر برای سامسونگ: پیکسل فولد بسیار ارزان‌تر از زد فولد 4 و 5 خواهد بود

گوگل مدتی است که در حال کار بر روی گوشی هوشمند تاشوی خودش است. در حالی که تاکنون شایعات و گزارش‌های غیررسمی زیادی در مورد این گوشی موسوم به پیکسل فولد (Pixel Fold) منتشر شده، اما اشاره زیادی به قیمت احتمالی آن نشده است. اما اطلاعات فاش شده جدید نشان می‌دهند که قیمت این گوشی تاشو بسیار جذاب و رقابتی خواهد بود و می‌توان برگ برنده آن در بازار باشد. با دیجی رو همراه باشید.

آخرین اطلاعاتی که توسط افشاگر معروف، Yogesh Brar، منتشر شده نشان می‌دهند که ظاهراً پیکسل فولد با قیمتی بین 1300 تا 1500 دلار آمریکا عرضه خواهد شد. اگر این اطلاعات درست باشد، به این معنی است که اولین گوشی تاشو غول جستجوی جهان ممکن است تا 500 دلار ارزان‌تر از گلکسی زد فولد 4 سامسونگ باشد! زد فولد 4 سال گذشته عرضه شده و جدیدترین نسل از گوشی‌های تاشو سامسونگ محسوب می‌شود. این قیمت‌گذاری احتمالی پیکسل فولد می‌تواند زنگ خطر را برای شرکت کره‌ای به صدا درآورد، چرا که این شرکت در حال حاضر در بازار گوشی‌های تاشو پیشتاز است و مسلماً دوست ندارد جایگاه خود را از دست بدهد.

گوگل پیکسل فولد

با این قیمت، پیکسل فولد احتمالاً بسیار ارزان‌تر از گلکسی زد فولد 5 نیز خواهد بود که قرار است اواخر امسال عرضه شود. زیرا احتمالاً زد فولد 5 هم برچسب قیمتی مشابه با زد فولد 4 خواهد داشت و نمی‌توان انتظار تغییر چشمگیری را در این زمینه داشت. Yogesh Brar در گزارش اخیر خود همچنین فاش کرده که گوشی مورد انتظار پیکسل فولد به همراه مدل میان‌رده و مقرون به صرفه پیکسل 7a در رویداد گوگل I/O رونمایی خواهد شد. این رویداد بزرگ احتمالاً در ماه مه 2023 (اردیبهشت 1402) برگزار خواهد شد.

برای کسانی که اطلاع ندارند باید اشاره کنیم که تصور می‌شود پیکسل 7a با قیمتی در حدود 450 تا 500 دلار آمریکا عرضه شود که تقریباً همان قیمت عرضه پیکسل 6a است. به خاطر داشته باشید که این اطلاعات هنوز به صورت رسمی تایید نشده‌‌اند، بنابراین هرگونه تغییر در آن‌ها وجود دارد و برای کسب اطلاعات قطعی باید تا زمان برگزاری گوگل I/O منتظر بمانیم.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا