هاست پرسرعت
تکنولوژی

سامسونگ از یک گوشی تاشو 360 درجه رونمایی کرد

سامسونگ از یک گوشی تاشو 360 درجه رونمایی کرد

سامسونگ به تازگی نمونه اولیه نمایشگر و لولای جدید خود را به نمایش گذاشته که هم به سمت داخل و هم به سمت بیرون تا می‌شود. این طرح مفهومی با عنوان “Flex In & Out” به لولا اجازه می‌دهد تا دستگاه را به صورت 360 درجه جمع کند، در حالی که خط تا و چین صفحه نمایش به میزان قابل توجهی کمتر قابل مشاهده است. هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد اینکه آیا پنل و لولای جدید به زودی در قالب محصولات تجاری وارد بازار خواهند شد یا نه، ارائه نشده است.

گوشی تاشو 360 درجه

این نمایشگر با طراحی لولای جدید خود به دستگاه اجازه می‌دهد تا بدون باقی گذاشتن هیچ فضایی در بین دو طرف، کاملاً تا شود. نمونه اولیه گوشی مجهز به این فناوری در کنار گلکسی زد فولد به تصویر کشیده شده و نشان می‌دهد که ضخامت آن به اندازه گوشی تاشو فعلی سامسونگ خواهد بود. با این حال، می‌توانیم مکانیسم‌های متحرکی را ببینیم که به پنل نمایشگر اجازه می‌دهد به راحتی و بدون کشش خم شود.

گوشی تاشو 360 درجه

چنین طراحی جدیدی گوشی‌های تاشو را از نمایشگر بیرونی بی‌نیاز خواهد کرد و صفحه نمایش داخلی می‌تواند به صورت بیرونی نیز مورد استفاده قرار بگیرد. همچنین، این تغییر به نوبه خود فضای بیشتری را برای باتری‌های بزرگ‌تر و سنسورهای دوربین بزرگ‌تر مهیا خواهد کرد، بدون اینکه ضخامت گوشی بیش از حد بالا برود.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا