هاست پرسرعت
تکنولوژی

سامانه جامع مدیریت منابع و سرمایه انسانی

سامانه جامع مدیریت منابع و سرمایه انسانی

خرید بلیط هواپیما از سفرمارکت

هم‌سو کردن توانمندی‌ها و استعدادهای منابع انسانی با اهداف سازمان از هنرهای مدیران امروزی به شمار می‌آید؛ اگر آگاهی کاملی از ظرفیت‌های سرمایه انسانی سازمان‌ وجود داشته باشد، می‌توان در راستای بهبود عملکرد سازمان، مدیریت کارآمدتر و افزایش بهره وری از آن استفاده کرد.

باتوجه به گستردگی فعالیت‌ها و وظایف مدیر منابع انسانی از قبیل جذب و استخدام، آموزش، ارزیابی عملکرد، جبران خدمت، به سامانه‌های نرم‌افزاری مانند نرم افزار hrm منابع انسانی نیاز دارد که بتواند تمامی وظایف و عملکردهای مربوط به مدیریت سرمایه انسانی را مطلوب و به طور یکپارچه با سایر سیستم‌های اطلاعاتی سازمان پوشش دهد.

با ما همراه باشید تا با ویژگی‌ها و مزایای سیستم های مدیریت منابع انسانی آشنا شوید.

نرم افزار مدیریت منابع انسانی چیست ؟

با پیشرفت فناوری، خیلی از شرکت‌ها شروع به استفاده از تکنولوژی در فرآیندهای کسب و کار خود کردند. نرم افزار مدیریت منابع انسانی سیستم مفیدی است که فرآیندهای استخدام، محاسبه حقوق و دستمزد و مدیریت کارمندان را سریع‌تر و راحت‌تر می‌کند. این نرم افزار باعث افزایش کارایی کسب و کار می‌شود و با یکپارچه کردن همه عناصر، امکان دسترسی راحت به اطلاعات کارمندان را فراهم می‌کند.

هدف از نرم افزار مدیریت منابع انسانی ترکیب فرآیندهای مختلف منابع انسانی و مدیریتی در یک مکان متمرکز است. مدیر می‌تواند وظایف را تعیین کند، پیشرفت را ارزیابی و کنترل کند و به تیم‌هایی که بهترین عملکرد را داشته‌اند پاداش دهد.

کاربرد نرم افزار جامع مدیریت منابع انسانی

نرم‌افزارهای مختلفی در زمینه مدیریت کسب و کار و به خصوص مدیریت منابع انسانی طراحی و تولید می‌شود. اما اکثر این محصولات یک سری اهداف مدیریتی مشخص و ثابتی دارند و معمولا موارد زیر را پوشش می‌دهند:

  1. مدیریت اطلاعات پرسنل و برنامه‌ریزی برای آن‌ها
  2. انجام محاسبات و پرداخت‌های مربوط به جبران خدمات پرسنل
  3. نظارت بر آموزش، مدیریت استعدادها و مسیر شغلی پرسنل
  4. مجموعه‌ای از ابزارهای نظارت و ارزیابی مناسب برای تیم‌های بزرگ و کنترل از راه دور پرسنل

چرا باید از نرم افزار مدیریت پرسنل استفاده کنیم؟

تا اینجا در مورد سیستم مدیریت منابع انسانی و دلایل اصلی استفاده از آن مثل یکپارچگی مدیریت پرسنل صحبت کردیم؛ اما دلایل متعدد دیگری هم برای استفاده از آن وجود دارد. در ادامه دلایل استفاده از نرم افزار مدیریت پرسنل را بررسی می‌کنیم:

  1. ساده‌سازی فرآیندهای مدیریت نیروی انسانی
  2. استفاده بهتر از تمام استعدادها و پتانسیل‌های تیم
  3. امکان استفاده در همه سازمان‌های تجاری برای ساده‌سازی استخدام، بررسی و ارزیابی
  4. امکان استفاده برای آژانس‌های استخدامی، استعدادیابی و آشنایی کارفرماها با متخصصان بااستعداد
  5. بهبود و توسعه عادت‌های مدیریتی
  6. امکان ارزیابی دقیق عملکردها

مزایای اصلی نرم افزار مدیریت منابع انسانی چیست ؟

استخدام موثر با سیستم جامع مدیریت منابع انسانی

در دنیای امروز روند استخدام به متخصصان منابع انسانی چابک‌تر و ابزارهایی نیاز دارد تا کارایی و بهره‌وری افزایش پیدا کند. سیستم‌های منابع انسانی دارای ماژول‌هایی هستند که جذب نیروی انسانی را راحت‌تر می‌کنند. چون به شما کمک می‌کنند اطلاعیه‌های مربوط به فرصت‌های شغلی را تهیه کنید و در تابلوهای کاری مختلف توزیع کنید؛ در مرحله بعد فقط آن دسته از متقاضیانی را که معیارهای پُست مربوطه را دارند، انتخاب و ارزیابی کنید.

سامانه جامع مدیریت منابع و سرمایه انسانی

مدیریت نیروی انسانی راحت

وجود یک سیستم یکپارچه منابع انسانی شما را از سردرگمی‌های صفحات گسترده و استفاده از چندین سیستم برای انجام کارها راحت می‌کند. این سیستم ها همه عملیات های مورد نیاز برای بررسی را در یک مجموعه واحد قرار می‌‌دهند؛ پس شما می‌توانید از طریق سامانه مدیریت منابع انسانی مقرون به صرفه، وظایف را تعیین کنید، پیشرفت‌ها را پیگیری کنید یا حتی به کارکنان خود پاداش دهید.

سپس با سامانه هوش تجاری سجایانما، تجزیه و تحلیل مجموعه داده‌ها و یافته‌های تحلیلی موجود، خلاصه گزارش‌ها، نمودارها، داشبورد و نقشه‌ها را برای ارائه اطلاعات به کاربران درباره وضعیت کسب‌وکار در دسترس قرار دهید.

همکاری پیشرفته در نرم افزار مدیریت منابع انسانی

امروزه بیشتر سیستم‌های منابع انسانی یک پنل ارتباطی اختصاصی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. کارکنان می‌توانند از این طریق به روزرسانی‌های اخیر را دنبال کنند، درباره کارها نظر دهند یا ایده‌های خود را به اشتراک بگذارند.

در یک ابزار ایده‌آل، یک پایگاه داده قابل جستجو برای همه وجود دارد که پرسنل می‌توانند از هر دستگاهی به آن دسترسی داشته باشند. از طرف دیگر مدیریت می‌تواند دسترسی‌ اعضا و کاربران را به نرم‌افزار مشخص کند و اجازه دهد تا کاربران بنا به سمت خودشان به فایل‌ها دسترسی داشته باشند.

ارزیابی دقیق کارمندان با نرم افزار راهکار مدیریت منابع انسانی

یکی از دلایلی اصلی استعفا و ترک شغل کارمندان، عدم رضایت از محل کار و شغل موردنظر است. خیلی از پرسنل از طرز رفتار، قدردانی از زحماتشان و نبود فرصت برای رشد و ارتقای شغلی ناراضی هستند. به همین دلیل گاها استعفا را بر ماندن ترجیح می‌دهند.

اما یک سیستم منابع انسانی خوب به کنترل دقیق پیشرفت هر کارمند می‌پردازد و شیوه‌های قدردانی از کار و ارائه پاداش شایسته به کارمندان برتر را توسعه می‌دهد. از طرف دیگر این سیستم به شما کمک می‌کند روندها و الگوهای منفی را شناسایی کنید و بفهمید که چگونه به یک کارمند کمک کنید یا مشاوره دهید.

مدیریت حقوق و دستمزد

سیستم‌های مدیریت منابع انسانی می‌توانند به عنوان سیستم حسابداری و مدیریت بودجه و هزینه‌ها هم در نظر گرفته شوند. یعنی خیلی از طراحان در کنار مدیریت منابع انسانی و استخدام، ماژول حقوق و دستمزد هم قرار می‌دهند تا نیازی به فعالیت‌های حسابداری اضافی و وقت‌گیر نداشته باشند. حقوق کارمندان تنها از طریق چند کلیک محاسبه و به حساب آن‌ها واریز می‌شود.

سامانه جامع مدیریت منابع و سرمایه انسانی

برای خرید و دانلود نرم افزار مدیریت منابع انسانی به چه عواملی توجه کنیم؟

  1. انطباق با قوانین کار و استانداردهای مالیاتی
  2. سفارش سازی و مقیاس پذیری نرم افزار مدیریت منابع انسانی
  3. استفاده راحت، لذت‌بخش و بدون مشکل با سامانه مدیریت منابع انسانی hrs
  4. قیمت مناسب به عنوان یکی از مهم‌ترین فاکتورهای انتخاب نرم افزار مدیریت منابع انسانی
  5. پشتیبانی پاسخگو و قابل اعتماد
  6. ادغام برنامه های منابع انسانی با سایر ماژول‌های مدیریتی

خرید نرم ‌افزار مدیریت منابع انسانی

سجایانگار sajayanegar.ir نرم‌افزاری ارائه داده است که تمامی جنبه‌های مدیریت منابع انسانی را شامل می‌شود. دموی این نرم‌افزار گواه بسیار مناسبی برای این ادعا است. در صورتی که از استفاده از دمو لذت بردید، می‌توانید سفارش خرید این محصول را به شرکت سجایانگار ارائه دهید. قیمت نرم‌ افزار منابع انسانی نسبت به دیگر نرم‌افزارهای موجود در بازار اقتصادی است. به صورت کلی نصب نرم افزار مدیریت منابع انسانی باعث افزایش سرعت انجام امور و بهبود عملکرد پرسنل شده و همین امر در دراز مدت صرفه اقتصادی برای شرکت به همراه دارد. در ضمن کارشناسان سجایانگار بعد از نصب نرم‌افزار در سرورهای شرکت و یا به صورت ابری (بدون نیاز به استقرار نرم‌افزار در شرکت) دوره‌های آموزشی نرم‌افزار را نیز برای پرسنل سازمان برگزار می‌کنند.

#توجه: این مطلب یک رپرتاژ تبلیغاتی بوده و محتوای آن توسط تبلیغ دهنده تهیه و نگارش شده است.
gsxr مسئولیتی در قبال محتوای تبلیغاتی ندارد.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا