هاست پرسرعت
تکنولوژی

سامسونگ امنیت اسکنر اثر انگشت خود را 2.5 میلیارد برابر بهتر می‌کند!

سامسونگ امنیت اسکنر اثر انگشت خود را 2.5 میلیارد برابر بهتر می‌کند!

خرید بلیط هواپیما از سفرمارکت

وب‌سایت خبری SamMobile که از منابع نزدیک به سامسونگ است، در گزارش جدید خود مدعی شده که کمپانی کره‌ای در حال حاضر روی بهبود امنیت اسکنرهای اثر انگشت خود کار می‌کند. یکی از پیشرفت‌های عمده‌ای که این برند به دنبال آن است، جایگزین کردن اسکنر اثر انگشت کوچک با ناحیه اسکن کوچک، با یک اسکنر اثر انگشت منفرد اما بزرگ‌تر است که می‌تواند همزمان چندین اثر انگشت را اسکن کند و طبق گزارش‌ها، ناحیه اسکن بزرگ‌تری خواهد داشت. با دیجی رو همراه باشید.

به گفته Deiter May، مدیرعامل ISORG فرانسه، سامسونگ ممکن است به زودی فناوری اسکن اثر انگشت خود را در پنل‌های اولد آینده بگنجاند. جهت اطلاع باید بگوییم ISORG شرکتی است که اسکنرهای اثر انگشت را برای گوشی‌های هوشمند تولید می‌کند. علاوه بر این، سامسونگ قبلاً فاش کرده که پنل‌های نسل بعدی اولد 2.0 از این فناوری حسگر All-in-One استفاده خواهند کرد. در این فناوری جدید، هویت کاربر گوشی هوشمند را می‌توان با سه اثر انگشت به طور همزمان تأیید کرد، که 2.5 میلیارد برابر امن‌تر از استفاده از تنها یک اثر انگشت است! ایده پشت این فناوری نوین این است که از کل صفحه برای اسکن همزمان سه انگشت استفاده شود.

اسکنر اثر انگشت

طبق گزارش ماه مه ISORG، تا سال 2025 سامسونگ احتمالاً پنل‌های اولد 2.0 را روانه بازار خواهد کرد. از آنجایی که مدل‌های جدید آیفون به فیس آی دی (Face ID) متکی هستند، مدیرعامل این شرکت در مصاحبه‌ای با OLED-inc اظهار داشته که پیش‌بینی نمی‌کند اپل بخواهد در زمینه اسکن اثر انگشت چندگانه ورود کند. در نتیجه، پیش‌بینی می‌شود که سامسونگ علاوه بر تبدیل شدن به اولین سازنده گوشی که امکان اسکن اثر انگشت چندگانه را فراهم می‌کند، بر صنعت گوشی‌های هوشمند در حسگر All-in-One نیز تسلط یابد.

بسیاری از تولید کنندگان مهم گوشی‌های هوشمند پیش از این به ایمنی فناوری اثر انگشت فعلی مهر تأیید زده‌اند و ما در واقع با هیچ مشکل امنیتی قابل توجهی که توسط فناوری اثر انگشت ایجاد شود، مواجه نشده‌ایم. گفته می‌شود فناوری آینده سامسونگ حدود 2.5 میلیارد برابر از مدل فعلی آن ایمن‌تر خواهد یود و این یک پیشرفت بسیار بسیار بزرگ در زمینه امنیت گوشی‌های هوشمند محسوب می‌شود.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا