هاست پرسرعت
تکنولوژی

ساک پارچه ای دوستدار محیط زیست

ساک پارچه ای دوستدار محیط زیست

طی چند سال اخیر، آسیب‌های وارده به محیط زیست به قدری افزایش پیدا کرده‌است که محافظت از آن به یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌ها در سطح بین‌المللی تبدیل شده‌است. برای آن‌که بتوانیم زمین را برای نسل‌های آینده خانه‌ای امن نگه داریم، می‌بایست رد پای خود را بر جای‌جای آن کمرنگ کنیم. متأسفانه عدم‌توجهٔ افراد به سلامت محیط، تاکنون نتیجهٔ مطلوبی را به دنبال نداشته است. محافظت از محیط زیست به صرف نظارت دولت‌ها صورت نمی‌گیرد؛ کافیست هر یک از ما بدانیم که چگونه آثار به‌جامانده از حضورمان را کمرنگ کنیم. به‌عنوان مثال، استفادهٔ کمتر از پلاستیک‌ها و عدم رهاسازی آن‌ها در طبیعت، ساده‌ترین کاری است که می‌توان در این راستا انجام داد. یکی از مواردی که به شما کمک می‌کند تا کمتر از پلاستیک و موارد این‌چنینی استفاده کنید، استفاده از ساک پارچه ای است. در این مقاله پیشنهادی برای کسب‌وکارها داریم تا ضمن تبلیغات، قدمی در راستای حفظ محیط زیست بردارند. با معرفی ساک دستی تبلیغاتی همراه ما باشید.

ساک پارچه‌ای سوزنی چیست؟

ساک‌های پارچه‌ای این روزها رفته‌رفته جایگزین کیسه‌های پلاستیکی می‌شوند و تنوع آن‌ها نیز بسیار افزایش یافته‌است. اگرچه انواع مختلفی از پارچه‌ها در دوخت ساک مورد استفاده قرار می‌گیرند، اما مقصود ما در این مقاله، «پارچه سوزنی» است. پارچه سوزنی نوع خاصی از پارچه است که بافته نمی‌شود و تاروپود ندارد. از این رو به آن پارچهٔ بی‌بافت هم گفته می‌شود. این نوع پارچه به‌صورت ورقه‌های مسطح با طرحی خاص تولید شده و مادهٔ اولیهٔ آن هم پلاستیک ذوب‌شده، پلاستیک فیلم و یا فیبرهای مجزا هستند. از آنجا که این پارچه‌ها را از پلاستیک‌های بازیافت‌شده تولید می‌کنند، آن را دوستدار محیط زیست می‌نامیم.

ساک پارچه‌ای سوزنی بیش از هر چیز به سبب دوام خود شناخته می‌شود. شما می‌توانید از این ساک‌ها به‌صورت مداوم برای مدت طولانی استفاده کنید و خواهید دید که مشکلی برای آن‌ها ایجاد نخواهد شد. از این رو در چند سال اخیر، بسیار مورد توجه قرار گرفته‌اند و علاوه‌بر استفاده‌های روزانه، توسط بسیاری از کسب‌وکارها به‌عنوان یک ابزار تبلیغاتی نیز به‌کار گرفته می‌شوند. کافیست طراحی درستی داشته باشید تا ساک دستی تبلیغاتی، به بهترین روش تبلیغ کسب‌وکار شما تبدیل شود.

کاربردهای ساک دستی تبلیغاتی

ساک دستی تبلیغاتی سوزنی را می‌توان برای هر موقعیتی که از کیسه‌های پلاستیکی استفاده می‌شود، مورد استفاده قرار داد. اگر می‌خواهید برای خرید به بازار بروید، یک ساک پارچه ای بهترین انتخاب برای حمل وسایل است. با داشتن یک ساک این‌چنینی، دیگر نیاز نیست هر بار از فروشنده یک کیسهٔ نایلونی طلب کنید تا یک عامل مخرب دیگر به طبیعت اضافه شود.  شما می‌توانید از این نوع ساک دستی، برای حمل کتاب‌هایتان نیز استفاده کنید. طرح‌های مختلفی از ساک‌های پارچه‌‌ای وجود دارند که با وجود تبلیغاتی بودن، ظاهر مناسبی داشته و قابل استفاده‌اند. حتی برای رفتن به ساحل و استخر، باشگاه، خرید، پیک‌نیک و… می‌توانید از یک ساک پارچه ای استفاده کنید. ساک دستی‌ها ظاهر شکیل و متفاوتی دارند و برخلاف کیسه‌های نایلونی شفاف نیستند. به همین خاطر می‌توانید با خیال راحت، از آن‌ها استفاده کنید.

ساک پارچه ای دوستدار محیط زیست

انواع بگ پارچه ای سوزنی چه مزایایی دارند؟

بگ پارچه ای تبلیغاتی مزایای متعددی دارد و همین مسئله سبب افزایش کاربرد آن در این سال‌ها شده‌است. با یک بار استفاده از این ساک دستی‌ها، خواهید دید که چقدر کار شما را در جابه‌جا کردن وسایل و خرید کردن تسهیل می‌کنند. صاحبان کسب‌وکارها نیز باید بدانند که کاربرد گستردهٔ این ساک دستی‌ها، آن‌ها را به انتخابی مناسب برای تبلیغات تبدیل کرده‌است. چند مورد از مزایای بگ پارچه ای را در ادامه قید کرده‌ایم:

  • کیسه‌های پارچه‌ای دوام بسیار بالایی دارند. این بگ‌ها را می‌توانید تا سال‌ها مورد استفاده قرار داده و در مواقع مختلف آن‌ها را به‌کار گیرید.

  • تنوع در رنگ پارچه‌های سوزنی قابل‌توجه است. هر رنگی که بخواهید را می‌توانید در پارچه‌های سوزنی پیدا کنید و آن را برای دوخت ساک دستی تبلیغاتی به‌کار بگیرید.

  • این ساک دستی‌ها قابلیت شست‌وشو دارند و می‌توانید آن‌ها را پس از شستن، اتو کنید و مجدداً مورد استفاده قرار دهید.

  • می‌توانید روی ساک دستی‌ها طرح‌های مختلفی را چاپ کنید. چاپ روی پارچه به شما این امکان را می‌دهد که از آن برای تبلیغات استفاده کنید.

  • مدل‌های مختلفی را نیز می‌توانید برای دوخت ساک دستی انتخاب کنید. مدل‌های گوناگون برای کارهای مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند.

ساک پارچه ای دوستدار محیط زیست

تبلیغات با ساک‌های پارچه‌ای

یکی از مهم‌ترین کاربردهای ساک دستی پارچه‌ای، تبلیغات است. عمدتاً کسب‌وکارهای مختلف برای آن‌که بتوانند کار خود را به طیف بیشتری از افراد معرفی کنند، از ساک دستی تبلیغاتی استفاده می‌کنند. همان‌طور که گفته شد، پارچه‌های سوزنی دوام فوق‌العاده‌ای دارند و قابلیت چاپ روی آن‌ها یکی از مهم‌ترین مواردی است که دربارهٔ این نوع پارچه‌ها پررنگ شده‌است. از چندین سال قبل، چاپ روی کیسه‌های پلاستیکی برای معرفی یک کسب‌وکار، رواج یافته بود و بگ‌های نایلونی با طرح‌های مختلفی دیده می‌شدند. حال امروزه به سبب آن‌که اغلب تجهیزات همسو با سلامت محیط زیست طراحی می‌شوند، کیسه‌های نایلونی نیز جای خود را به کیسه‌های پارچه‌ای داده‌اند. یک ساک دستی تبلیغاتی می‌تواند بهترین انتخاب برای معرفی کسب‌وکارتان باشد. برای این کار معمولاً از یک طرح ساده متشکل از اسم برند، لوگو و راه‌های ارتباطی استفاده می‌شود و آن‌ها را روی پارچه چاپ می‌کنند. همچنین باید توجه داشته باشید که این نوع چاپ اغلب تک‌رنگ است و به روش سیلک انجام می‌شود.

بازدهٔ تبلیغات روی ساک دستی چقدر است؟

همان‌طور که پیش‌تر گفتیم، ساک دستی تبلیغاتی را می‌توان به فراوانی مورد استفاده قرار داد. مشتریان شما پس از دریافت این ساک دستی‌ها، قطعاً آن‌ها را به دفعات مورد استفاده قرار می‌دهند و همین مسئله سبب پررنگ شدن نام مجموعهٔ شما در ذهن مخاطبان خواهد شد. این فرایند همان چیزی است که در مسیر برندینگ اتفاق می‌افتد و نام برند شما را به عبارتی آشنا تبدیل خواهد کرد. از سوی دیگر با توجه به بادوام بودن این محصول، با یک بار چاپ ساک دستی تبلیغاتی، تا سال‌ها آیتم تبلیغاتی شما دست‌به‌دست خواهد شد و به ازای هر بار جابه‌جایی، عده‌ای از افراد با برندتان آشنا می‌شوند.

آیتکس؛ بهترین انتخاب برای تبلیغات شما

اگر به دنبال تبدیل بگ پارچه ای به ساک دستی تبلیغاتی هستید، ضروری است که کار را به‌دست کاردان بسپارید تا بهترین نتیجهٔ ممکن را از این تبلیغات بگیرید. گروه چاپ «آیتکس» سال‌هاست که در این حوزه مشغول به فعالیت بوده و بهترین نمونه‌کارها را به مشتریان خود ارائه می‌کند. هر نوع ساک دستی و بگ پارچه ای تبلیغاتی را می‌توانید از طریق گروه تبلیغاتی آیتکس سفارش داده و طرح دلخواه خود را روی مواردی چون کیسه‌های سوزنی چاپ کنید. کیفیت چاپ مجموعهٔ آیتکس ثابت‌شده است و در طی این سال‌ها که با عناوین مختلف در صنعت چاپ فعالیت داشته‌اند، بهترین خدمات را به ثبت رسانده است. برای کسب اطلاعات بیشتر دربارهٔ خدمات این مجموعه، می‌توانید به وب‌سایت آن‌ها مراجعه کرده و با کارشناسان در ارتباط باشید.

کلام آخر

مجموعهٔ آیتکس علاوه‌بر ساک دستی تبلیغاتی، انواع دیگری از محصولات تبلیغاتی مانند پوشه پارچه‌ای، نایلون و … را نیز ارائه می‌کند. هر یک از این محصولات بسته به حوزهٔ کسب‌وکار شما، می‌توانند کاربردی و مؤثر باشند. اگر به دنبال یک روش تبلیغاتی با بازدهٔ بالا و هزینهٔ کم هستید، حتماً از خدمات آیتکس استفاده کنید.

#توجه: این مطلب یک رپرتاژ تبلیغاتی بوده و محتوای آن توسط تبلیغ دهنده تهیه و نگارش شده است.
gsxr مسئولیتی در قبال محتوای تبلیغاتی ندارد.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا